واگذاری 276 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

واگذاری 276 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

واگذاری 276 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

به گزارش خبرنگار گیل 25، ظهر دوشنبه در آیینی که بصورت ویدیو کنفرانس و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار شد 276 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.

در این آیین که در ایلام با حضور معاون استاندار، مدیرکل کمیته امداد و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان با ارایه گزارشی از خدمات مسکن کمیته امداد استان گفت: از سال گذشته تا کنون 374 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دست ساخت بوده که امروز 276 واحد آنها واگذار و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی به زودی واگذار می شوند.

ناصر مرادی پویانی افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، شرکت گاز و بنیاد مسکن ساخته شده اند.

وی ادامه داد؛ سال گذشته در مجموع تعداد 1980 خدمت مسکن شامل: ساخت، خرید، بهسازی، ساخت فضای جانبی و لوله کشی گاز برای مددجویان استان انجام گرفته که در این زمینه بیش از 43 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: ساخت و تامین مسکن بعنوان گران ترین خدمت کمیته امداد برای مددجویان در اولویت برنامه های کمیته امداد استان بوده و استان ایلام هم اکنون یکی از استان های پیشتاز کشور در زمینه ارایه خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واگذاری 276 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واگذاری 276 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.