کنعانی: فلسطین میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری/ رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید

در آیین تجلیل از برگزیدگان پویش ققنوس قلم؛

کنعانی: فلسطین میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین، امروز میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری اعم از ملت ها، دولت ها، مجامع و سازمان های بین المللی حقوق بشری و مردم نهاد است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، ناصر کنعانی روز یکشنبه (20 خرداد) در آیین تجلیل از برگزیدگان پویش ققنوس قلم با اشاره به نقش رسانه ها در جریان روایت مقاومت مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: نقش رسانه ها در عرصه حمایت از مردم فلسطین رسا و ماندگار باقی خواهد ماند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: فلسطین امروز میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری اعم از ملت ها، دولت ها، مجامع و سازمان های بین المللی حقوق بشری و سازمان های مردم نهاد است و در هشت ماه گذشته هر کسی جوهره خود را در معرض نمایش جهانیان قرار داد و مردم فلسطین نشان دادند که توان مقاومت اسطوره ای دارند و تا زمانی که به حقوق کامل خود دست پیدا نکند دست از پای نمی نشینند.

میدان هر چه سخت تر شود مقاومت فلسطین نیز بیشتر خواهد شد

کنعانی گفت: ملت فلسطین سر تعظیم جهان را مقابل خود فرود آورد و نشان داد هر چه قدر میدان سخت تر شود مقاومتش نیز بیشتر خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سازمان های بین المللی نشان دادند که در حمایت و حفاظت از صلح و امنیت بین المللی ناکارآمد هستند و تحت مدیریت قدرت های ظالمی قرار دارند که از آنها در جهت رسیدن به اهداف شوم خود سواستفاده می کنند.

وی افزود: در این میدان سخت، رسانه های مستقل و حوزه مقاومت توانسته اند همانند مردم فلسطین بر جریان موسوم به جریان اصلی غلبه کنند و روایت گر حقایق مظلومیت مردم فلسطین باشند.

امروز مسیله فلسطین، تمام جهان شده است

کنعانی ادامه داد: از ابتدای شکل گیری نهضت اسلامی به رهبری امام راحل که این روز ها در سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان هستیم و همچنین از تشکیل جمهوری اسلامی مسیله، فلسطین از مسایل مهم و درجه اول سیاست جمهوری اسلامی است؛ امروز مسیله فلسطین، مسیله نه فقط منطقه و جهان اسلام که تمام جهان است و توانسته مسیله خود را به عنوان مسیله اول بر جهان تحمیل کند.

وی گفت: ما دو عزیز گرانقدر را که دلشان برای مردم فلسطین می تپید و مسیله روزشان بود، از دست دادیم؛ شهید والامقام شهید رییسی رییس جمهوری و امیر دیپلماسی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، که برای تحقق اهداف والای سیاست خارجی، موضوع مقاومت و محور مقاومت در ضدیت نظام صهیونیستی اندیشه همیشگی ایشان بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به فرموده رهبر معظم انقلاب انقلاب در حال ذوب شدن است و در مقابل ملت های آزادیخواه فرو خواهد پاشید.

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنعانی: فلسطین میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری/ رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنعانی: فلسطین میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری/ رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید"، کلیک کنید.