واکنش رسانه های عربستانی به داور سپاهان و الهلال – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

واکنش رسانه های عربستانی به داور سپاهان و الهلال - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، قضاوت دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان که روز پنج شنبه 26 بهمن ماه ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود بر عهده «احمد العلی» از کویت خواهد بود. «عبدالهادی الانزی»، «احمد عباس» و «عمار اشکنانی» از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت داور VAR است.

این داور در جام ملت های آسیا، قضاوت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی را برعهده داشت. پیش از دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا، امیر قلعه نویی و سعید عزت اللهی در کنفرانس خبری نسبت به انتخاب یک داور عرب زبان برای دیدار ایران برابر یک تیم عربی را زیر سوال برده بودند.

همین مساله موجب شد انتقادات و فشار زیادی از سوی افکار عمومی به این داور کویتی وارد شود و اکنون با انتخاب برای دیدار سپاهان و الهلال، رسانه های عربستانی نسبت به انتخاب او انتقاد کردند.

یک خبرنگار عربستانی در خصوص انتخاب او نوشت: مضحک است. این داور فشار زیادی در دیدار ایران و قطر متحمل شد و حالا شما او را به عنوان داور یک تیم ایرانی انتخاب کردند. او با فشار زیادی مواجه است و این ممکن است روی مسابقه تاثیر بگذارد.

یک خبرنگار دیگر نوشت: احمد العلی در دیدار ایران و قطر اشتباهات بزرگی مرتکب شد. او یک پنالتی خیالی به نفع ایران گرفت و در اخراج مدافع این تیم تردید کرد تا VAR در این خصوص مداخله کند.

یک خبرنگار دیگر هم اینگونه واکنش نشان داد: آیا بجز این داور، داور دیگری در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود ندارد؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش رسانه های عربستانی به داور سپاهان و الهلال – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش رسانه های عربستانی به داور سپاهان و الهلال – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.