نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-22-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-rt62/

ارائه محصول

یخچال فریزر سامسونگ RT62K7160SL این محصول فوق العاده با عملکرد خنک کنندگی عالی و فناوری ها و ویژگی های جذاب از شرکت کره ای سامسونگ در سال 2019 می باشد که به صورت تاپ فریزر طراحی شده است. باید گفت این یخچال فریزر مونتاژ تایلند در بازار کشورمان موجود است. این یخچال فریزر یکی از محصولات سری بالا به پایین یا دو درب می باشد، یعنی از دو بخش مجزا فریزر (بخش بالایی) و یخچال (بخش پایینی) تشکیل شده است که هر قسمت مکان مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. قرار دادن مواد غذایی یخچال از بالا به پایین سامسونگ RT62K7160SL دارای ظرفیت کل 629 لیتر است که معادل 22 فوت است. البته ظرفیت واقعی یا قابل استفاده آن 618 لیتر معادل 21 فوت است. ظرفیت واقعی قسمت یخچال برابر با 457 لیتر و ظرفیت واقعی قسمت فریزر برابر با 161 لیتر می باشد. می توان گفت این یخچال فریزر برای خانواده های متوسط ​​بسیار مناسب است و به خوبی می تواند نیاز آنها را برطرف کند.

توانایی کمپرسورهای سامسونگ در تشخیص هوشمندانه تغییرات دما و تنظیم آن‌ها بر اساس آن باعث شده تا سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد در طیف کامل یخچال‌های این شرکت ظاهر شوند. امروزه کمپرسورهای اینورتر دیجیتال اصلی ترین فناوری مورد استفاده در یخچال فریزرهای سامسونگ هستند که نقش کوچکی در ارتقای سامسونگ به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان یخچال در جهان داشته است. باید گفت که قلب این یخچال کمپرسور اینورتر دیجیتال آن است که سرعت آن را بر اساس نیاز سرمایش تنظیم می کند. این باعث صرفه جویی در انرژی، کاهش سطح سر و صدا و ماندگاری طولانی تری می شود. به علاوه، با ضمانت 20 ساله قابل توجهی برای کمپرسور ارائه می شود که به شما آرامش خاطر می دهد. برخلاف کمپرسورهای معمولی، کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به طور ناگهانی شروع و متوقف نمی شوند. این امر خنک کننده ثابت و یکنواخت و همچنین مصرف انرژی کمتر را تضمین می کند. کمپرسورهای اینورتر دیجیتال می توانند به طور خودکار مصرف برق را بین 1050 تا 4300 RPM بر اساس تقاضا در هر زمان تنظیم کنند. علاوه بر این، کمپرسورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ حدود 30 درصد انرژی کمتری نسبت به کمپرسورهای موتور القایی تک سرعته مصرف می کنند و در نتیجه به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کنند. همانطور که کمپرسور اینورتر دیجیتال به تدریج سرعت خود را افزایش و کاهش می دهد، برای مدیریت دما نیازی به کار سختی نیست. این بدان معناست که یخچال‌های دارای کمپرسورهای اینورتر دیجیتال کمتر از یخچال‌هایی با کمپرسورهای معمولی سایش کمتری دارند و بنابراین عمر طولانی‌تری دارند. این به سامسونگ اجازه داده است تا 10 سال ضمانت کمپرسورهای اینورتر دیجیتال خود را ارائه دهد. کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به طور کلی کم صداتر هستند: خنک کننده تا 3 دسی بل بی صداتر و یکنواخت تر که دمای مورد نظر را حفظ می کند، به این معنی است که مواد غذایی بیشتر دوام می آورند زیرا تغییرات دما باعث فاسد شدن سریعتر محصولات گوشت، ماهی و لبنیات می شود. همه اینها به این معنی است که مصرف کنندگان در هزینه های برق و غذا صرفه جویی می کنند. گاز مبرد R600a یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که سامسونگ از آن برای ایجاد سرمای مطلوب در این یخچال استفاده می کند و ضمن اینکه به ایجاد دمای بسیار پایین در داخل دستگاه کمک می کند، آسیب بسیار کمی به محیط زیست وارد می کند.

Mono Cooling یک اصطلاح بازاریابی است که توسط سامسونگ برای توصیف یخچال های این برند از جمله یخچال فریزر 629 لیتری سامسونگ RT62K7160SL با یک مدار سرد استفاده می شود. فن آوری Mono Cooling سامسونگ به شما امکان می دهد از یک سیستم خنک کننده برای هر دو بخش یخچال و فریزر استفاده کنید: یک اواپراتور سرما تولید می کند که در سراسر دستگاه پخش می شود. در مقایسه با مدل‌های دو مداره، مدل‌های تک خنک‌کننده ممکن است ارزان‌تر باشند، اما کاهش دما آهسته‌تری را ارائه می‌دهند و احتمالاً بوی غذا را به داخل محفظه‌ها منتقل می‌کنند. فناوری Multi Flow در یخچال فریزر 22 فوت سامسونگ RT62K7160SL یک نوآوری سامسونگ است که امکان توزیع یکنواخت هوای سرد را در سراسر یخچال فریزر فراهم می کند. برای هر قفسه در یخچال یک مجرای هوا وجود دارد. هوای سرد از پشت یخچال از طریق خروجی های جداگانه برای هر فضای قفسه وارد می شود و اطمینان حاصل می کند که همه مواد غذایی به طور یکنواخت خنک می شوند. بنابراین با کمک این فناوری، محصولات گیاهی شما که در جعبه بزرگ پایین یخچال قرار می گیرند، مانند لبنیاتی که در قفسه های بالایی نگهداری می شوند، خنک می مانند. به عبارت دیگر، با ویژگی Multi Flow، جریانی از هوای خنک از طریق یک سری دریچه که در سطح هر قفسه قرار دارد جریان می یابد تا یک محیط خنک کننده یکنواخت ایجاد کند. این به حفظ دمای ایده آل کمک می کند تا غذای شما برای مدت طولانی تری تازه بماند.

آیا عالی نیست اگر همه غذاهای شما مدت بیشتری در یخچال تازه بمانند؟ پاسخ این سوال قطعا بله است. با وجود سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus سامسونگ در این یخچال این امکان وجود دارد. سیستم خنک کننده دوگانه یا دوگانه سامسونگ یک فناوری خنک کننده است که در برخی از مدل های بالا به پایین یا دو درب، ساید بای ساید و… این برند موجود است. مزایای سیستم خنک کننده دوگانه در یخچال های سامسونگ چیست؟ سیستم خنک کننده دوقلو سامسونگ با دو اواپراتور و دو فن خود سطوح جدیدی از راحتی و نوآوری را اضافه می کند تا یخچال و فریزر را کاملاً مستقل از یکدیگر نگه دارد و آنها را با کنترل الکترونیکی دقیق اجرا کند. این ویژگی فضای یخچال و فریزر را جداگانه مدیریت می کند تا نوسانات دما را به حداقل برساند. این امکان کنترل بهینه دما و رطوبت را فراهم می کند، زیرا رطوبت یخچال می تواند جدا از فریزر باقی بماند. رطوبت بیشتر تا 70 درصد غذا را برای مدت طولانی تری حفظ می کند، بنابراین دیگر از سبزیجات خشک یا پنیر لاستیکی استفاده نمی شود. نه تنها این، بلکه از مخلوط شدن بوی غذا نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این، در سیستم های معمولی – با یک اواپراتور – بوی یخچال می تواند به مواد غذایی در فریزر نفوذ کند، زیرا هوا در دو محفظه متصل است. اما در یخچال های توئین کولینگ پلاس از جمله این یخچال فریزر، هوای فریزر خشک می ماند و هوای یخچال مرطوب می ماند تا مواد غذایی در بهترین شرایط نگهداری شوند، بنابراین از انتقال هوا بین دو محفظه و در هر مکانی جلوگیری می شود. شما مواد غذایی خود را ذخیره می کنید، آنها حفظ می شوند و طعم اصلی خود را حفظ می کنند. انعطاف پذیری یخچال نیز امتیاز دیگری است که کاربران می توانند با Twin Cooling PlusTM از آن لذت ببرند. طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد یخچال خود را به گونه ای سفارشی کنند که مناسب ترین آنها باشد.

یخچال فریزر سامسونگ RT62K7160SL 2019 حداکثر انعطاف پذیری ذخیره سازی را با استفاده از 5 حالت تبدیل هوشمند ارائه می دهد. این ویژگی به مشتریان این امکان را می دهد که بین پنج حالت تبدیل یعنی انتخاب کنند. حالت عادی، حالت یخچال اضافی، حالت تعطیلات، حالت فصلی و حالت تنهایی در خانه. به عنوان مثال، اگر کاربر به محفظه های اضافی نیاز داشته باشد، می توان فناوری Smart Conversion را فعال کرد تا محفظه فریزر را به یک یخچال معمولی تبدیل کند یا حالت OFF را برای صرفه جویی در مصرف انرژی فعال کند. تبدیل هوشمند به شما امکان تغییر عملکرد فریزر را نیز می دهد. اگر در تعطیلات هستید، فریزر را می توان خاموش کرد و فقط یخچال را روشن کرد. سامسونگ در این یخچال فریزر از ویژگی No Frost استفاده می کند که از یخ زدگی و یخ زدگی جلوگیری می کند. گردش هوا را برای حفظ دمای ثابت در هر گوشه یخچال افزایش می دهد و از تجمع یخ جلوگیری می کند. فناوری No Frost به طور خودکار سطح دما و رطوبت یخچال را تنظیم و کنترل می کند. این راه حل فنی با استفاده از گردش هوا و خشک کردن مناسب از ایجاد یخ زدگی بر روی محصولات غذایی جلوگیری می کند و پس از آن حفره یخچال به طور دقیق تهویه می شود. سپس هوای مرطوب اضافی به سمت کندانسور هدایت می شود که در یخچال تعبیه شده است. به همین دلیل دیگر یخ روی دیواره های یخچال وجود ندارد. به دلیل کمبود رطوبت در یخچال، می توانید محصول غذایی خود را برای مدت طولانی تری نگهداری کنید. یکی دیگر از مزایای این سیستم بهره وری انرژی است. این سیستم همچنین به تمیز نگه داشتن یخچال کمک می کند.

یکی از قابلیت ها یا دکمه هایی که ممکن است در کنترل پنل یخچال های سامسونگ مشاهده کنید، Power Cool و Power Freeze است. Power Cool عملکردی است که به شما امکان می دهد غذای خود را فوراً خنک کنید. پس از فعال سازی، هوای سرد به داخل یخچال دمیده می شود تا دمای آن به 1 درجه سانتی گراد برسد. بر خلاف عملکرد یخ زدایی خودکار، که دمای داخل یخچال را حس می کند و به طور خودکار نیاز به یک جلسه یخ زدایی دارد، عملکرد خنک کننده برق توسط کاربر فعال می شود، اما زمانی که دما به 1 درجه سانتی گراد مورد نیاز برسد، به طور خودکار متوقف می شود. برای فعال کردن Power Cool با استفاده از کنترل پنل، دکمه ای با همین نام را روی صفحه پیدا کنید، آن را حداقل سه ثانیه نگه دارید یا تا زمانی که نشانگر نور شروع به چشمک زدن کند. همچنین Power Freeze با کاهش زمان آماده سازی سینی یخ از 90 دقیقه به 55 دقیقه، فرآیند یخ سازی را سرعت می بخشد. برای شروع این قابلیت دکمه Power Freeze را فشار دهید. هم کمپرسور و هم فن فریزر تا 10 ساعت به طور مداوم کار می کنند. ویژگی Dispenser Lock یکی دیگر از ویژگی های داخلی این یخچال است که در برخی از مدل های منتخب سامسونگ ظاهر می شود. این ویژگی در واقع دستگاه پخش کننده آب و یخ را غیرفعال می کند، اما بخش هایی از کنترل پنل همچنان کار می کند.

فن آوری محافظ آنتی باکتریال در یخچال های سامسونگ به چه معناست؟ این ویژگی محافظت آنتی باکتریال در این یخچال فریزر سامسونگ است که هوا را از طریق فیلتر ضدعفونی کننده عبور می دهد تا مواد غذایی شما را تازه و تمیز نگه دارد و هر گونه بوی نامطبوع را از بین ببرد. فن داخلی یخچال سامسونگ حرکت هوا را از طریق فیلتر ضدعفونی/بوی زدایی ایجاد می کند و استریل و بو زدایی کارآمدتر و قوی تری را ارائه می دهد. در زیر به برخی از مزایای محافظت ضد باکتریایی این یخچال اشاره می کنیم. 1. این ویژگی با فراهم کردن محیطی تمیز برای میوه ها، سبزیجات و سایر مواد فاسد شدنی به سلامت خانواده شما کمک می کند. 2. محافظ آنتی باکتریال از یک فن داخلی برای عبور هوا از یک فیلتر استریل کننده استفاده می کند که به طور موثر میکروب ها را از بین می برد و حتی برای از بین بردن بوهای ناخواسته هوا را خوشبو می کند. شما همچنین می توانید خیالتان راحت باشد که بدانید یخچال شما به جای باکتری، غذای خوبی دارد.

این یخچال فریزر طراحی تمیز و مدرنی دارد و ظاهری شیک و زیبا و رنگ نقره ای دارد. علاوه بر این، از روکش Easy Clean Steel استفاده می کند که باعث می شود ظاهر یخچال فریزر شما همیشه تمیز و زیبا باشد. داخل یخچال 4 قفسه نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است که از شیشه مقاوم در برابر حرارت با فریم پلاستیکی، تمیز کردن آسان و مقاومت بسیار خوب در برابر وزن های سنگین ساخته شده است. در قسمت پایینی یخچال 2 کشو Big Box تعبیه شده است و به لطف ظرفیت فوق العاده بالای این کشو، امکان نگهداری میوه و سبزیجات بیشتری نسبت به یخچال های معمولی را به شما می دهد. وقتی کشوی Big Box را بیرون می آورید تا آن را پر کنید، به کل فضای وسیع آن دسترسی دارید که به نوبه خود ذخیره و سازماندهی محتویات داخل آن را آسان تر و آسان تر می کند. تعداد طبقات درب یخچال نیز 4 طبقه، طبقه پایین برای نگهداری بطری های بزرگ و 3 طبقه بالا برای قرار دادن بطری ها و قوطی های کوچکتر می باشد. درب فریزر مجهز به 2 تکیه گاه ثابت یا قفسه است از محصولات یخ زده و ادویه جات و مواد غذایی بر اساس ترجیحات خود استفاده کنید. در قسمت داخلی فریزر 3 لایه مقاوم در برابر حرارت وجود دارد که فضای کافی برای نگهداری محصولات منجمد را در اختیار شما قرار می دهد. در قفسه بالایی فریزر سیستم یخ ساز این یخچال که از نوع Twist Ice Maker می باشد به صورت دستی قرار می گیرد و قابلیت تولید یخ های کوچک را دارد. سیستم روشنایی LED در بالای یخچال و فریزر گرمای کمتری نسبت به لامپ های معمولی ساطع می کند، بنابراین یخچال برای سرد نگه داشتن مواد غذایی نیازی به کار سختی ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-22-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-rt62/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-22-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-rt62/"، کلیک کنید.