شهدا می روند تا انقلاب، اسلام و ارزش ها بمانند

شهدا می روند تا انقلاب، اسلام و ارزش ها بمانند

گیل 25/آذربایجان شرقی وزیر کشور گفت: شهدا می روند تا انقلاب، اسلام عزیز و ارزش ها بمانند و آسمان های برافراشته بر سراسر گیتی ندای توحید سر دهند و وحدت و یکپارچگی ایجاد شود.

احمد وحیدی روز جمعه در آیین تشییع پیکر مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما در گام دوم انقلاب شهید بزرگ سلیمانی و شهید زاهدی را دادیم و این شهدا نیز به آنها پیوستند.

وی ادامه داد: امروز مردم بزرگوار و شریف مراغه، شهید رحمتی را به محضر حضرت بقیه الله اعظم تقدیم کردند. شهید رحمتی بر عهد خود صادق و پایدار بود و به عهد خود عمل کرد و در اجرای آن کوتاهی نورزید.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگ امروز ششمین شوط خود را در مراغه عزیز طی کرد، گفت: شوط اول بر دستان پر گیل 25 تبریز و آذربایجان، شوط دوم در قم بر دستان مردم مجاهد قم و در مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) و در مسجد جمکران، شوط سوم  در تهران و نمازی که رهبر معظم انقلاب بر پیکر ایشان خواندند ، شوط چهارم  در خراسان جنوبی بر دستان مردم پاک و انقلابی آن دیار و شوط پنجم در مشهد مقدس بر دستان مردم خداپرست و موحد و در کنار وجود مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا طی شد.

وحیدی ادامه داد: این شهید بزرگوار شوط ششم را در مراغه عزیز و شریف طی می کند تا در وطن خود بعد از سال ها دوری آرام بگیرد و شوط هفتم را بر دستان ملایکه برای رسیدن به اوج سعادت بشری طی می کند.

*شَوط به یک دور گردیدن گرد کعبه یا رفتن از صفا به مروه و بالعکس اطلاق می شود.

وی اظهار کرد: این سفرهای سالکان بر دستان مردم مومن حکایت از آن دارد که شهید این دیار، شهید مالک رحمتی عزیز، همه ی مراحل لازم را برای قابل شدن و برای طی طریق این مسیر انجام داده است.

تکمیل می شود….

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهدا می روند تا انقلاب، اسلام و ارزش ها بمانند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهدا می روند تا انقلاب، اسلام و ارزش ها بمانند"، کلیک کنید.