مردم ایران پیروز انتخابات بودند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

مردم ایران پیروز انتخابات بودند - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25،، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان بوشهر اظهار داشت: انتخابات نشان از مردم سالاری دینی در نظام حکمرانی ایران است و هر فردی از مردم ایران یک معمار سیاسی بر اساس آموزه‌های اسلامی و هویت ملی برای نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: حضور و مشارکت حماسی در انتخابات موجب اقتدار بین المللی و ایجاد مؤلفه قدرت ملی خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: از اولین دقایق آغازین رأی گیری، حضور و مشارکت مردم بسیار خوب بوده و با توجه به شرایط جوی در استان بوشهر این مشارکت از غروب بیشتر بود که تا ساعت ۲۴ افزایش سطح مشارکت را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سلامت و رعایت استانداردها، نظارت‌های خوب و تجربه کافی در برگزاری انتخابات موجب شده انتخابات در فضای بسیار قانونمند و با اجرا و نظارت فوق العاده انجام شود.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: خوشبختانه در زمینه ارتباطات الکترونیک و هوشمند در سامانه جامع انتخابات و مدیریت نرم افزاری به خوبی صورت می‌گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری با تقدیر از مردم ایران بویژه استان بوشهر، تاکید کرد: پیروز انتخابات، انقلاب و مردم و شکست خورده اصلی دشمنان و کشورهای استعمارگری هستند که به دنبال تضعیف ایران هستند.

وی با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری انتخابات یادآور شد: این زحمات شما عبادت الهی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم ایران پیروز انتخابات بودند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم ایران پیروز انتخابات بودند – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.