نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-mff01/

بازرسی کف دستگاه شیر دود

کفگیر شیر Smeg مدل MFF01 یکی از محصولات کاربردی شرکت ایتالیایی Smeg می باشد. اما بسیاری از مردم ممکن است اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده از آن نداشته باشند.

احتمالاً به یک کافی شاپ رفته اید و یک کاپوچینوی داغ سفارش داده اید. یک لایه کف شیر روی کاپوچینو دیدید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید چنین اسپرسو یا کاپوچینویی را در خانه تهیه کنید؟

شرکت ایتالیایی لوکس Smeg نیز همین فکر را می‌کرد، بنابراین آنها دستگاه کف‌کننده شیر Smeg MFF01 را با رنگ سبز پاستلی طراحی، تولید و روانه بازار کردند. در زیر به بررسی این کفگیر شیر از نظر مه دود می پردازیم.

گرمایش از کف شیر دود داخلی

برای استفاده از اکثر دستگاه های کف ساز یا کف ساز، لازم است شیر ​​را قبل از استفاده از دستگاه گرم کنید. سپس آن را داخل مخزن فوم بریزید. اما به لطف عملکرد گرمایش داخلی این دودگیر MFF01، نیازی به گرم کردن شیر نیست. به همین دلیل می توان شیر را در حالت سرد داخل مخزن آن ریخت. این فوم ساز مه دود می تواند کف را در چند ثانیه آماده کند.

عملکردهای مختلف کف کننده شیر دود

دستگاه کف ساز شیر Smeg MFF01 قابلیت کار سرد و گرم را دارد. برای این، یک پیچ حجمی روی بدنه تعریف شده است. با چرخاندن آن می توانید شیر را به روش های مختلف تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

می توانید کف شیر را به شکل کمیاب تهیه کنید.
یا در موارد دیگر می توان کف شیر را به صورت غلیظ تهیه کرد.
جالب اینجاست که می توانید شیر و شکلات را با هم در ظرف استیل بریزید. این قسمت در بالای دستگاه قرار دارد و می توانید شکلات را بردارید.
کف ساز شیر اسمگ می تواند شیر را گرم کرده و به کف مناسب برای کاپوچینو و نوشیدنی های گرم تبدیل کند.

کیفیت فوم سازی دستگاه فوم شیر دود

بدنه این شیر دودی MFF01 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این بدنه با رنگ های بسیار زیبایی پوشانده شده است که بسیار درخشان و جذاب هستند. جنس کاسه رویی نیز از فولاد مرغوب و صیقلی ساخته شده است.

درب آن از پلاستیک محکم تریتان ساخته شده است و بقیه قطعات مانند دسته پلاستیکی هستند. طراحی آن بسیار شیک و منحصر به فرد است و با سایر دستگاه های کف ساز شیر معمولی تفاوت زیادی دارد. به وضوح شیک تر به نظر می رسد.

قدرت کف شیر دود

حداکثر توان مصرفی این فوم ساز مه دود 500 وات می باشد. زیرا این قدرت واقعی است و بهینه عمل می کند. بنابراین برای این دستگاه کف ساز شیر عالی است و می تواند به راحتی از پس تولید و تهیه کف شیر برآید.

از این گذشته، دستگاه کف ساز شیر اسمگ را باید بسیار بیشتر از دستگاه کاپوچینو در نظر گرفت. به لطف عملکرد دستی، می توان از آن برای تهیه چای، دم کردن و سایر نوشیدنی های گرم استفاده کرد.

فوم شیر اسمگ در رنگ های سبز پاستلی، آبی پاستلی، مشکی، قرمز و کرم موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-mff01/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%da%a9%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-mff01/"، کلیک کنید.