هشدار زرد هواشناسی به این استان

هشدار زرد هواشناسی به این استان

به گزارش گیل 25،در اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان آمده است: پیرو هشدار سطح زرد در تاریخ ۳۰ مهرماه و تاکید بر صحت آن، تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه و ورود موج دوم بارش از اواخر روز جمعه پیش بینی می‌شود. بر اساس این اطلاعیه سامانه اول در روز پنجشنبه وارد استان می‌شود و رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای را به دنبال دارد.

گیل 25 در خبری نوشت:سامانه دوم از اواخر وقت جمعه هفته جاری تا اواخر وقت شنبه هفته آینده بر استان حاکم می‌شود و منطقه اثر این ۲ سامانه، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال و بخش‌هایی از جنوب و مرکز استان، به ویژه ارتفاعات است.

اثر مخاطره احتمال لغزندگی جاده‌ها، احتمال جاری شدن روان‌آب در مناطق کوهستانی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی است.

بر اساس هشدار سطح زرد هواشناسی شماره ۴۴ مورخ ۳۰ گیل 25 ۱۴۰۳ اداره کل هواشناسی خوزستان، فعالیت سامانه بارشی طی ظهر سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در نوار شرقی استان به ویژه ارتفاعات خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار زرد هواشناسی به این استان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار زرد هواشناسی به این استان"، کلیک کنید.