نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-8%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-ww80t4040ee/

ارائه محصول

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T4040EE رنگ سفید یکی از بهترین محصولات عرضه شده توسط شرکت کره ای سامسونگ در سال 2023 می باشد که با راندمان و کارایی بالا تولید شده و به لباس شما مراقبت های لازم را می دهد و می تواند نتایج بسیار خوبی از شستشوی لباس ها به شما نشان دهد. این ماشین لباسشویی درب جلو در بازار با نام WW80T نیز شناخته می شود، اما در واقع مدل فول آن WW80T4040EE است، پس در هنگام خرید مراقب باشید تا اشتباهی محصول دیگری را خریداری نکنید. این محصول با طراحی جادار و با ظرفیت 8 کیلوگرم ساخته شده است که به راحتی می تواند مقدار زیادی لباس را بشویید و تمیزی کامل را برای شما فراهم کند. در واقع این محصول برای خانواده های متوسط ​​مناسب است و می تواند نیاز آنها را به خوبی برطرف کند. همچنین شامل طیف گسترده‌ای از چرخه‌های شستشو و گزینه‌های متناسب با نیازهای خاص شما است، بنابراین می‌توانید برنامه مناسب را برای هر نوع لباسی با هر جنس و سطح کثیفی انتخاب کنید. این ماشین لباسشویی نه تنها یک محصول کاربردی است، بلکه با طراحی زیبا و رنگ سفید خود به راحتی می تواند با آشپزخانه شما ترکیب شود و زیبایی آن را برجسته کند. این ماشین در لیست ماشین لباسشویی های روکار سامسونگ قرار دارد و به عنوان ماشین لباسشویی مبله نیز شناخته می شود. حداکثر سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی 1400 دور در دقیقه است، بنابراین می توان گفت لباس ها در این ماشین لباسشویی نسبتا خشک بیرون می آیند. اگرچه این ماشین لباسشویی فاقد خشک کن است و نمی تواند لباس ها را به طور کامل خشک کند، اما به لطف سرعت چرخش خوب خود می تواند لباس ها را پس از شستشو به خوبی آبگیری کرده و با مقداری رطوبت به دست شما برساند.

برند سامسونگ در چند سال گذشته ماشین لباسشویی های خود را با موتور دیجیتال اینورتر عرضه کرده است و ماشین لباسشویی WW80T4040EE یکی از انواع مدل هایی است که از وجود این موتور بی بهره بوده است. در چنین مدل هایی که از این موتور استفاده می شود، موتور مستقیماً به درام متصل می شود و در نتیجه کارکرد نرم و بی صداتر انجام می شود. به عبارت دیگر باید گفت که این موتور طراحی خلاقانه و بدون برس دارد و از آهنربا برای چرخش درام استفاده می کند. این به این معنی است که نویز و لرزش کمتری وجود دارد و کاهش اصطکاک نیز باعث کاهش سایش قطعات در حال کار دستگاه می شود. از آنجایی که تسمه، قرقره یا کوپلینگ وجود ندارد، هیچ اتلاف انرژی وجود ندارد، بنابراین بازده انرژی خوبی خواهید داشت. این موتور تا 5 برابر سریعتر از سایر موتورهای معمولی کار می کند و 40 درصد انرژی کمتری مصرف می کند. از آنجایی که قطعات این موتور به راحتی فرسوده نمی شوند، شستشوی پایدارتری را در طولانی مدت ارائه می دهند. علاوه بر این، سامسونگ حتی 10 سال گارانتی موتور خود را ارائه می دهد تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

کیفیت ساخت عالی و طراحی یکپارچه مدرن ماشین لباسشویی 1400 چرخه سامسونگ WW80T4040EE باعث شده این محصول به راحتی با هر سبک دکوراسیونی سازگار باشد. همچنین ابعاد و اندازه آن به گونه ای است که به راحتی در فضای داخل کابینت جا می شود. رنگ بدنه سفید با درب سفید و کنترل پنل LED با نور ملایم، خطوط رنگ و …. از جمله ویژگی های متمایز بدنه این ماشین لباسشویی می باشد. در بالای درب آن نیز می توانید صفحه نمایش LED را به همراه پیچ چرخان و کشو تلگراف مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید برنامه های شستشو را با توجه به نیاز خود از طریق ولوم چرخان انتخاب کنید. و از طریق صفحه نمایش می توانید اطلاعاتی در مورد زمان باقیمانده شستشو، دمای آب و تعداد چرخه های آبکشی، سرعت موتور و غیره دریافت کنید. کشوی مواد شوینده دارای بخش های مجزا برای مواد شوینده و نرم کننده پارچه است. دوران برداشتن کشوی مواد شوینده و شستن دست ها برای از بین بردن باقی مانده مواد شوینده گذشته است. کشوی این ماشین لباسشویی مجهز به قابلیت StayClean Drawer بوده و با سیستم آبکشی خود و استفاده از جت های آب جهت شستشوی هرگونه رسوب، فرآیند نظافت را به صورت خودکار انجام می دهد، بنابراین با این ویژگی ماشین لباسشویی شما به خوبی می شود. در شرایط عالی نگهداری می شود در واقع، این ویژگی نه تنها در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما این اطمینان را می دهد که در هنگام تمیز کردن لباس های خود تجربه ای کامل تر و بهداشتی داشته باشید. با باز کردن درب ماشین لباسشویی، درام بزرگ و جادار سامسونگ از فولاد ضد زنگ و الماس نشان داده می شود که گفته می شود عملکرد شستشو و چرخش را بهبود می بخشد و از لباس های شما محافظت می کند. این درام از نوع 2 الماس بوده و یک نوآوری جدید در ماشین لباسشویی است. این درام روی سطح خود طرحی الماس دارد و به دلیل اینکه یک وان شستشوی منحصر به فرد است، تکنولوژی درام الماس نامیده می شود. لبه های الماسی شکل در سطح داخلی درام فولادی قرار دارند. در نتیجه پارچه های شما آسیب نمی بینند و فرسوده نمی شوند. در مقایسه با درام های ماشین لباسشویی سنتی، این درام تا 34 درصد سطح پارچه در معرض اثرات مخرب شستشو را کاهش می دهد. همچنین با کاهش صدا و ارتعاش آنها را نسبت به مدل های دیگر کم صداتر می کند. تعیین هزینه دقیق این خدمات همیشه آسان نیست، اما مزایای متعددی را ارائه می دهند که آنها را ارزشمند می کند. تکنولوژی درام الماس در سال های اخیر محبوبیت خود را ثابت کرده است. طراحی منحصر به فرد آن از گره خوردن و پیچ خوردن لباس جلوگیری می کند. این فرآیند همچنین منجر به چرخه شستشوی تمیزتر و ملایم تر می شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T4040EE 8 کیلوگرمی یک ماشین جهانی است و برای شستشوی انواع لباس، ملحفه، پرده و … طراحی شده است. و می تواند طیف گسترده ای از برنامه های شستشو را متناسب با انواع لباس ها و نیازهای تمیز کردن ارائه دهد. شما می توانید تمامی عملکردهای این ماشین لباسشویی را با یک دستگیره چرخشی ساده و چندین دکمه آپشن انتخاب و کنترل کنید. گاهی اوقات نیاز به لباس تمیز با عجله دارید. گاهی اوقات لباس های کثیف به اندازه کافی شسته نمی شوند یا گاهی اوقات نمی توانید صبر کنید تا چرخه طبیعی به پایان برسد. خوشبختانه با وجود چرخه شستشوی سریع 15 دقیقه در این ماشین لباسشویی، می توانید اقلام کم کثیف یا اقلامی با وزن کمتر از 2 کیلوگرم را با این ماشین شستشو دهید. در واقع، این چرخه لباس‌های شما را سریع‌تر از یک چرخه معمولی می‌شوید و معمولاً از 15 دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. در حالی که این عالی به نظر می رسد، به این معنی است که از نظر بصری به اندازه لباس های معمولی جذاب نیست، به خصوص اگر می خواهید لباس های خود را در چرخه شستشوی سرد بشویید تا رنگ های روشن محو نشوند. برای به دست آوردن بهترین نتایج شستشوی سریع، فقط باید دستگاه خود را تا 40 درصد پر کنید. همچنین، فقط لباس هایی را بشویید که میزان آلودگی آنها کم است. البته برای شستن سریع لباس هایی که لکه های سخت تری دارند، دوز مواد شوینده را افزایش دهید. این ماشین لباسشویی مجهز به چرخه کتان بوده و برای شستن وسایل حجیم مانند روتختی، لحاف، بالش و ملحفه طراحی شده است. برای شستشوی لباس های نخی و کتان خود می توانید از برنامه Cottons and Cottons Eco در این ماشین لباسشویی استفاده کنید تا در سطح مناسبی شسته شوند، این کار از آسیب دیدن الیاف و بافت لباس جلوگیری می کند. برنامه های پنبه ای اغلب دمای بالاتری دارند و گرمتر هستند، در حالی که برنامه های مصنوعی در دمای کمتر 60 درجه سانتیگراد یا کمتر اجرا می شوند و کمتر می چرخند. در واقع این برنامه که مراقبت آسان نیز نامیده می شود، برای لباس های غیر نخی مانند لباس های پلی استر، پلی آمید و ویسکوز که نیاز به شستشوی کمی ظریف تری دارند در نظر گرفته شده است. شما می توانید از چرخه شستشوی روزانه برای شستن لباس های روزمره خود مانند لباس زیر، ژاکت کش باف پشمی، تی شرت، پیراهن و غیره استفاده کنید. حالت Rinse + Spin بلافاصله پس از استفاده از نرم کننده روی لباس، یک چرخه آبکشی اضافی به شما می دهد. این به حفظ کیفیت لباس کمک می کند و تمام لباس های شما را در حالت بکر نگه می دارد. همچنین، چرخه Drain/Spin به سادگی آب اضافی را از لباس‌های شسته شده تخلیه می‌کند، به این معنی که یک چرخه چرخش نهایی اجرا می‌شود که لباس‌ها را با سرعت بالا می‌چرخاند و تمام آب را حذف می‌کند تا مدت زمان آن به حداقل برسد. در واقع هدف اصلی این چرخه حذف هر چه بیشتر آب از لباس شماست. با استفاده از چرخه پشم، می توانید لباس های پشمی خود را در ماشین لباسشویی بشویید.

مهم است که درب و درب ماشین لباسشویی خود را به طور مرتب تمیز کنید تا از تجمع باکتری هایی که می توانند باعث ایجاد بوی نامطبوع شوند جلوگیری کنید. در واقع، اگر می خواهید لباس تمیز و عاری از باکتری و کثیفی داشته باشید، ابتدا به یک ماشین لباسشویی تمیز نیاز دارید. اینجاست که Drum Clean وارد می شود و به حذف قالب و کثیفی از داخل درام کمک می کند و عمر دستگاه شما را افزایش می دهد. این کار بدون نیاز به استفاده از سفید کننده، مواد شوینده و سایر مواد شوینده مضر انجام می شود، البته توصیه می شود ماهی یک بار از این عملکرد استفاده کنید و درام ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید.

بخار بهداشتی یک برنامه و روش ویژه شستشو با بخار در این ماشین لباسشویی است که در آن از بخار داغ برای از بین بردن کثیفی، لکه ها و میکروب ها از لباس ها استفاده می شود. در واقع نحوه عملکرد این ویژگی به این صورت است که بخار داغ به پارچه نفوذ می کند و باکتری ها را از بین می برد و در نتیجه عناصر ایجاد کننده آلرژی را از بین می برد. چرخه بخار بهداشتی برای لباس های ساخته شده از پارچه های نخی و کتان که در تماس مستقیم با پوست بوده اند، مانند لباس زیر استفاده می شود. بنابراین برای کسانی که پوست حساس یا آلرژیک دارند و یا فرزندی در خانواده دارند بسیار کاربردی و مفید است. یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خانواده ها، به ویژه آنهایی که بچه های کوچک دارند، قابلیت Child Lock است که دکمه های روی صفحه کنترل ماشین لباسشویی را غیرفعال می کند و از تغییر تنظیمات چرخه توسط کودکان و دیگران جلوگیری می کند. در طول چرخه شستشو یا خشک کردن از این امر جلوگیری می شود.

متاسفانه باید گفت که ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T4040EE هوشمند نیست و قابلیت وای فای و اینترنت اشیا را ندارد اما دارای عملکرد Smart Check است و می توانید از این عملکرد برای بررسی وضعیت ماشین لباسشویی با کمک گوشی هوشمند شما هر زمان که ماشین لباسشویی شما مشکلی داشته باشد، این اپلیکیشن وضعیت را باخبر می کند و می توانید از طریق گوشی هوشمند خود اقدام کنید و مشکل را حل کنید. برای فعال کردن این ویژگی، ابتدا باید اپلیکیشن واشر هوشمند سامسونگ را از پلی استور یا اپل استور دانلود کرده و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-8%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-ww80t4040ee/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-8%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-ww80t4040ee/"، کلیک کنید.