نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%b4%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-k4-compact-home-kit/

طراحی و ساخت

این دستگاه نیز مانند سایر محصولات کرشر دارای ظاهری زیبا و دلنشین است. مواد به کار رفته در ساخت بدنه (K4 Compact-Home Kit) از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول دارای 2 چرخ بزرگ در پایین است که حمل و جابجایی را برای کاربر آسان می کند. در قسمت بالایی دستگاه مجهز به دسته پلاستیکی نرم است که با آن می توان دستگاه را جابجا کرد. یکی از ویژگی های این محصول قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه مقاومت آن در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار به قسمت های داخلی دستگاه می باشد. در واقع طراحی بدنه به گونه ای است که از ورود این مواد به داخل دستگاه جلوگیری می کند. برس و لنس مخصوص کف شوی با قابلیت تنظیم دبی خروجی که به همراه این یونیت عرضه می شود کمک زیادی به کاربر در زدودن کثیفی ها می کند.

مشخصات فنی

برای ایجاد فشار آب کافی و رفع آلودگی، کارواش باید مجهز به موتور قدرتمند باشد. کارواش K4 Compact-Home Kit دارای موتور 1800 وات است که می تواند فشار آب برابر با 130 بار ایجاد کند. این فشار برای از بین بردن هر گونه آلودگی کافی است. کارواش Kerscher در دسته کارواش های معمولی قرار می گیرد و دمای آب در ورودی نباید بیشتر از 40 درجه سانتیگراد باشد، زیرا دمای آب بیشتر می تواند به قسمت های داخلی کارواش آسیب برساند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه این است که در صورت عدم دسترسی به شیر ورودی آب، دستگاه مجهز به مخزنی است که آن را پر می کند و نیازی به شیر ورودی آب نیست. موتور این دستگاه از نوع القایی می باشد. موتورهای القایی با استفاده از میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط استاتور می چرخند. این موتورها در مقایسه با موتورهای زغالی عمر طولانی تری دارند و به دلیل استفاده از پلاتین، لرزش و صدای کمتری دارند.

حرف آخر

کارواش مدل Kersher K4 Compact-Home Kit علاوه بر داشتن لوازم جانبی فراوان و همراهی مناسب، از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردار است. این دستگاه علاوه بر کیفیت بالای مواد به کار رفته در ساخت بدنه، عملکرد خوبی در حین کار دارد و گزینه مناسبی برای انتخاب کارواش معمولی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%b4%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-k4-compact-home-kit/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%b4%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-k4-compact-home-kit/"، کلیک کنید.