نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms8yci03e/

نمایش محصولات

ماشین ظرفشویی بوش SMS8YCI03E رنگ نقره ای یکی از کارآمدترین ماشین های ظرفشویی با کارایی و کارایی عالی می باشد که در سال 2022 توسط شرکت آلمانی بوش ساخته شد و به عنوان یکی از سری 8 ماشین ظرفشویی وارد بازار جهانی شد. در ابتدا می توان به ظرفیت بالای این ماشین ظرفشویی اشاره کرد که با ظرفیت 14 نفر طراحی شده و این قابلیت را دارد که حجم زیادی از ظروف شما را در خود جای دهد و در نهایت تمیزی بالاترین سطح را در اختیار آنها قرار دهد. این ماشین ظرفشویی ساخت کشور آلمان است و با نصب این کشور وارد بازار ما می شود. طراحی بدنه این ماشین ظرفشویی به گونه ای است که می توانید آن را هم به صورت توکار (کابینت) و هم به صورت روکار (مبله) نصب کنید. البته قسمت رویی این ماشین ظرفشویی قابلیت باز و جدا شدن (Removable top) را دارد که نصب آن به صورت توکار آسانتر می شود.

وجود موتور EcoSilence Drive در این دستگاه باعث افزایش قدرت، قابلیت و عملکرد این دستگاه شده است. این موتور باعث شده است دستگاه در رده محصولات کم مصرف و بهینه قرار گیرد که مزیت بزرگی برای این ماشین ظرفشویی محسوب می شود. در مجموع این موتور صدای کم، مصرف کم و شستشوی بهینه و عمر طولانی تری را ارائه می دهد. با وجود این موتور دستگاه کاملا بی صدا کار می کند و در هر ساعت از شبانه روز می توانید ظروف خود را در ماشین ظرفشویی بشویید. شایان ذکر است این موتور دارای قطعات با 10 سال گارانتی می باشد و بدین ترتیب کارایی و دوام دستگاه تا مدت ها تضمین خواهد شد.

گاهی اوقات هنگام تخلیه ماشین ظرفشویی، برخی از ظروف به خصوص ظروف پلاستیکی خیس به نظر می رسند و باید با دست خشک شوند. اما این وضعیت در ماشین ظرفشویی 14 جایگاهی بوش SMS8YCI03E کاملا برعکس است زیرا در قسمت خشک کن این ماشین ظرفشویی شاهد استفاده از چندین عملکرد ترکیبی از جمله مبدل حرارتی + کمک خشک کن و تکنولوژی زئولیت هستیم. در واقع می توان گفت که این ماشین ظرفشویی یکی از ماشین های ظرفشویی PerfectDry بوش است که با کمک مبدل حرارتی و استفاده از تکنولوژی Zeolith Drying که در فضای داخلی استفاده می شود، نتایج خشک شدن عالی را ارائه می دهد. به عبارت دیگر می توان گفت زئولیت یک ماده معدنی طبیعی است که از مواد معدنی طبیعی برای جذب رطوبت و آزادسازی هوای گرم و خشک در مرحله خشک شدن استفاده می کند. این در مقایسه با سیستم خشک کن ماشین ظرفشویی معمولی تا 20 درصد انرژی کمتری را ذخیره می کند. بنابراین با ماشین ظرفشویی PerfectDry بر اساس تکنولوژی زئولیت، اکنون می توانید ظروف آماده و تمیزی را برای قرار دادن در کابینت با کمترین مصرف انرژی داشته باشید.

ماشین ظرفشویی 8 رنگ نقره ای بوش SMS8YCI03E از طراحی زیبا و شیک بهره می برد و می تواند با هر سبک دکوراسیونی مطابقت داشته باشد و زیبایی آشپزخانه های شما را دو چندان کند. این ماشین ظرفشویی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و از جنس استیل ضد زنگ استفاده می کند تا بالاترین سطح دوام و کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر ظاهر و بدنه دستگاه، محفظه داخلی ماشین ظرفشویی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است، حتی برند بوش موفق به تضمین آن برای مدت 10 سال شده است. این محصول با وجود اینکه فضای داخلی جادار و بزرگی برای بارگیری ظروف دارد، اما دارای ابعاد خارجی کاملا استاندارد است، بنابراین با ابعاد 600x845x600 می توانید آن را به دو صورت توکار و روکار نصب کنید. از طرفی نصب آن بسیار آسان است. در بالای ماشین ظرفشویی نمایشگر دستگاه را می بینید که از نوع TFT بوده و وظیفه نمایش اطلاعاتی مانند برنامه شستشو، تنظیمات و … را به کاربر بر عهده دارد. البته کنترل پنل و دکمه های این دستگاه به صورت مخفی بر روی درب ماشین ظرفشویی طراحی شده و با باز شدن درب قابل مشاهده خواهد بود. در این قسمت از پنل شما به برنامه های شستشو، گزینه ها و عملکردهای بیشتر، دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه و … دسترسی دارید. علاوه بر موارد ذکر شده، این ماشین ظرفشویی دارای نشانگر نمک و مواد شوینده مخصوص برای یادآوری زمان پر کردن مجدد آنها می باشد. با باز کردن درب ماشین ظرفشویی، سه سبد بزرگ و جادار را می بینید که حداکثر انعطاف پذیری را هنگام بارگیری ظروف به شما می دهد. سبدهای این ماشین ظرفشویی از نوع Max Flex Pro می باشد و بدین ترتیب می توانید پایه های موجود در آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. برای قرار دادن چاقو، قاشق و چنگال می توانید از طبقه بالایی دستگاه که به آن سبد VarioDrawer نیز می گویند استفاده کنید. همچنین می توانید ظروفی مانند کاسه های کوچک را در این سبد قرار دهید. برای قرار دادن ظروف متوسط ​​می توانید از سبد یا طبقه وسط این ماشین ظرفشویی استفاده کنید. همچنین می توانید از طبقه پایین یا سبد سوم برای قرار دادن ظروف بزرگ استفاده کنید. با تنظیم پایه های داخلی در طبقه پایینی ماشین ظرفشویی می توانید ظروف بزرگ مانند قابلمه را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. به لطف عملکرد emotionLight، وقتی درب ماشین ظرفشویی را باز می کنید، محفظه داخلی آن روشن می شود و می توانید داخل آن را بهتر ببینید.

ماشین ظرفشویی سه مرحله ای بوش SMS8YCI03E مجهز به 8 برنامه شستشوی بسیار متنوع است که به شما امکان شستشوی انواع ظروف را با بالاترین کیفیت می دهد. می توانید هر برنامه شستشو را انتخاب کنید تا عملکرد متفاوتی برای تعیین دما و زمان شستشو داشته باشید. این ماشین ظرفشویی قابلیت دانلود برنامه های دیگر را دارد و می توانید از طریق گوشی هوشمند خود (اندروید و iOS) برنامه شستشوی جدید را دانلود کنید. باید در نظر داشته باشید که در هر برنامه شستشو دما، مدت و سختی آب متفاوت است، بنابراین قبل از استفاده از دستگاه و برنامه ها باید دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید. از جمله برنامه های شستشوی این ماشین ظرفشویی می توان به برنامه Auto 45-60 درجه سانتی گراد اشاره کرد که با توجه به نوع ظروف و میزان آلودگی آنها دمای آب و تمامی شرایط شستشو را به صورت خودکار تنظیم می کند. برنامه اکو که ظروف تمیز با دمای 50 درجه سانتیگراد و مصرف حداقل آب و انرژی را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه اکسپرس برای شستشو و خشک کردن سریع ظروف روزمره با آب 60 درجه سانتیگراد، برنامه فشرده با دمای آب 70 درجه سانتیگراد (برای شستن ظروف بسیار کثیف مانند قابلمه و تابه و غیره با جت آب پرفشار)، برنامه شیشه ای ( برای شستن و خشک کردن ظروف شیشه ای ظریف با آب در دمای 40 درجه سانتیگراد) با برنامه Favorite می توانید به راحتی برنامه ها و گزینه های مورد علاقه خود را تنظیم کنید. برنامه هوشمند همچنین گزینه شستشوی هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. برنامه بی صدا روشی بسیار بی صدا برای راه اندازی ماشین ظرفشویی شماست. وقتی فعال شود، ماشین ظرفشویی شما در سطح صدای 43 دسی بل کار می کند.

این ماشین ظرفشویی علاوه بر برنامه های شستشو مجهز به 7 عملکرد اضافی نیز می باشد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد. هنگامی که می خواهید فرآیند شستشو سریعتر انجام شود، می توانید گزینه SpeedPerfect را انتخاب کنید. این عملکرد برنامه های شستشو را سریعتر از همیشه تکمیل می کند و آب و انرژی بیشتری مصرف می کند. تکنولوژی Extra Dry سطح دما و زمان شستشو را افزایش می دهد و ظروف را به روشی عالی و منحصر به فرد تمیز می کند. یک عملکرد اضافی HygienePlus در این ماشین ظرفشویی بوش برای اطمینان از عملکرد بهداشتی استثنایی استفاده شده است. این عملکرد برای افرادی که حساسیت دارند بسیار مناسب است و هنگام شستن ظروف مختلف نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهد. برنامه شستشوی Machine Care وظیفه شستشو و نظافت محفظه داخلی ماشین ظرفشویی را نیز بر عهده دارد که بوش پیشنهاد می کند هر 2 ماه یک بار از آن استفاده شود. با فناوری Intensive Zone در این ماشین ظرفشویی می توانید ظروف بسیار کثیف و ظروف روزمره را به طور همزمان در سبدهای ماشین ظرفشویی قرار دهید و با انتخاب برنامه شستشوی مورد نظر و سپس فشردن دکمه Intensive zone، تمامی ظروف تمیز می شوند. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت. به لطف عملکرد محافظ شیشه دقیق، این ماشین ظرفشویی به طور خودکار سختی آب را تنظیم می کند تا از ظروف شیشه ای ظریف شما در هنگام شستشو محافظت کند.

ماشین ظرفشویی هوشمند بوش SMS8YCI03E دارای فناوری اینترنت اشیا و وای فای است و می توانید آن را به صورت بی سیم به شبکه خانگی یا اینترنت خود متصل کنید. همچنین می توانید با نصب اپلیکیشن Home Connect روی گوشی های هوشمند خود (اندروید و iOS) این ماشین ظرفشویی را از راه دور مدیریت و کنترل کنید. انتخاب برنامه شستشوی مناسب برای ماشین ظرفشویی شما نه تنها می تواند گیج کننده باشد، بلکه اغلب عملکرد تمیز کردن را کاهش می دهد، اما عملکرد اختصاصی شروع از راه دور و برنامه Home Connect حدس و گمان را از بین می برد و همیشه برنامه مناسب را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه شما انتخاب می کند. کافی است میزان کثیفی، نوع و میزان ظروف یا ظروف شسته شده را وارد کنید. بنابراین می توانید به راحتی برنامه مناسب را برای نتایج کامل، چرخه به چرخه انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms8yci03e/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms8yci03e/"، کلیک کنید.