نقد و بررسی جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25

نمایش محصولات

یکی دیگر از قدرتمندترین جاروهای شارژی برای نظافت منزل در سری Athlet جارو شارژی بوش BCH6ATH25 است که برای یک منظور ساخته شده است، اما عملکردهای بالقوه زیادی دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد. باتری استفاده شده در جارو شارژی بوش این یک نوع لیتیوم یون پرقدرت است که در طول زمان تخلیه نمی شود و عمر مفید بالایی دارد. ولتاژ باتری 25.2 ولت است و قدرت بالایی به دستگاه می دهد که مکش قدرتمندی را برای جمع آوری هرگونه زباله ایجاد می کند.

به جرات می توان گفت که قدرت مکش این دستگاه نسبت به مدل های دیگر بیشتر است و مطمئناً در صورت خرید نیازی به جاروبرقی نخواهید داشت. زیرا جارو شارژی بدون کابل کار می کند و می توان آن را در خارج از خانه پوشید. یعنی شما می توانید از این وسیله برای تمیز کردن هر نوع زباله حتی در چادر مسافرتی یا کابین خودرو استفاده کنید. از دیگر ویژگی های باتری نسل جدید جارو شارژی بوش BCH6ATH25 می توان به فناوری شارژ بی نظیر آن اشاره کرد.

زیرا در سه ساعت اول پس از شارژ باتری دستگاه به سرعت به 80 درصد مقدار اسمی خود می رسد و آماده استفاده می شود. اما اگر می خواهید باتری به 100 درصد برسد، باید سه ساعت دیگر صبر کنید تا کاملا شارژ شود. این ویژگی برای کسانی که نیاز به تمیز کردن خانه در سریع ترین زمان ممکن دارند بسیار مفید است.

ویژگی های جارو شارژی بوش BCH6ATH25

باتری های نسل جدید به خصوص باتری های لیتیوم یونی پس از چندین بار شارژ کیفیت خود را از دست نمی دهند و ظرفیت خود را در حد مطلوب حفظ می کنند. بنابراین نیازی به تعویض زیاد باتری نیست. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه استفاده از موتور با طول عمر بالا می باشد که نسبت به موتور سایر دستگاه ها عمر بیشتری دارد و صدای کمی تولید می کند. همچنین به دلیل استفاده از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته قادر به ایجاد سرعت و مکش در سه سطح مختلف می باشد. سطح تک سرعته برای کسانی است که تمیز کردن آرام و بدون دردسر سطوح ساده را ترجیح می دهند.

سطح دو سرعته نیز برای افرادی است که نه عجله زیادی برای تمیز کردن دارند و نه خیلی کند هستند. اما سطح سه سرعته به توربو معروف است که بدترین لکه های ممکن را در سریع ترین زمان ممکن پاک می کند. وزن دستگاه با ارتفاع 110 سانتی متری بسیار ایده آل و 3 کیلوگرم می باشد. و هنگام جارو زدن به قدری نرم روی فرش حرکت می کند که هرگز متوجه وزن دستگاه نمی شوید.

یکی از دلایل یکپارچه بودن و غیر دستی بودن این دستگاه، قدرت مکش فوق العاده بالای آن در بین مدل های دیگر است که از نظر مکش با جاروبرقی های قدرتمند برابری می کند. با مجهز بودن به سیستم نظافتی مناسب، می توانید به راحتی قسمت های مختلف دستگاه را جدا کرده و به خوبی تمیز کنید تا کارایی دستگاه برای نظافت بعدی افزایش یابد.

از دیگر ویژگی های مهم دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدت زمان شارژ باتری به دلیل قدرت بالای باتری 60 دقیقه است.
  • فیلتر استفاده شده بهداشتی بوده و هوای تمیزی را در خارج از دستگاه تولید می کند. همچنین برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور طراحی شده است.
  • برای محافظت از فیلتر در برابر آلودگی و تمیز کردن مجدد آن، یک نشانگر LED روی دستگاه تعبیه شده است که زمان تخلیه و شستشوی فیلتر را نشان می دهد. بهتر است فیلتر را پس از شستن خوب با آب به خوبی خشک کنید و سپس در دستگاه قرار دهید تا آب وارد موتور نشود.
  • همانطور که گفته شد این مدل مربوط به سری Athlet می باشد که برس آن به دو صورت ساخته شده است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. روی برس با موهای قرمز قرار می گیرد که قابلیت جداسازی و جذب موهای فرش را دارد و همچنین ظاهر مشکی آن برای تمیز کردن سطوح دیگر مانند سرامیک و … می باشد.
  • جارو شارژی بوش BCH6ATH25 دارای تکنولوژی Motorized Brush می باشد که سرعت چرخش تا 5000 دور در دقیقه ایجاد می کند و انواع آلودگی ها را از تمامی سطوح با قدرت بالا جذب می کند و محیط خانه را بدون گرد و غبار خواهد کرد.

نکات مثبت دستگاه

  • مخزن دستگاه دارای ضلع 0.9 لیتری است که به لطف فناوری بدون کیسه از خروج گرد و غبار از دستگاه جلوگیری می کند. این بدان معنی است که دارای فناوری قدرتمند بدون سنسور است که تعمیر و نگهداری و تعمیرات را به حداقل می رساند.
  • دارای نازل اسپلیت برای نظافت قدرتمند نقاط سخت و صعب العبور که به لطف تنظیم قدرتمند مکش، انواع کثیفی ها را پاک می کند.
  • یک دسته راحت تخلیه و تخلیه مخزن استفاده می شود تا بتوانید به راحتی مخزن را از بدنه جدا کنید.
  • جارو شارژی بوش مدل BCH6ATH25 دارای فناوری Smart Sensor Control می باشد که به طور مداوم جارو شارژی را برای عملکرد صحیح کنترل می کند.

این مدل جارو شارژی یکی از جدیدترین مدل های جارو شارژی برند بوش می باشد که از امکانات بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال قیمت آن بالاتر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی جاروشارژی بوش مدل BCH6ATH25"، کلیک کنید.