یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، مهدی رمضانی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه، جلسه‌ای راهبردی و تدبیر امور است و باید مصوبات آن با جدیت پیگیری و شٲن جلسه رعایت شود

وی افزود: قاچاق یک سازمان هوشمند، متفکر و حجیم است و اگر بخواهیم با روند فعلی مبارزه با قاچاق را ادامه دهیم قطعاً نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود و روزبه‌روز پدیده قاچاق قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان با تاکید بر اینکه قاچاق کالا آفت اقتصاد کشور و استان است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا به همت و پیگیری مُجدانه همه مدیران دستگاه‌ها متولی نیاز دارد در غیر اینصورت هیچ کمکی به تولید و اقتصاد کشور و استان نخواهیم کرد.

رمضانی بیان کرد: هریک از مدیران عضو این کمیسیون باید وظایف دستگاه اجرایی مربوطه را در خصوص قاچاق کالا احصا و به صورت ویژه اقدام به اجرای آن‌ها کنند.

وی با تاکید بر اینکه یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است، گفت: قاچاق ضربه‌های جبران‌ناپذیری به نظام اقتصاد و فرهنگ کشور وارد می‌کند لذا مبارزه با این پدیده باید به درستی تفهیم و پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نگاه توسعه‌محور را عاملی برای توسعه‌یافتگی تلقی کرد و گفت: احیا و بروزرسانی تمام مصوبات معوقه جلسات قبل ظرف مدت یک ماه، مصوبه جلسه امروز خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.