واکنش یک استقلالی به ادعای نوازی: فرهاد مجیدی چنین اخلاقی ندارد!

واکنش یک استقلالی به ادعای نوازی: فرهاد مجیدی چنین اخلاقی ندارد!

به گزارش خبرگزاری گیل 25؛ مجید نامجو مطلق، پیشکسوت سابق پرسپولیس و استقلال، در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و روند نتیجه‌گیری استقلال با حضور نکونام در لیگ بیست و چهارم گفت: سال گذشته استقلال مشکلات زیادی در بحث‌های انتخاب مدیریت و نقل و انتقالات داشت و سال گذشته مقداری قابل توجیه بود و دوره بدنسازی و جذب بازیکن شرایط نرمال نداشت. علی‌رغم اینکه استقلال خیلی زیبا بازی نمی‌کرد تا روزهای آخر در کورس قهرمانی بودند و لحظه آخر جام را از دست دادند، اما این فصل اینگونه نبوده و انتظارات هم بالا رفته.

او ادامه داد: در این سه هفته نتایج مطلوب هواداران به دست نیامده چون تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان زیادی جدا شدند. با توجه به پشت سر گذاشتن دوره بدنسازی مشخصا تیم بعد از این دوره یک افتی دارد و تخمین زده می‌شود 4-5 هفته باید صبر کرد. استقلال نفرات خوبی دارد و به نظرم در هفته‌های آینده می‌تواند روزهای خوبی داشته باشد.

نامجو مطلق در اشاره به صحبت‌های غیرمستقیم محمد نوازی درباره بازگشت فرهاد مجیدی توضیح داد: چه زمانی که شاگرد آقای مرفاوی بودیم و چه زمانی که در کنارش به عنوان مربی کار کردم، می‌دانم فرهاد همچین اخلاقی ندارد. برای مربیان و پیشکسوتان خوب نیست همچین حرف‌هایی زده شود. برای رئال مادرید و بارسلونا هم این اتفاقات می‌افتد و بهتر است شکست فنی را بپذیریم تا دامن به حاشیه نزنیم. این همه تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و همه آنها نظرشان با یکدیگر متفاوت است.

او ادامه داد: نباید برای تیم حاشیه درست کرد و یکی از دلایلی که استقلال سال گذشته قهرمانی را از دست داد، این بود که حواشی زیادی دنبال استقلال بود و اگر تیم می‌خواهد قهرمان شود، باید تمرکز داشته باشد و همه ذهنیتمان به بازی‌ها باشد. این حواشی مانع محکمی برای رشد تیم است.

پیشکسوت آبی‌ها درمورد درخواست هواداران برای اخراج جواد نکونام واکنش نشان داد و گفت: هرگز چنین چیزی نیست. فوتبال نتیجه‌اش قابل پیش‌بینی نیست و همه جذابیت آن به این است که نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. هر تیم برای گذرندان روال عادی خود نیاز به زمان دارد تا تیم از نظر بدنسازی و تمرینی به وضعیت عادی برسد. این بازیکنان تا با تفکرات مربی آشنا شوند و مربی با روحیات بازیکنان آشنا شود، خیلی زمان می‌برد.

نامجومطلق درباره پذیرش دوباره سرمربیگری استقلال در مسابقات آسیایی گفت: آن دوره انتقادی هم نشد و سال قبل هم آقای منصوریان آن نتایج را به دست آورد. من تیم را در وضعیتی گرفتم که بازیکنان قهر کرده بودند و وضعیت قراردادشان خوب نبود. دیاباته و کریمی شب بازی اضافه شدند و فقط به عنوان کسی که تیم را جمع کند، بالای تیم ایستادم. آن هم دلیلش فقط عشق به استقلال و فداکاری بود. ما از گروه هم صعود کردیم و در بازی با پاختاکور هم یک خطای پنالتی را به سود ما نگرفت و اتفاقات زیادی افتاد. الان با آن زمان فرق دارد و مشکلاتی که باعث شد فرهاد تیم را ول کند یا مشکلات مدیریتی، الان نیست و مدیریت و کادرفنی در تعامل باهم هستند. حاشیه مانع موفقیت این تیم است.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش یک استقلالی به ادعای نوازی: فرهاد مجیدی چنین اخلاقی ندارد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش یک استقلالی به ادعای نوازی: فرهاد مجیدی چنین اخلاقی ندارد!"، کلیک کنید.