نقد و بررسی جارو روباتیک روبوراک مدل Q8 max plus

نمایش محصولات

Roborac با همکاری شیائومی جاروبرقی رباتیک Q8 Max Plus را از خانواده Q8 Max به همراه یک ایستگاه داک برای دفع خودکار زباله معرفی کرد. این ربات جاروبرقی هوشمند کمکی در خانه است که نه تنها کار جارو کردن و شستن شانه های شما را بر عهده می گیرد، بلکه پس از پر شدن مخزن کوچک زباله داخلی بدون کثیف شدن دستتان، به طور خودکار آن را خالی می کند.

در ادامه به بررسی سوییپر Q8 Max Plus می پردازیم:

طراحی و قدرت مکش ربات جاروبرقی شیائومی Roborock Q8 Max Plus

ربات جاروبرقی Q8 Max Plusیکی ربات تمیز کننده با قدرت مکش 5500 پاسکال این است که روند جارو با دو عدد برس سیلیکونی کامل ضد گره خوردن مو باعث می شود این قدرت مکش بالا باشد که در 4 سطح قابل تنظیمگرد و غبار را بین ترک ها و پارچه فرش می کشد. این برس سیلیکونی دوتایی کمک می کند تا Q8 max حدود 20 درصد بهتر از آن شود نسل قبلی به تنهایی جارو زدن و زباله و مو مستقیما در مخزن کوچک 470 میلی لیتری هدایت می شوند این جارو هوشمند دارد موتور بدون جارو 59 وات هست و هست قطر 35 سانتی متر و ارتفاع کم 9.6 سانتی متربه راحتی زیر میز و مبلمان جارو می شود. ربات جاروبرقی، سه دکمه مکانیکی به رفتگر روباتیک را متوقف کنید، او را به اسکله بفرست و نظافت منطقه ای کیت.

تخلیه خودکار مخزن زباله جاروبرقی رباتیک شیائومی Roborock Q8 Max Plus

با هم ربات رفتگر Q8 Max Plus ایستگاه داک برای شارژ و دشارژ اتوماتیک با مخزن 2.5 لیتری با اندازه 305x440x448 میلی متر ارائه شده است که بدن از پلاستیک ABS ساخته شده. این ایستگاه شارژ دارای سطح شیبدار است تا جارو روباتیک به راحتی برای شارژ یا دشارژ به ایستگاه شارژ برسد. پس از هر بار تمیز کردن، این جاروبرقی رباتیک زباله های موجود در مخزن کوچکتر را به مخزن 2.5 لیتری ایستگاه تخلیه خودکار منتقل می کند. این ایستگاه داک شارژ و دشارژ اتوماتیک وجود دارد فیلتراسیون E11 از پخش گرد و غبار در هوا جلوگیری می کند. به همین ترتیب، اگر دائماً مجبور هستید خانه را جارو کنید و زمان خالی کردن مخزن کوچک جاروبرقی روباتیک را ندارید. Roborock Q8 Max Plusکافی هر 7 هفته یکبارکیسه زباله را در داخل حوض تعویض کنید.

جاروبرقی رباتیک شیائومی Roborock Q8 Max Plus

جاروبرقی هوشمند Q8 Max Plus وجود دارد مخزن آب 350 میلی لیتر که می تواند سطوح سخت مانند کف سرامیک، چوب، سنگ و … را به خوبی از لکه پاک کند. برای جلوگیری از خیس شدن بیش از حد کف، می توانید بسته به نوع سطح، سه سطح رطوبت T-pad را انتخاب کنید. به عنوان مثال، آب زیاد به پارکت یا کف چوبی آسیب می رساند. بنابراین برای روکش تی پارکت بهتر است میزان آب را افزایش دهید کمترین در عین حال، ممکن است برای صیقل دادن سنگ به آب بیشتری نیاز داشته باشید، بنابراین می توانید مقدار آب را به حداکثر تنظیم کنید. تمام این تنظیمات در برنامه Roborock (Roborock) یا من هستم (MiHome) در دسترس.

سنسورهای هوشمند جاروبرقی رباتیک شیائومی Roborock Q8 Max Plus

سنسور لیدار برای بدست آوردن نقشه کامل خانه را بررسی کرد و روز به روز نقشه را کاملتر کرد و در نهایت نقشه دقیقی کشید. از این نقشه برای تمیز کردن خانه در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین مسیر استفاده کنید.

این رفتگر رباتیک از سنسور واکنشی Tech به موانع را شناسایی کنید برای تمیز کردن بدون دست زدن به چیدمان یا اشیاء روی زمین استفاده می شود. به این ترتیب، لازم نیست قبل از شروع تمیز کردن، همه چیز را از روی زمین بردارید، یا دائما نگران گیر کردن آن باشید. ربات جاروبرقی یا از پله ها یا پله ها سقوط کنید.

تمیز کردن شخصی با برنامه جاروبرقی رباتیک شیائومی Roborock Q8 Max Plus

با نرم افزار انحصاری Roborac یا Mayhome می توانید برنامه نظافت منزل را به روشی پیچیده و دقیق مدیریت کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید:

تمیز کردن روتین برای جارو کردن برنامه ریزی کنید در یک زمان خاص شامل و منطقه ویژه که قصد تمیز کردن آن را دارید حالت‌های تمیز کردن مختلف را تنظیم کنید، برای مثال فقط جارو کردن، فقط جارو کردن یا جارو کردن و جارو کردن همزمان.

می توانید نقشه خانه ای را که رفتگر رباتیک با استفاده از حسگرهای پیشرفته خود به دست آورده است، مشاهده کنید چشم انداز، ویرایشبرای هر قسمت از آن یک نام مشخص و برای هر قسمت حالت تمیز کردن متفاوت تعیین کنید

دیوار مجازی یا منطقه محدود تصمیم بگیرید که از ورود رفتگر روباتیک به این مناطق جلوگیری کنید.

شما به راحتی می توانید یک خانه را برنامه ریزی کنید چهار طبقه آن را در برنامه ذخیره کنید و فقط جاروبرقی ربات را به آن طبقه منتقل کنید.

چهار حالت عکسبرداری و سه حالت قدرت مکش تمیز کردن را انتخاب کنید.

تشخیص فرش جاروبرقی رباتیک شیائومی Roborock Q8 Max Plus

در اینجا، رباتی که به فرش می رسد، قدرت مکش را افزایش می دهد تا فرش را عمیق تر جارو کند تا گرد و غبار را از عمق فرش بکشد.

شارژ و باتری ربات جاروبرقی شیائومی Roborock Q8 Max Plus

این ربات جاروبرقی هوشمند شیائومی با باتری 5200 می تواند تا 4 ساعت جارو و جارو برقی بکشد. هر زمان که باتری ربات جاروبرقی تمام شود، جاروبرقی ربات به طور خودکار تمیز کردن را متوقف می کند و برای شارژ مجدد به ایستگاه شارژ می رود. پس از شارژ کامل باتری، دوباره آماده تمیز کردن خواهد بود. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، می توانید زمان شارژ باتری را از طریق برنامه روی ساعات کم مصرف، مانند 2:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر تنظیم کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی جارو روباتیک روبوراک مدل Q8 max plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی جارو روباتیک روبوراک مدل Q8 max plus"، کلیک کنید.