نقد و بررسی جاروبرقی بوش مدل BLG8POW2

نمایش محصولات

این جاروبرقی قدرت مکش بالا و طراحی منحصر به فردی دارد که با استفاده از آن می توانید محیط اطراف خود را به خوبی تمیز کنید و به دلیل سبک بودن بدنه به راحتی جابه جا می شود.

علاوه بر طراحی زیبا و قدرت مکش بالا، قدرت موتور بالا باعث محبوبیت بیشتر این جاروبرقی شده و از همه مهمتر به دلیل سری های متنوعی که دارد، قابلیت جاروکردن راحت مبل و پرده را در اختیار کاربران قرار داده است. این ویژگی ها تنها خلاصه ای از گزینه های این جاروبرقی است. امروز، در این صفحه خانه بوش، این سوال را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

بررسی مشخصات فنی جاروبرقی بوش BGL8POW2

از مشخصات فنی این جاروبرقی می توان به فناوری های منحصر به فردی اشاره کرد که این محصول را از سایر محصولات متمایز می کند. در زیر بیشتر در مورد این احتمالات فنی این مشکل بحث خواهیم کرد.

موتور جاروبرقی

مهمترین و اساسی ترین ویژگی جاروبرقی موتور آن است. زیرا هر چه موتور جاروبرقی بهتر باشد قدرت و قابلیت های جاروبرقی بیشتر می شود. این موتور قدرتمند از قدرت مکش 650 بهره می برد که به راحتی قابل تنظیم است.

ویژگی های منحصر به فرد

یکی از فناوری های منحصر به فرد این جاروبرقی، سیستم حفاظت از برق است. این فناوری بهترین عملکرد و نظافت را در مواقع پر بودن دستگاه دارد.

ظرفیت مخزن

معمولا اکثر جاروبرقی های برند بوش از مخزن XXL استفاده می کنند که این جاروبرقی این گزینه را نیز دارد. علاوه بر این، نوع کیسه آن از نوع G است آلارم الکترونیکی تعبیه شده در این جاروبرقی، زمان تعویض کیسه را هشدار می دهد.

فیلتر کنید

این جاروبرقی از فیلتری به نام HEPA 13 استفاده می کند که دارای لوله و شلنگ تلسکوپی می باشد. این فیلتر بیشتر برای افرادی که از آلرژی رنج می برند مناسب است و از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می کند.

کلکسیونر گوشی

این جاروبرقی دارای سیم کشی اتوماتیک و دسته ارگونومیک می باشد. همچنین از یک سوئیچ برای روشن و خاموش کردن جاروبرقی استفاده می کند.

تجهیزات جانبی

تمامی دستگاه های برقی دارای یک سری لوازم جانبی هستند که با استفاده از آنها می توان به بهترین عملکرد در هنگام استفاده از دستگاه دست یافت. اولین وسیله جانبی در جاروبرقی بوش، برس توربو است. این برس با قدرت بالایی تمیز می کند و می توان از آن برای نظافت فرش های منزل نیز استفاده کرد.

در این مدل جاروبرقی بوش برس دیگری به نام برس مخصوص وجود دارد که از زبانه قفل کننده استفاده می کند و می تواند بهترین نظافت را انجام دهد. برس های سخت از دیگر لوازم جانبی جاروبرقی هستند که بیشتر برای تمیز کردن سطوح سخت استفاده می شوند.

سیستم مدیریت برق خودکار

این سیستم به صورت خودکار کار می کند. این سیستم عملکرد بهتر و تمیز کردن سطح را فراهم می کند.

ویژگی های ظاهری جاروبرقی بوش BGL8POW2

این جاروبرقی دارای 4 چرخ می باشد. دارای محل قرار دادن لوله بوده و شیلنگ استفاده شده در این جاروبرقی از نوع دستمالی می باشد. شعاع کار این جاروبرقی حدود 15 میلی متر است و با توجه به شعاع خود می تواند محل مورد نظر را به خوبی تمیز کند. این جاروبرقی به دلیل وزن 7.7 کیلوگرمی به راحتی جابه جا می شود. عمق این دستگاه 480 میلی متر، وزن مخزن تقریباً 5.5 کیلوگرم و سیم برق آن 12 متر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی جاروبرقی بوش مدل BLG8POW2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی جاروبرقی بوش مدل BLG8POW2"، کلیک کنید.