گروه های فلسطینی: بدون توقف فراگیر جنگ، توافقی صورت نمی گیرد

گروه های فلسطینی: بدون توقف فراگیر جنگ، توافقی صورت نمی گیرد

به گزارش گیل 25، گروه های فلسطینی در بیانیه ای اعلام کردند: هرگونه توافق یا معامله تبادل اسرا تنها از طریق توقف فراگیر جنگ علیه ملت ما در غزه صورت خواهد گرفت. اداره نوار غزه یک موضوع ملی فلسطینی داخلی است و هرگز به اشغالگران و حامیان آن اجازه مداخله یا تحمیل قیمومیت بر ملتمان را نخواهیم داد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، در بیانیه گروه های فلسطینی آمده است: ما از موضع برادرانمان در مصر که با طرح های کوچاندن مردم غزه و اشغال محور مرزی مصر و فلسطین مخالفت کرده اند، قدردانی می کنیم. ما از عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر می خواهیم به گشودن گذرگاه مرزی رفح و ورود کمک های بشردوستانه و انتقال مجروحان به خارج از غزه برای نجات جان هزاران نفر از آنها ادامه بدهد.

به گزارش گیل 25، در این بیانیه تاکید شده است: ما مردم کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی 1948 و فرزندان امتمان را به مقاومت و ایستادن در مقابل رژیم اشغالگر و شریکش آمریکا دعوت می کنیم.

گروه های فلسطینی تاکید کردند: نبرد طوفان الاقصی یک تحول استراتژیک در سطح مسیله فلسطین و در راستای پاسخ طبیعی به طرح های رژیم اشغالگر و جنایت های شهرک نشینان علیه کرانه باختری و قدس بود. مقاومت حق مشروعی در برابر اشغالگری صهیونیست ها و حامیانشان تا زمان تحقق آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت برای ملت فلسطین است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گروه های فلسطینی: بدون توقف فراگیر جنگ، توافقی صورت نمی گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گروه های فلسطینی: بدون توقف فراگیر جنگ، توافقی صورت نمی گیرد"، کلیک کنید.