کردستان 6 دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

کردستان 6 دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، اسماعیل زارعی کوشا عصر شنبه در دیدار رییس فدراسیون جودو اظهار کرد: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه جودو در کردستان وجود دارد که می توانند، در رقابت های ملی و جهانی افتخارآمیز باشند.

وی افزود: در رشته جودو در استان تلاش های زیادی انجام شده است و باید این زحمات برای موفقیت های بیشتر تداوم داشته باشد.

استاندار کردستان تصریح کرد: هیات جودو خدمات بسیار خوبی به این ورزش در استان داشته و ما نیز تمام تلاش خود را برای حمایت از این هیات به کار می گیریم.

وی به خودداری آرش میراسماعیلی در رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی در سال 83 اشاره کرد و افزود: این عمل کار بسیار ارزشمندی بود و عزت شما ناشی از همان حرکت افتخارآفرین است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خودداری شما از رقابت با حریف اسراییلی نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی شد و امروز همه به حقانیت کار شما ایمان آورده اند.

وی اذعان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مایه رسوایی این رژیم در جهان است و شما از حق خود برای قهرمانی گذاشتید تا به رژیم صهیونیستی مشروعیت ندهید.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش به پایین بودن منابع بانکی استان های زاگرس نشین به ویژه کردستان اشاره کرد و گفت: این استان 6 دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد که ناچیز است و باید افزایش یابد.

گفتنی است؛ «آرش میراسماعیلی» رییس فدراسیون جودو روز شنبه 22 اردیبهشت ماه برای حضور مجمع عمومی و سالیانه هیات جودو کردستان به این استان سفر کرد و همراه با مدیرکل و معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و رییس هیات جودو استان با اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دیدار کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کردستان 6 دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کردستان 6 دهم درصد منابع بانکی را در اختیار دارد – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.