کشف 14 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شاهرود و میامی

 کشف 14 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شاهرود و میامی

گیل 25/سمنان حدود 14 هزار عدد انواع مواد محترقه همزمان با چهارشنبه آخر سال در شاهرود و میامی کشف شد.

سرهنگ علیرضا فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، 22 اسفندماه از کشف 4 هزار و 425 عدد مواد محترقه غیر مجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهرود با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از نگهداری و توزیع مواد محترقه غیر مجاز توسط فردی در یک واحد صنفی مطلع شدند که بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از تلاش مستمر در راستای تامین امنیت شهروندان محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی لازم در بازرسی از آن موفق به کشف 4 هزار و 425 عدد انواع مواد محترقه شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از خانواده ها خواست: تا نسبت به کنترل فرزندان خود در ایام پیش رو به خصوص در چهارشنبه آخر سال نظارت و کنترل جدی تری داشته باشند،

کشف 9300 عدد انواع مواد محترقه در شهرستان میامی

همچنین فرمانده انتظامی میامی از کشف 9 هزار و 300 عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عجم اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین اجرای طرح امنیت و آرامش در شهرستان میامی به یک دستگاه خودروی مسافربری با 3 نفر سرنشین مظنون و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

 وی به بازرسی خودرو اشاره و افزود در داخل ساک یکی از مسافران 9 هزار و 300 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ عرب تصریح کرد: پرونده برای فرد متخلف تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

 پایان خبر گیل 25

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " کشف 14 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شاهرود و میامی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " کشف 14 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شاهرود و میامی"، کلیک کنید.