می خواهیم لیگ ملت های والیبال را خوب تمام کنیم

می خواهیم لیگ ملت های والیبال را خوب تمام کنیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: می خواهیم هفته سوم را خوب شروع کرده و به خوبی به پایان برسانیم.

به گزارش گیل 25، تیم ملی والیبال ایران که برای هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در فیلیپین به سر می برد، اولین جلسه تمرینی خود را یکشنبه، 26 خرداد در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کرد.

مبین نصری در مورد اولین تمرین تیم ملی در فیلیپین بیان کرد: امروز کارمان را شروع کردیم و تمرین خوبی داشتیم. خداراشکر جو تیم خوب است و خودمان را از نظر روحی تقویت می کنیم تا هفته سوم را با قدرت شروع کنیم.

وی در ارزیابی از بازیهای هفته سوم لیگ ملت ها گفت: با اینکه هشت بازی را باخته ایم اما می خواهیم هفته سوم را خوب شروع کنیم و این مسابقات را به خوبی به پایان برسانیم. تلاش می کنیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و برنده از زمین خارج شویم.

نصری ادامه داد: سعی می کنیم مسابقات را پرقدرت شروع کنیم. با روحیه و ذهن برنده جلو می رویم تا همه را ببریم و ان شاءالله که پیروز میدان باشیم.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف تیم های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان می رود و در اولین دیدار خود چهارشنبه، 30 خرداد از ساعت 14:30 برابر آمریکا به میدان خواهد رفت.

پایان خبر گیل 25

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "می خواهیم لیگ ملت های والیبال را خوب تمام کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "می خواهیم لیگ ملت های والیبال را خوب تمام کنیم"، کلیک کنید.