نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms8zdw86q/

نمایش محصولات

ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW86Q رنگ سفید یکی از محصولات نوآورانه و باکیفیت شرکت آلمانی بوش است که در سال 2023 با تمامی آپشن های جدید و کاربردی تولید شده است و می تواند شست و شوی ظروف شما را راحت تر و کارآمدتر کند و همچنین با چرخه های وسیع شستشو. و آپشن های شستشو به گونه ای طراحی شده است که نیاز اکثر افراد را برآورده کند و می تواند هر نوع ظرفی را با هر نوع مواد و میزان کثیفی شستشو دهد. این محصول ساخت کشور آلمان بوده و با نصب از همین کشور در بازار ما موجود می باشد. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 13 نفر و سه سبد بزرگ و جادار، تجربه شستشوی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. در ضمن با این میزان ظرفیت برای خانواده هایی با جمعیت متوسط ​​تا زیاد کاملا مناسب و ایده آل است و می تواند نیازهای آنها را به خوبی برطرف کند. بسته به برنامه شستشوی انتخابی، این ماشین ظرفشویی حدود 10.4 لیتر آب در هر چرخه شستشو مصرف می کند که آن را به یک دستگاه تقریبا کم مصرف تبدیل می کند. این ماشین ظرفشویی طراحی کاملاً فردی دارد و به گونه ای طراحی شده است که به صورت کاملا مینیمال با آشپزخانه شما هماهنگ باشد. همچنین می توانید آن را به صورت توکار (کابینت) یا روکار (مبلمان) نصب کنید. البته این ماشین ظرفشویی مجهز به رویه قابل جابجایی نیز می باشد که می توان رویه آن را باز و جدا کرد و بدین ترتیب می توانید به راحتی آن را به صورت توکار نصب کنید.

بوش در چند سال اخیر از موتور قدرتمند EcoSilence Drive در تولید اکثر محصولات خود اعم از ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده کرده است. از جمله این محصولات می توان به ماشین ظرفشویی 13 جای بوش SMS8ZDW86Q اشاره کرد که می توانید حضور این کمپرسور را روی این ماشین ظرفشویی مشاهده کنید. EcoSilence Drive یک موتور پیشرفته است که حداکثر کارایی، صرفه جویی، دوام و عملکرد عالی را در حالی که در سطح صدای بسیار کم کار می کند، ارائه می دهد. به طور کلی، این موتور براشلس طراحی شده و دارای اصطکاک بسیار کم در عین کاهش مصرف انرژی است که نه تنها به کاربران در صرفه جویی در قبض برق کمک می کند، بلکه با کاهش مصرف کلی انرژی به محیطی سبزتر نیز کمک می کند. همچنین با وجود این موتور دستگاه کاملا بی صدا کار می کند و می توانید در هر ساعت از شبانه روز ظروف خود را در ماشین ظرفشویی بشویید. بوش برای این موتور 10 سال گارانتی ارائه می کند تا بتوانید تا مدت ها از کیفیت و کارایی آن بهره مند شوید.

این ماشین ظرفشویی از طراحی متفکرانه و ویژگی های خلاقانه برای تمیز کردن ظروف کثیف روزمره شما استفاده می کند. همچنین ساختاری با کیفیت دارد و از مواد فولادی ضد زنگ استفاده می کند تا بالاترین سطح دوام و کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. این ماشین ظرفشویی دارای ابعاد استاندارد 600x845x600 میلی متر است و امکان قرار دادن آن به راحتی و راحتی در کابینت وجود دارد. چیزی که این محصول را از دیگر ماشین های ظرفشویی متمایز می کند، مجهز بودن آن به یک پنل کنترل مخفی است که در واقع به داخل و درب دستگاه منتقل می شود. این بدان معناست که فقط با باز کردن درب ماشین ظرفشویی می توانید به برنامه های شستشو و عملکردها و گزینه های اضافی دسترسی داشته باشید. می توانید درب این ماشین ظرفشویی را از بالا به پایین باز کنید. با باز کردن درب می توانید قفسه ها و سبدهای باکیفیت دستگاه را مشاهده کنید. در واقع این ماشین ظرفشویی یکی از ماشین ظرفشویی های سه سطحی موجود در بازار است یعنی از سه سبد بزرگ و جادار برای قرار دادن انواع ظروف تشکیل شده است. اولین سبد این ماشین ظرفشویی که به سبد واریو یا سبد قاشق و چنگال نیز معروف است برای قرار دادن چاقو، قاشق و چنگال و ظروف کوچکتر مانند ملاقه یا ملاقه است. می توانید از سبد دوم برای قرار دادن ظروف متوسط ​​و کوچکتر مانند کاسه، بشقاب و لیوان استفاده کنید. سبد آخر و پایینی دستگاه به گونه ای است که می توانید ظروف بزرگتری را داخل آن قرار دهید. به گفته شرکت بوش، حتی می توانید ظروف با قطر 60 سانتی متر را در طبقه زیرین این محصول قرار دهید.

گاهی اوقات هنگام تخلیه ماشین ظرفشویی، برخی از ظروف به خصوص ظروف پلاستیکی خیس به نظر می رسند و باید با دست خشک شوند. اما این وضعیت در ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW86Q کاملا برعکس است چرا که در قسمت خشک کن این ماشین ظرفشویی می توانید شاهد استفاده از قدرت تکنولوژی Zeolith Drying و Heat Exchanger برای خشک شدن کامل ظروف و حذف رطوبت از ظروف خود حتی ظروف پلاستیکی باشید . ، بودا. حال سوال اینجاست که زئولیت چیست و چگونه کار می کند؟ زئولیت یا زئولیت خشک کردن نوعی ماده معدنی طبیعی است که توانایی شگفت انگیزی در جذب رطوبت دارد و در عوض تولید گرما می کند. در واقع، در طول چرخه خشک کردن، آب از ظروف تبخیر می شود و هوای گرم و مرطوب حفره داخلی دستگاه را پر می کند که به داخل محفظه زئولیت کشیده می شود، سپس این دانه های کوچک شگفت انگیز کار می کنند. رطوبت محیط را جذب کرده و به هوای خشک و گرم تبدیل می کنند. این فناوری هوای داغ را به داخل حفره ماشین ظرفشویی پخش می کند و در نهایت می تواند قدرت خشک کردن بی سابقه ای ایجاد کند. از طرفی این عملکرد باعث کاهش 10 درصدی مصرف انرژی و برق در هنگام شستشوی ظروف و همچنین کاهش چشمگیر زمان شستشو می شود. بنابراین با ماشین ظرفشویی PerfectDry بر اساس تکنولوژی زئولیت، اکنون می توانید ظروف آماده و تمیزی را برای قرار دادن در کابینت با کمترین مصرف انرژی داشته باشید.

ماشین ظرفشویی سه سطحی بوش SMS8ZDW86Q دارای 8 برنامه شستشوی مختلف می باشد که با توجه به نوع و درجه کثیفی ظروف می توانید آن ها را انتخاب کنید. درجه حرارت و سختی آب در هر یک از برنامه ها متفاوت است، بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی و برنامه های شستشو را مطالعه کنید تا بتوانید برنامه مناسب را انتخاب کنید. البته این ماشین ظرفشویی قابلیت دانلود برنامه های شستشوی دیگر را نیز دارد تا از طریق گوشی هوشمند خود برنامه شستشوی مورد نظر را دانلود کنید. در زیر شرح مختصری از هر برنامه شستشو آورده شده است. برنامه Auto 45-60°C به طور خودکار دمای آب را بین 45 تا 60 درجه تنظیم می کند و به این ترتیب می توانید هر نوع ظرف کثیفی را با آن بشویید. برنامه اکو که به آن شست و شوی اقتصادی نیز می گویند می تواند ظروفی تمیز با دمای آب 50 درجه سانتی گراد و کمترین مصرف آب و انرژی را در اختیار شما قرار دهد. اگر می خواهید ظرف ها را در زمان کمتری بشویید، می توانید برنامه Express را انتخاب کنید و ظرف یک ساعت با دمای آب 65 درجه سانتیگراد ظروف تمیز داشته باشید. همچنین می توانید از برنامه مورد علاقه برای سفارشی سازی برنامه شستشوی مورد علاقه خود و ذخیره آن استفاده کنید. برنامه Glass مخصوص ظروف شیشه ای ظریف شما ساخته شده است که با آن به راحتی می توانید ظروف شیشه ای خود را با دمای آب 40 درجه بشویید. همچنین می توانید از برنامه فشرده برای شستن اقلامی که دارای کثیفی زیاد هستند مانند قابلمه و تابه استفاده کنید. دمای آب در این برنامه 70 درجه است. این ماشین ظرفشویی دارای برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی است که برای شستشو و تمیز کردن محفظه داخلی ماشین ظرفشویی و حذف باکتری ها استفاده می شود. ماشین ظرفشویی سه سبد Bosch SMS8ZDW86Q علاوه بر برنامه های شستشو از گزینه های اضافی شستشو نیز بهره می برد که از جمله آنها می توان به عملکرد HygienePlus اشاره کرد. این عملکرد برای مواقعی که ظروف به خوبی شسته نشده اند و ذرات آلرژیک دارند بسیار مناسب است و می تواند استاندارد بالای شستشوی بهداشتی ظروف را تضمین کند. در صورت انتخاب این برنامه دمای آب هنگام آبکشی ظروف بالا می رود و باکتری ها و مواد حساسیت زا روی ظروف را از بین می برد و در نهایت ظروف تمیز و بهداشتی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با استفاده از عملکرد پیش تصفیه، ظروف با استفاده از بخار آب داغ خیس می شوند، بنابراین در هنگام شستشو، مواد غذایی باقی مانده روی ظروف به راحتی پاک می شوند و شستشوی بهتری را شاهد خواهید بود. این ماشین ظرفشویی دارای فناوری PowerControl است که به لطف آن می توانید قدرت جت آب را در 3 حالت مختلف به دلخواه تنظیم کنید تا شاهد شستشوی بهتر باشید. به عنوان مثال، می‌توانید ظروفی را که کثیف‌تر هستند و تمیز کردن آنها دشوارتر است، در انتهای سبد ماشین ظرفشویی قرار دهید و ظروف ظریف یا شیشه‌ای را جلوی سبد قرار دهید. سپس با استفاده از PowerControl می توان شدت جت آب را به گونه ای تنظیم کرد که واتر جت در انتهای سبد با شدت بیشتر و در جلوی سبد داخلی ماشین ظرفشویی با شدت کمتری پاشیده شود. .

ماشین ظرفشویی BOSCH SMS8ZDW86Q دارای سنسور AquaSensor برای سنجش میزان آلودگی آب و ظروف می باشد. با وجود این سنسور میزان چربی و کثیفی روی ظروف تشخیص داده می شود و بر این اساس ماشین ظرفشویی آب و انرژی مصرف می کند. ماشین ظرفشویی بوش مدل 2023 SMS8ZDW86Q از وای فای و اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند تا با خرید این ماشین ظرفشویی محصولی کاملا هوشمند داشته باشید. علاوه بر این، از برنامه Home Connect نیز پشتیبانی می کند و می توانید با نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود ماشین ظرفشویی را از راه دور نظارت و کنترل کنید. یکی دیگر از برنامه های این ماشین ظرفشویی، عملکرد ویژه راه اندازی از راه دور است که با استفاده از آن و با استفاده از برنامه Home Connect می توانید برنامه شستشو را از راه دور با استفاده از تلفن همراه خود شروع کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms8zdw86q/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-sms8zdw86q/"، کلیک کنید.