پرداخت 1800 میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

پرداخت 1800 میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، مالک رحمتی صبح سه شنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره 18 قانون بودجه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: در آذربایجان شرقی 1,800 میلیارد تومان تسهیلات برای رشد اشتغال و تولید پرداخت شده است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این میزان تسهیلات منجر به ایجاد امید و رضایت مندی در جامعه صنعت و تولید شده است که امیدواریم مستمر بودن و پایداری آن، این رضایت مندی به وجود آمده را حفظ کند.

رحمتی، تمرکزگرایی را مشکل اصلی پرداخت تسهیلات دانست و گفت: دستگاه هایی که عملکرد خوبی داشتند، آنهایی هستند که به استان ها اعتماد کردند؛ بنابراین ضروری است با دادن اختیار به استان ها به تمرکززدایی بها دهیم.

وی افزود: اگر مدیران کشوری می خواهند سرعت عمل داشته باشند اختیارات خود را صددرصد به مسیولان استانی که با مردم، تولیدکنندگان و صاحبان ایده در تماس و ارتباط مستقیم هستند تفویض کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کند بودن سامانه سمات، گفت: امیدواریم با تاکید وزیر محترم اقتصاد مبنی بر رفع مشکلات این سامانه و قطعی های آن، گلایه ها نیز برطرف شود.

رحمتی در پایان گفت: تسهیلات تبصره 18 یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در حمایت از تولید و اشتغال است که استمرار آن مشروط بر تسریع در تامین منابع آن برای سال آینده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت 1800 میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت 1800 میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.