کاهش ساعت کاری ادارات لرستان در روز سه‌شنبه/ چهارشنبه تعطیل شد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

کاهش ساعت کاری ادارات لرستان در روز سه‌شنبه/ چهارشنبه تعطیل شد - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، مهدی پازوکی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تقاضا و مصرف برق استان که به ریاست استاندار لرستان شامگاه دوشنبه برگزار شد باتوجه‌به تداوم گرما و افزایش دما هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان و بر اساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت گردان در روز سه‌شنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شد اصناف و اتحادیه‌ها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، گفت: براین‌اساس بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر تعطیل هستند و از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت ۷:۳۰ عصر نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است.

پازوکی، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.

وی ضمن تشکر از صنایع استان و کسبه و بازاریان استان، گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم پیک گرما را رد کنیم و خاموشی به مصارف خانگی منتقل نشود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ساعت کاری ادارات لرستان در روز سه‌شنبه/ چهارشنبه تعطیل شد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ساعت کاری ادارات لرستان در روز سه‌شنبه/ چهارشنبه تعطیل شد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.