کاخ ناصری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی احیا می شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

کاخ ناصری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی احیا می شود - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گیل 25، مجتبی عبداللهی در جلسه بازسازی کاخ ناصری در روستای هدف گردشگری شهرستانک افزود: بسیاری از کشورهای دنیا با ایجاد بناهای مصنوعی تاریخی و طبیعی به دنبال جذب گردشگران هستند و از این طریق نیز گردشگران را از سراسر دنیا جذب می‌کنند.

وی ادامه داد: در کشور ما و به ویژه استان البرز اماکن و بناهای تاریخی و طبیعی فراوانی وجود دارد که به واقع قدمت چند صد ساله دارند.

عبداللهی گفت: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جهت حفظ و احیای بافت‌های تاریخی استان، ضرورت دارد؛ همچنین باید بسترهای حمایت از سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

وی افزود: کاخ ناصری در روستای شهرستانک نیز از جمله این موارد است که با قدمتی بیش از ۲۰۰ سال توسط بخش خصوصی در حال مرمت و بازسازی است.

استاندار البرز گفت: کاربری این کاخ تغییر نمی‌کند و با ماهیت اصلی خود پذیرای گردشگران خواهد بود.

وی افزود: جاده دسترسی به این روستا و ارائه خدماتی همچون گاز و تقویت برق و سایز زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

عبداللهی گفت: در این نشست روند ارائه خدماتی همچون برق و گاز و همچنین اقدامات آبخیزداری و اتخاذ تدبیر در خصوص مدیریت مسیر سیلاب‌ها در رودخانه همجوار کاخ و ایمنی و راه دسترسی به روستا مورد بررسی قرار گرفت و موانع و موضوعات با حضور مدیران مربوطه مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاخ ناصری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی احیا می شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاخ ناصری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی احیا می شود – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.