جامعه بانوان مداح نیاز به رشد و شکوفایی دارد/استان گیلان مداح پرور است

یک بانوی مداح در گفتگو با گیل 25؛

جامعه بانوان مداح نیاز به رشد و شکوفایی دارد استان گیلان مداح پرور است

پروانه پورمعصوم از بانوان مداح مطرح استان گیلان گفت: از کودکی و زمان تحصیل توفیق حضور در دستگاه عزاداری امام حسین(ع) را داشتم و خوشبختانه در استان گیلان هم مداحی خیلی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، پروانه پوربهرام از بانوان مداح مطرح استان گیلان و شهر رشت که هم‌اکنون مدرس بانوان مداح در سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان است، برای نخستین بار به اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی (ع) دعوت شده است .

پورمعصوم در گفت وگو با گیل 25 گفت: بسیج سازمان صداوسیما طی این چند دوره حرکت خوبی انجام داده و این امر موجب تشویق جوان‌ها و قشر‌های مختلف جامعه ما شده است. تجلیل از پیرغلامان و مداحانی که سال‌ها خدمتگزار سیدالشهدا بوده‌اند، باعث برکت برای جامعه اسلامی ماست و بار مثبتی دارد.

وی اظهار داشت: اجلاس پیرغلامان و تجلیل از پیشکسوتان موجب رشد و شکوفایی جامعه مداحان خواهد شد.

پوربهرام با اشاره به اینکه از دوران کودکی و از زمان تحصیلش در سال چهارم دبستان که مصادف با وقوع انقلاب اسلامی در ایران بود، توفیق حضور درعرصه تبلیغات اسلامی و دینی و حضور در آیین‌های عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش را پیدا کرده است، گفت: خوشبختانه در استان گیلان و رشت بانوان معتقد زیادی داریم که به‌طور گسترده در آیین‌های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و اهل‌بیت (ع) شرکت می‌کنند و شماری از آنها مشتاقند که در کسوت مداحی اهل‌بیت (ع) فعالیت کنند و خیلی از شاگردان من با شوق فراوانی در کلاس‌های مداحی حضور می‌یابند و بسیار به امر مداحی علاقه دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جامعه بانوان مداح نیاز به رشد و شکوفایی دارد/استان گیلان مداح پرور است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جامعه بانوان مداح نیاز به رشد و شکوفایی دارد/استان گیلان مداح پرور است"، کلیک کنید.