کلاهبرداری 500 میلیاردی با فروش واحدهای نوساز

کلاهبرداری 500 میلیاردی با فروش واحدهای نوساز

به گزارش خبرگزاری گیل 25 استان سمنان ، سردار جلیل ” موقوفه یی در گفتگویی گفت : درپی چندین فقره شکایت شهروندان در خصوص کلاهبرداری فردی معلوم در پوشش فروش واحدهای نوساز در سطح شهرستان سمنان بلافاصله با تشکیل یک کارگروه ویژه موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار داشتن این کلاهبردار خاطرنشان کرد کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در شهرستان سمنان شدند .

وی یادآور شد : کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری و همراهی ماموران انتظامی شهرستان طی یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت در امانت بود در مکان مورد نظر دستگیر کنند .

سردار موقوفه یی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل دستگاه قضایی شد ، بیان داشت : مبلغ کلاهبرداری شده توسط این متهم از شهروندان بالغ بر 500 میلیارد ریال می باشد .

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر عدم اطمینان شهروندان به افراد ناشناس و پرهیز از اعتماد بی جا به تبلیغات وسوسه انگیز در خصوص فروش ملک و در اختیار قرار دادن اطلاعات خصوصی خود به افراد سود جو و کلاهبردار ، افزود : در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه از این قبیل ، موضوع را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبرداری 500 میلیاردی با فروش واحدهای نوساز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبرداری 500 میلیاردی با فروش واحدهای نوساز"، کلیک کنید.