حل مشکلات جامعه نیازمند مدیریت جهادی است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

حل مشکلات جامعه نیازمند مدیریت جهادی است - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات اظهار کرد: باید به دقت معیارهای انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشیم.

وی با حضور در انتخابات را عمل صالح دانست و اضافه کرد: مشارکت گسترده در انتخابات و رای گسترده و حداکثری مردم زمینه تقویت و کمک به نظام مقدس جمهوری را فراهم می آورد.

خطیب نماز جمعه بوشهر رعایت تقوا و اخلاق انتخاباتی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: انتخابات صحنه عزت، حماسه و رقابت برای خدمت به مردم است و باید زمینه حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات فراهم شود تا اهداف دشمن ناکام بماند.

وی تاکید کرد: باید ببینیم که کدام یک از کاندیداها انتخاباتی در مسیر راه امام راحل، مقام معظم رهبری، شهید حاج قاسم سلیمانی و رییس جمهور شهید قرار دارد.

هاشمی با تاکید بر بررسی اندیشه ها و فعالیت های نامزدهای انتخابات در سال های قبل برای شناخت کاندیدای اصلح افزود: دشمنان نظام اسلامی دنبال اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی هستند.

وی بر لزوم بررسی تخصص، پاک دستی، التزام عملی به نظام اسلامی، آرمان ها و وصیت نامه امام راحل، منشور انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و ولایت تاکید و بیان کرد: انتخاب رییس جمهور با رای بالا و حضور حداکثری مردم سبب اقتدار ملی می شود.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: از آثار حضور حداکثری در انتخابات می توان به تقویت اقتدار نظام اسلامی، ایجاد ثبات سیاسی و اتحاد، انسجام و وحدت، افزایش بازدارندگی نرم و سخت تهدیدات برای نظام اسلامی ایران، تقویت موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل اظهار کرد: حل مشکلات جامعه نیازمند مدیریت جهادی است و اگر بخواهیم مشکلات معیشتی، عمرانی، اقتصادی و دیگر امور برطرف شود باید مدیریت جهادی مورد توجه قرار گرفته شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حل مشکلات جامعه نیازمند مدیریت جهادی است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حل مشکلات جامعه نیازمند مدیریت جهادی است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.