نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-30-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/

ارائه محصول

یخچال فریزر سامسونگ RS66 محصولی با کارایی بالا با آخرین تکنولوژی و طراحی یکپارچه که به شکل مثبتی به ظاهر آشپزخانه کمک می کند. این محصول در بازار با نام یخچال RS66 سامسونگ شناخته می شود اما می توان آن را با مدل های مشابهی که با این نام به فروش می رسد اشتباه گرفت، پس در خرید محصول مناسب دقت کنید. این یخچال فریزر با مدل کامل یخچال فریزر سامسونگ RS66A8100S9 ارائه شده است. مونتاژ پولیش این محصول در حال حاضر در بازار ما موجود است. یخچال فریزر ساید بای ساید RS66 سامسونگ در مجموع ظرفیت 670 لیتر یا 24 فوت (یخچال 415 لیتر و فریزر 255 لیتر) دارد و برای خانواده هایی با جمعیت متوسط ​​بسیار مناسب است. البته این امکان وجود دارد که محصول فوق در فروشگاه های دیگر به صورت یخچال 28 فوت یا 30 فوت ارائه شود اما این فقط جنبه تبلیغاتی دارد. البته ظرفیت واقعی یا قابل استفاده این یخچال فریزر در واقع 641 لیتر است که در قسمت یخچال 403 لیتر و در قسمت فریزر 238 لیتر می باشد.

کمپرسور نقش مهمی در خنک سازی و تنظیم دمای داخل یخچال دارد. این به حذف گرمای داخل یخچال کمک می کند تا مواد غذایی، سبزیجات و نوشیدنی های ذخیره شده برای مدت بیشتری تازه تر بماند. یخچال های قدیمی دارای کمپرسورهای سرعت ثابت هستند. این کمپرسورها از منطق روشن و خاموش کردن ساده پیروی می کنند. این بدان معناست که یک کمپرسور استاندارد تا زمانی که به دمای مورد نظر برسد در اوج بار کار می کند و سپس به طور کامل خاموش می شود. هنگامی که دمای داخل یخچال کاهش می یابد، دوباره با حداکثر کارایی کار می کند. این فرآیند روشن/خاموش انرژی زیادی مصرف می کند، همچنین محیط را گرم می کند و پر سر و صدا خواهد بود. کمپرسورهای اینورتر دیجیتال در یخچال های مدرن به تدریج بسته به نیاز سرمایش سرعت خود را افزایش و کاهش می دهند. کمپرسور دیجیتال اینورتر به عنوان هسته یخچال RS66A8100S9 سامسونگ کار می کند. برخلاف کمپرسورهای استاندارد که همیشه روشن و خاموش هستند، کمپرسورهای اینورتر دیجیتال با سرعت های متغیر کار می کنند. این کمپرسورها گاهی به کندی کار می کنند، گاهی با سرعت بیشتری کار می کنند و برای مدیریت دمای داخل یخچال مشکلی ندارند. در واقع یخچال های مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال دارای کنترل دقیق دما هستند. آنها به طور خودکار سرعت های پایین و بالا را بر اساس دمای محیط، حالت کار و انحرافات دما ناشی از باز و بسته شدن درب یخچال تنظیم می کنند.

در داخل یخچال 4 قفسه نگهداری مواد غذایی از شیشه مقاوم در برابر حرارت با فریم پلاستیکی تعبیه شده است که به راحتی تمیز می شوند و مقاومت بسیار خوبی در برابر بارهای سنگین دارند. یک قاب پلاستیکی نصب شده در لبه قفسه ها، هر مایعی را که به طور تصادفی روی قفسه ها ریخته می شود، نگه می دارد. مزیت بزرگ این مدل این است که موقعیت 3 از 4 قفسه را می توان در مراحل چند سانتی متری بر حسب نیاز تنظیم کرد. این مفید است زیرا اغلب اتفاق می افتد که این فاصله چندین میلی متر کمتر از ارتفاع استاندارد کوزه ها یا لیوان های تجاری باشد. برخلاف یک یخچال معمولی، دیواره پشتی در محفظه یخچال نازک و کاملاً مسطح است که فضای عمیق اضافی برای نگهداری مواد غذایی ایجاد می کند. درب یخچال با دسته عمودی و سیستم بازشو در سمت راست مجهز به 5 تکیه گاه ثابت است که 2 عدد کوچکتر و 3 عدد بزرگتر برای تقسیم بندی تخصصی می باشد. دو قفسه اول برای نگهداری تخم مرغ و ادویه جات و 3 قفسه تخصصی برای نگهداری لیوان ها و بطری های بالاتر از ارتفاع وسط است. این واحد همچنین در سمت یخچال به قفسه های کشویی با استفاده آسان روی غلتک های کشویی مجهز شده است که به راحتی از فضای خنک کننده جدا می شوند. این امکان دسترسی آسان به غذا را فراهم می کند و می توانید بلافاصله آنچه را که در پشت قفسه ذخیره شده است مشاهده کنید. کشوهای بزرگ یخچال و فریزر به ما این امکان را می دهد که به راحتی مواد غذایی را بیرون بیاوریم و اقلام بزرگ را در آنها ذخیره کنیم. درب فریزر نیز با دستگیره عمودی تعبیه شده دارای سیستم بازشوی سمت چپ می باشد. درب فریزر مجهز به 2 تکیه گاه یا قفسه ثابت است که می توانید از آنها برای نگهداری محصولات منجمد، ادویه ها یا مواد غذایی بر اساس ترجیحات خود استفاده کنید. در قسمت داخلی فریزر 4 قفسه مقاوم در برابر حرارت تعبیه شده است که فضای کافی برای نگهداری محصولات منجمد را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین سیستم یخ ساز این یخچال که از نوع Twist Ice Maker می باشد در قسمت فریزر قرار دارد که قابلیت تولید یخ های کوچک را دارد. سیستم روشنایی LED در بالای یخچال و فریزر گرمای کمتری نسبت به لامپ های معمولی ساطع می کند، بنابراین یخچال برای سرد نگه داشتن مواد غذایی نیازی به کار سختی ندارد.

موتور Multi Flow یا چند خنک کننده در لیست مشخصات فنی یخچال 670 لیتری سامسونگ RS66 قرار گرفته است که در ادامه توضیح داده خواهد شد. کنترل دقیق و جداگانه دمای قسمت یخچال و قسمت فریزر یخچال سامسونگ از طریق سیستم خنک کننده Multi Flow انجام می شود که قسمت یخچال را از گوشه ای به گوشه دیگر به طور یکنواخت خنک می کند. برای اطمینان از یک محیط خنک کننده یکنواخت، ویژگی Multi-Flow جریان هوای سرد را از طریق چندین دریچه واقع در هر سطح از صندوق عقب هدایت می کند. این به شما کمک می کند دمای ثابتی داشته باشید که غذای شما را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد. کارآمدترین خنک کننده غذا را در مقایسه با سیستم های معمولی فراهم می کند و ارزش غذایی، طعم و تازگی میوه، سبزیجات و گوشت را برای مدت زمان قابل توجهی حفظ می کند. هر قفسه در یخچال یک مجرای هوا دارد. برای اطمینان از خنک شدن یکنواخت همه مواد غذایی، خروجی های جداگانه برای هر فضای قفسه اجازه می دهد تا هوای سرد از پشت به یخچال وارد شود. بنابراین، با استفاده از این فناوری، سبزیجاتی که در قسمت پایینی یخچال نگهداری می شوند، همان میزان خنک کنندگی لبنیات ذخیره شده در قفسه های بالایی را حفظ می کنند.

فناوری No Frost چیست و چگونه کار می کند؟ این ویژگی که سیستم ضد کپک نامیده می شود، فرآیند یخ زدایی خودکار را انجام می دهد که می توانید آن را در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS66A8100S9 مشاهده کنید. در واقع این ویژگی عملکرد آسان روزانه این یخچال را تضمین می کند. این عملکرد به طور خودکار سطح دما و رطوبت داخل یخچال را تنظیم و کنترل می کند و با استفاده از گردش هوا و خشک کردن مناسب از یخ زدن محصولات غذایی جلوگیری می کند. سپس حفره یخچال به دقت تهویه می شود. سپس هوای مرطوب اضافی به کندانسور داخلی یخچال هدایت می شود. به همین دلیل دیگر یخ روی دیواره های یخچال وجود ندارد. با توجه به وجود این فناوری، نیازی به یخ زدایی نیست که به گفته بسیاری از کاربران، گزینه ایده آلی برای این دستگاه است. علاوه بر این هیچ آسیبی به بافت و کیفیت مواد غذایی وارد نمی شود و ماندگاری بالایی خواهند داشت به علاوه فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی خواهید داشت.

با فناوری Twin Cooling Plus که قبلاً یکی از ویژگی های شناخته شده یخچال های سامسونگ است، از جمله یخچال فریزر 24 فوت RS66A8100S9، طیف محصولات موجود برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مصرف کنندگان افزایش یافته است. سطوح جدیدی از راحتی و نوآوری را با دو اواپراتور خود اضافه می کند که فضای یخچال و فریزر را جداگانه مدیریت می کند تا نوسانات دما را به حداقل برساند. این امکان کنترل بهینه دما و رطوبت را فراهم می کند زیرا رطوبت یخچال می تواند جدا از فریزر باقی بماند. رطوبت بیشتر غذا را تا 70 درصد طولانی تر نگه می دارد، بنابراین افزودنی خوشایند است که ضایعات مواد غذایی را به حداقل می رساند. همچنین در سیستم‌های معمولی تک اواپراتور، بوی یخچال می‌تواند به مواد غذایی در فریزر نفوذ کند، زیرا هوای دو محفظه به هم متصل است. با این حال، یخچال های Twin Cooling Plus از آلودگی بوهای مخلوط به یخ های ذخیره شده در فریزر جلوگیری می کنند، زیرا سیستم های خنک کننده دوقلو از انتقال هوا بین دو محفظه جلوگیری می کنند. این فناوری طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد یخچال خود را به گونه‌ای سفارشی کنند که مناسب‌ترین آنها باشد. آنها حتی می توانند برای صرفه جویی در مصرف انرژی، قسمت هایی از یخچال خود را خاموش کنند. این کار از طریق اواپراتورهای خنک کننده جداگانه برای یخچال و فریزر انجام می شود که به کاربران امکان می دهد از بین پنج حالت عملکرد انتخاب کنند: حالت عادی، حالت صرفه جویی در انرژی، حالت تعطیلات، حالت حداکثر یخچال و حالت یخچال کوچک.

این دستگاه همچنین دارای عملکرد Power Cooling می باشد که خنک سازی سریع محصولات تازه ذخیره شده را فراهم می کند و دمای داخل دستگاه را ثابت نگه می دارد. آیا تا به حال فکر کرده اید که دکمه رمز و راز یخچال سامسونگ شما چه کار می کند؟ می دانید، همانی که می گوید Power Freeze و نماد دانه برف روی آن. این ویژگی با کار مداوم کمپرسور و فن فریزر تا 10 ساعت یا تا زمانی که سطل یخ پر شود کار می کند. این کار باعث افزایش ظرفیت خنک کننده فریزر و کاهش زمان آماده سازی سینی یخ از 90 دقیقه به 55 دقیقه می شود. با حالت تعطیلات، یخچال را می توان در طول دوره های طولانی غیبت یا در طول تعطیلات روشن کرد و در عین حال در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. با فعال شدن عملکرد، دمای یخچال به طور خودکار روی 15 درجه سانتی گراد تنظیم می شود و فریزر به طور معمول کار می کند که از نظر مصرف انرژی یک مزیت است. در عین حال توصیه می کنم در حین فعال سازی این عملکرد، بررسی کنید که در قسمت یخچال مواد غذایی که نیاز به دمای نگهداری کمتر از 15 درجه سانتیگراد داشته باشد، وجود نداشته باشد. در این صفحه می توانید امکانات و قیمت یخچال سامسونگ RS66A8100S9 نقره ای را مشاهده نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-30-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-30-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/"، کلیک کنید.