نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%b4%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-k7-premium-full-control-plus/

ویژگی های ظاهری کارواش K7 Premium Full Control Plus

کارواش وسیله ای است که با مدل های مختلف در بازار موجود است. این کارواش به صورت ایستاده و بدنه آن از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. ظاهر محصول بسیار شیک و مدرن بوده و وزن آن حدود 20 کیلوگرم می باشد. این دستگاه در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار یک کارواش سنگین محسوب می شود که برای تمامی مصارف صنعتی و خانگی مناسب می باشد. شرکت Kersher برای حمل و نقل آسان دستگاه از یک دسته پلاستیکی قابل تنظیم در قسمت بالایی دستگاه و از دو چرخ بزرگ در پایین استفاده کرده است که کاربر می تواند آن را به اطراف جابجا کند. شیلنگ فشار قوی 10 متری دستگاه نیز در قسمت پشتی دستگاه قرار می گیرد. از مزایای این دستگاه می توان به کیفیت بالای تولید اشاره کرد.

موارد گنجانده شده است

برای شستشوی بهتر و رفع آلودگی، لوازم جانبی به دستگاه عرضه می شود. از جمله وسایل همراه این وسیله می توان به نیزه، تفنگ و تور مخصوص اشاره کرد. تمامی لوازم جانبی دستگاه قابل نصب بر روی بدنه دستگاه بوده و برای جابجایی آن ها نیازی به حمل جداگانه ندارید. لوازم جانبی همراه دستگاه برای شستشوی مناسب کامل است.

مشخصات فنی

نحوه کار کارواش به این صورت است که آب ورودی را با فشار بسیار زیاد به سطح مورد نظر خارج می کند. این کار شستشو را آسان‌تر می‌کند و در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند. برای ایجاد این فشار، کارواش باید مجهز به یک موتور قدرتمند باشد. موتور K7 Premium Full Control Plus دارای توانی معادل 3000 وات می باشد که توانایی تولید فشار آب معادل 180 بار را دارد. با مقایسه قدرت موتور و فشار خروجی این دستگاه با نمونه های مشابه موجود در بازار متوجه می شویم که این محصول دارای موتور بسیار قدرتمندی است و فشار آب تولید شده توسط این دستگاه نیز بسیار بالاست. از دیگر ویژگی های این دستگاه این است که دمای آب ورودی به دستگاه حداکثر تا 60 درجه سانتیگراد می رسد.

حرف آخر

کارواش کارچر مدل K7 Premium Full Control Plus محصولی مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی می باشد. جنس بدنه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و موتور آن قابلیت ایجاد فشار بالای آب برای شستشوی سطوح مختلف و حذف کثیفی را دارد. اگر به دنبال کارواش برای شستشوی تمامی سطوح و محیط ها هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%b4%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-k7-premium-full-control-plus/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%b4%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-k7-premium-full-control-plus/"، کلیک کنید.