امکانات دانشگاه آزاد در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی گیرد

غفاریان:

امکانات دانشگاه آزاد در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی گیرد

مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد که امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، محمد غفاریان مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای این دانشگاه که به میزبانی واحد سلماس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و شهدای همراه با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی باید در بسترسازی برای مشارکت گسترده مردم و جوانان و کمک برای انتخاب اصلح در این انتخابات باید نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی گیرد، افزود: فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در طول ایام تبلیغات صرفاً برنامه ریزی برای مشارکت گسترده آحاد مختلف جامعه در انتخابات با برگزاری نشست ها و جلساتی با حضور کارشناسان است.

مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح سیاست های انتخاباتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغی دکتر طهرانچی بیان کرد: دانشگاهیان با فراهم آوردن زمینه مشارکت و انتخاب اصلح در این انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکانات دانشگاه آزاد در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکانات دانشگاه آزاد در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی گیرد"، کلیک کنید.