نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-dcf02/

بررسی دستگاه قهوه ساز نقره ای مات دود

شرکت Smeg با طراحی محصولات خود برای خانه به یک برند لوکس و شناخته شده در جهان تبدیل شده است. این برند ایتالیایی اصالت طراحی خود را حفظ کرده و به هیچ وجه به سمت طراحی مدرن گرایش نداشته است. او حتی لوگوی شرکت را روی محصولات خانگی خود به همان سبک قدیمی نگه می دارد و روی بدنه محصولات می گذارد که امروزه اکثر شرکت ها از آن استفاده نمی کنند.

طراحی دستگاه قهوه ساز اسماگ

یکی از جذابیت های اسمگ استفاده از رنگ های مختلف در محصولات خود است. همین امر در قهوه ساز Smog DCF02 اعمال می شود و برای هر سلیقه رنگی طراحی شده است.

سیستم گرمایش در این قهوه ساز پایه ای و از فولاد ضد زنگ می باشد که عمر و کارایی این محصول را دو چندان می کند.
وجود سیستم های ضد ته نشین و ضد چکه از دیگر ویژگی های جالبی است که باعث تمیزی محیط در هنگام استفاده می شود.
کابل برق قهوه ساز اسمگ 1 متر طول دارد که می تواند آزادی عمل بیشتری را به کاربر بدهد.
مخازن آب و قهوه در این قهوه ساز از پلاستیک ساخته شده است که به راحتی قابل شستشو است.

ظرفیت و عملکرد دستگاه قهوه ساز Smeg

این مه دود DCF02 برای خانواده های متوسط ​​به بالا طراحی شده است. ظرفیت مخزن آب در این قهوه ساز 1400 میلی لیتر است که به راحتی می توانیم چندین فنجان قهوه با آن تهیه کنیم. البته ظرفیت کتری کمتر و 1250 میلی لیتر است.

صدای نهایی دستگاه قهوه ساز Smog یک روش کاربردی ساده است که پس از اتمام زمان دم کردن قهوه، ما را با آلارم آگاه می کند. این صدا در قهوه ساز Smeg مدل DCF02 و اکثر قهوه سازها وجود دارد که می توانیم بلافاصله پس از تهیه قهوه از آن استفاده کنیم.

ویژگی های دستگاه قهوه ساز اسموگ

کتری زیبای این قهوه ساز اسمگ ظرفیت 10 فنجان قهوه را دارد و با بدنه مدرج می تواند میزان دقیق مایع داخل آن را تعیین کند. علاوه بر این سیستم کنترلی در این قهوه ساز زیبا به صورت دکمه ای طراحی شده است و ترکیب آن با نمایشگر دیجیتال ال ای دی طرحی متناسب با سلیقه افراد مدرن و مجلل ایجاد می کند. فیلتر استفاده شده در این دستگاه از استیل و پلاستیک و قابل تعویض می باشد.

Smeg در قهوه ساز زیبای خود از سیستم Auto Start استفاده می کند که زمان شروع خودکار دستگاه را تنظیم می کند.
قابلیت حفظ حرارت به مدت 40 دقیقه و دکمه فرمان برای تهیه قهوه از دیگر ویژگی های این قهوه ساز می باشد.
قابلیت تنظیم سختی آب در 3 سطح (سبک، متوسط، سخت) و امکان انتخاب غلظت قهوه در 2 سطح از دیگر ویژگی های قهوه ساز دودی DCF02 می باشد.

بخاری قهوه ساز دودی

اگر برای بسیاری از لوازم خانگی لازم نیست، برای دستگاه قهوه گرم نگه داشتن آن بسیار ضروری است. چون قهوه بعد از سرد شدن دوباره قابل دم نیست پس باید در همان حالت گرم نگهداری شود تا به همان حالت لذیذی که در قهوه ساز اسمگ است بنوشیم.

دستگاه قهوه ساز اسمگ در رنگ های مشکی، قرمز، کرم، آبی پاستلی، سفید، سبز پاستلی و نقره ای مات موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-dcf02/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%85%da%af-%d9%85%d8%af%d9%84-dcf02/"، کلیک کنید.