نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-16-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-f689/

ارائه محصول

یخچال فریزر ال جی F689 یا GC-F689BLCM یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط ال جی در سال 2019 با نام سری های کم یا دو درب این شرکت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این محصول ساخت کشور چین است و با مونتاژ همین کشور وارد بازار کشورمان می شود. ممکن است در بازار با مدل مخفف F689 نیز شناخته شود که در واقع مدل دقیق و فول آن نیست و هنگام خرید باید به مدل فول دستگاه دقت کنید. این یخچال فریزر با ظرفیت 446 لیتر معادل 16 فوت مناسب خانواده هایی با جمعیت کم و یا متوسط ​​است و می تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد. یخچال فریزر LG GC-F689BLCM از دو بخش مجزای فریزر و یخچال تشکیل شده است و هر قسمت دارای فضای کافی و مناسب برای نگهداری مواد غذایی می باشد. البته قسمت فریزر این یخچال بر خلاف اکثر یخچال های دو در یا از بالا پایین در پایین قرار دارد. یعنی قسمت بالایی مال یخچال است و قسمت پایینی برای فریزر در نظر گرفته شده است.

یخچال فریزر 446 لیتری LG GC-F689BLCM به عنوان یکی از مدل های باکیفیت و خوش ساخت برند ال جی از سبک طراحی مینیمال و مدرن برای جلوه دادن و هماهنگی آشپزخانه شما بهره می برد و می تواند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کند. ابعاد این یخچال بسیار فشرده و استاندارد بوده و به راحتی در فضای داخل کابینت جا می شود. دستگیره های این یخچال فریزر نواری بوده و درب آن به راحتی باز و بسته می شود. قسمت ریز آب این محصول بر روی درب بالایی یخچال نصب شده است. متاسفانه باید گفت که این یخچال فریزر یخ ریز ندارد اما از سیستم Auto Ice Maker استفاده می کند و قابلیت تولید یخ مکعبی را دارد. به راحتی می توانید این محفظه را جابجا کنید و فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داشته باشید. این محصول قابلیت اتصال به آب شهری را ندارد و باید یخ ساز را به صورت دستی پر کنید و با کمک اهرم یخ ساز به راحتی می توانید یخ ساخته شده را داخل محفظه خالی کنید. وجود لامپ های LED در هر دو قسمت (یخچال و فریزر) به نورپردازی فضای داخلی کمک می کند تا بتوانید به راحتی غذای مورد نظر را پیدا کنید. فضای داخلی یخچال با ظرفیت کلی 324 لیتر فضای زیادی را برای نگهداری مواد غذایی و مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهد. در این قسمت شاهد حضور 3 طبقه هستید که از شیشه سکوریت ساخته شده اند و وزن غذا را تحمل می کنند. و در برابر سرما و گرما مقاوم باشد. در قسمت پایین یخچال یعنی زیر زمین دو کشو بزرگ با نمای شفاف وجود دارد که یکی از کشوها Fresh Balancer نام دارد که می توانید رطوبت داخل آن را تنظیم کنید. این کشو برای نگهداری و نگهداری میوه و سبزیجات ایده آل است. کشوی دیگر این یخچال Fresh Zone است که به ماندگاری بیشتر میوه ها و سبزیجات کمک می کند. روی درب یخچال 6 طبقه وجود دارد که چهار طبقه بالا برای نگهداری مواد غذایی کوچک است. در قفسه پایینی درب یخچال یک قفسه تخم مرغ تعبیه شده است که می توانید آن را به جای قفسه بالای یخچال یا سبزیجات یا به موقعیتی که می خواهید حرکت دهید. فضای داخلی فریزر این محصول از سه کشو بزرگ برای نگهداری و انجماد مواد غذایی تشکیل شده است. کشوی فریزر بالایی به دلیل قرار گرفتن یخ ساز دستی در کنار آن، ابعاد کوچکتری دارد. برای نگهداری گوشت و ماهی در دمای کمتر و مدت زمان طولانی تری می توانید از کشوی دوم این فریزر به نام Large Freezer Zone استفاده کنید.

یخچال فریزر ال جی GC-F689BLCM مجهز به کمپرسور خطی اینورتر است که نسبت به موتورهای نسل قبلی صدای کمتری تولید می کند و در نتیجه فرآیند خنک سازی دستگاه باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه می شود. این باعث می شود غذا قوی تر شود. کاهش 32 درصدی مصرف انرژی و 25 درصدی کاهش سطح صدا از نتایج داشتن این موتور است، بنابراین با این موتور میزان اصطکاک و صدای دستگاه به کمترین حد خود خواهد رسید. همچنین به گفته ال جی این کمپرسور دارای 10 سال گارانتی می باشد تا مدت زمان بیشتری از کیفیت و کارایی این موتور لذت ببرید. ناگفته نماند که این یخچال فریزر مجهز به گاز R600a معادل 63 گرم و عایق سیکلوپنتان می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های مفید در این یخچال دو در ال جی، قابلیت Door Cooling + است که به آن سیستم خنک کننده درب می گویند. این ویژگی باعث می شود دستگاه پس از باز و بسته شدن درب به سرعت خنک شود. این کار از از دست دادن انرژی دستگاه جلوگیری می کند و هوای سرد و خنک را از بالا به پایین و در تمام عرض دستگاه در جلوی دستگاه پخش می کند، به طوری که کل فضای داخلی یخچال، حتی نوشیدنی هایی که در درب یخچال قرار می گیرند یا برعکس، همچنین توسط این تابع خنک می شوند، به سرعت خنک می شوند. علاوه بر این، با وجود این ویژگی، این یخچال 35 درصد سریعتر از سایر یخچال هایی که دارای سیستم خنک کننده معمولی هستند، خنک می شود. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر می توان به عملکرد اکسپرس فریز و اکسپرس کول اشاره کرد که با فعال سازی آن ها فرآیند خنک سازی قطعات یخچال و فریزر تسریع می شود و داخل دستگاه در کمترین زمان ممکن خنک می شود و درجه حرارت خواهد بود آنها سریعتر به سطح مورد نظر می رسند. همچنین می توانید از قابلیت بسیار مفید Child Lock برای غیرفعال کردن کنترل پنل استفاده کنید. ال جی از فناوری Hygiene FRESH+ در یخچال مذکور استفاده کرده است. در واقع این ویژگی یک سیستم پنج مرحله ای با فن است که مانند یک دستگاه تصفیه هوا در یخچال عمل می کند و نه تنها 99.99 درصد میکروب ها را از بین می برد، بلکه بوی بد یخچال را نیز به حداقل می رساند. این فیلتر با کمک لامپ فرابنفش میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها و هوای داخل محفظه را تمیز می کند و هوای خنک، تمیز و راحت را در داخل یخچال پخش می کند. به این ترتیب غذا ماندگاری خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. سیستم خنک کننده Multi Air Flow نیز بر روی یخچال دو درب ال جی GC-F689BLCM قرار داده شده است تا جریان هوای سرد، خنک و یکنواخت را در داخل ایجاد کند. این سیستم دارای دریچه های متعددی است که در هر دو قسمت یخچال و فریزر قرار گرفته اند که هوای سرد را به طور یکنواخت تنظیم و به گردش در می آورند و دمای مورد نظر را تامین می کنند و سطح رطوبت را ثابت نگه می دارند. وجود عملکرد No Frost در یخچال فریزر ال جی GC-F689BLCM باعث شده تا این محصول در لیست یخچال فریزرهای بدون برفک ال جی قرار گیرد.

یخچال فریزر هوشمند ال جی GC-F689BLCM یکی دیگر از محصولات هوشمند این شرکت است که قابلیت پشتیبانی از وای فای یا اتصال بی سیم داخلی و اینترنت اشیا را دارد، می توانید از طریق آن به صورت بی سیم به اینترنت متصل شده و از کنترل یخچال استفاده کنید. فریزر و کنترل از راه دور علاوه بر این نرم افزار LG ThinQ یکی از ویژگی های برجسته ای است که این یخچال به آن مجهز شده است. با نصب این برنامه بر روی گوشی های هوشمند اندروید یا Ios می توانید یخچال خود را از راه دور و خارج از منزل راه اندازی، نظارت و مدیریت کنید. برای استفاده از این برنامه باید یخچال را به وای فای متصل کنید. همچنین با وجود سیستم Smart Diagnosis می توانید ایرادات و ایرادات دستگاه را شناسایی و در کمترین زمان ممکن رفع نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-16-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-f689/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-16-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-f689/"، کلیک کنید.