نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-klf05bl/

طرح کتری برقی مینی دود

کتری برقی Mini Smeg نسخه فشرده تری از کتری برقی Smeg است که این برند ایتالیایی به آن معروف است. کتری برقی Smog Mini تمام جذابیت یکپارچهسازی با سیستمعامل ما در مورد کتری برقی Smog را دارد، اما این بار با ظرفیت کمتر. این کتری برقی کوچک Smeg که توسط Raffaella Mangiarotti و Matteo Bazicaloppo طراحی شده است، به لطف اندازه جمع و جور خود، برای تزئین هر محیطی، حتی آنهایی که فضاهای محدودی دارند، عالی و کاملا کاربردی است.

عملکرد کتری برقی مینی دود

کتری برقی Mini Smog یک راه ایده آل برای تهیه چای در مدت زمان بسیار کوتاه است زیرا ظرفیت 0.8 لیتری آن مقدار مناسب آب جوش را برای داشتن لیوان های بزرگ آماده برای ریختن برای شما و عزیزانتان می آورد. کتری برقی مینی Smeg می تواند هر بار 3 فنجان چای برای شما درست کند که برای شروع روز یک خانواده دو نفره کافی و کاملا مناسب است.

در کتری برقی Mini Smog، تمام جزئیات به ظاهر قدیمی، مانند اهرم خاموش، در واقع ویژگی های مدرن با عناصر با تکنولوژی بالا هستند. با فشار دادن اهرم به پایین، چراغ LED فعال می شود و به شما اطلاع می دهد که دقیقا چه زمانی آب گرم آماده است.

کتری برقی Mini Smog دارای یک فیلتر داخلی استیل ضد زنگ است که سنگ آهک طبیعی را فیلتر می کند. این فیلتر داخلی برای تمیز کردن قابل جدا شدن است و برای تمیز کردن آن مشکلی نخواهید داشت.

ویژگی های کتری برقی Mini Smog

کتری برقی Mini Smeg با پایه چرخشی 360 درجه را می توان در هر موقعیتی روی پایه قرار داد. این کتری مه دود دارای پایه های ضد لغزش نیز می باشد. سطح داخلی فولاد ضد زنگ لعاب کتری برقی Mini Smog گرما را به خوبی هدایت می کند و دارای عملکرد خاموش شدن خودکار در دمای 100 درجه سانتیگراد است تا از بروز مشکل و آسیب به این کتری جلوگیری کند. به طور دقیق تر، دیواره داخلی دوتایی فولاد ضد زنگ دمای آب را طولانی تر نگه می دارد، در حالی که دیواره پلاستیکی بیرونی در لمس کاملاً خنک می ماند.

کتری برقی Mini Smeg با توان 1400 وات و ظرفیت 0.8 لیتر اتلاف آب را به حداقل می رساند و مناسب برای محیط های مختلف مانند ادارات، اتاق نشیمن و … می باشد.

دستورالعمل های ایمنی استفاده از کتری برقی Mini Smag

این کتری برقی مینی دود نیز مانند هر وسیله دیگری دارای دستورالعمل هایی است که برای افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از آسیب آن باید رعایت شود:

دستگاه، سیم برق، دوشاخه یا ایستاده را در آب یا مایعات دیگر غوطه ور نکنید. دستگاه را با دست خیس یا با کشیدن سیم برق خاموش نکنید.
هرگز دستگاه را در ماشین ظرفشویی نشویید.
دستگاه را روی سطوح داغ، اجاق گاز یا در فر داغ قرار ندهید.
اگر دسته آن شل است از کتری استفاده نکنید.
قبل از روشن کردن کتری مطمئن شوید که کف کتری کاملا با آب پوشانده شده است.
از کتری فقط با پایه ارائه شده استفاده کنید.
قبل از روشن کردن کتری، مطمئن شوید که درب آن محکم بسته شده باشد.
کتری برقی مینی دود در رنگ های مشکی، کرم، قرمز و آبی پاستلی موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-klf05bl/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-klf05bl/"، کلیک کنید.