وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل و هم افزایی میان دانشگاهیان است

وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل و هم افزایی میان دانشگاهیان است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تاکید کرد که مهم ترین وظیفه روابط عمومی ارتباط، تعامل و هم افزایی دانشگاهیان در فضای دانشگاه است و در انعکاس توانمندی ها، افتخارات و دستاورد ها مانند آیینه تمام نماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در هفته روابط عمومی و ارتباطات از کارکنان روابط عمومی این دانشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این مراسم روابط عمومی را یکی از رکن موثر و ساختار دانشگاه برشمرد و گفت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی ارتباط، تعامل و هم افزایی دانشگاهیان در فضای دانشگاه است و در انعکاس توانمندی ها، افتخارات و دستاورد ها مانند آیینه تمام نمایی است.

سید میرالله حسینی تاکید کرد: روابط عمومی در امر تبادل نظر، پیشنهاد، مشکلات، مسایل و به طور کلی ارتباط دوسویه بین مسیولان و مراجعان را برعهده دارد.

حجت الاسلام مصطفی مازندرانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل هم درباره عملکرد و خدمات روابط عمومی و نقش اصحاب رسانه در تبیین دستاورد های دانشگاه نکاتی را بیان کرد.

در این آیین حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به اتفاق حجت الاسلام مازندرانی از عباس ولی پور افروزی پیشکسوت مدیر روابط عمومی و خبرنگار خبر گزاری گیل 25 و فرهیختگان و شجاع حاجی آقاپور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل و هم افزایی میان دانشگاهیان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل و هم افزایی میان دانشگاهیان است"، کلیک کنید.