نقد و بررسی اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP5443/70

ارائه محصول

اسپرسوساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP5443 دستگاهی حرفه ای و با کیفیت است که تجربه و لذتی بی نظیر از طعم باورنکردنی اسپرسو را برای شما به ارمغان می آورد و با نوشیدنی های خوشمزه و گرم خستگی شما را از بین می برد.

دیگر لازم نیست به کافی شاپ بروید. با این دستگاه اسپرسوساز خانگی تمام اتوماتیک با قدرت بالا، قدرت 1500 وات و فشار بخار 15 بار می توانید انواع نوشیدنی های گرم مانند اسپرسو، قهوه لاته، موکا، کاپوچینو، لانگو، آمریکایی را به سرعت و به راحتی هر زمان که بخواهید تهیه کنید. شیر گرم، سفید و آب جوش تهیه کنید و با خانواده امتحان کنید.

تعداد 12 فنجان قهوه خوشمزه به صورت یکپارچه و سریع لذت نوشیدن قهوه را دوچندان می کند. از یک اسپرسو قوی گرفته تا یک کاپوچینوی صاف، این اسپرسوساز تمام اتوماتیک نتایج عالی و بدون دردسر را در یک فنجان در کمترین زمان ارائه می دهد.

ویژگی های دستگاه اسپرسوساز فیلیپس EP5443

  • تنظیم آسیاب در 12 حالت

به لطف 12 سطح آسیاب، به راحتی تنظیمات را مطابق میل خود تنظیم کنید. بنابراین می توانید دانه های قهوه را از پودر بسیار ریز تا درشت آسیاب کنید.

  • سیستم عصاره عطر

سیستم استخراج عطر با حفظ دمای آب بین 90-98 درجه سانتی گراد و در عین حال تنظیم هوشمندانه سرعت جریان آب، تعادل کاملی بین دمای دم کردن و استخراج عطر ایجاد می کند. بنابراین می توانید از قهوه خوشمزه لذت ببرید.

  • سیستم کف کردن شیر LatteGo

فوم شیر ابریشمی را با سیستم پرسرعت LatteGo تهیه کنید و یک لایه کف شیر به قهوه خود اضافه کنید. سیستم LatteGo شیر و هوا را با سرعت بالا در یک محفظه کف دایره ای مخلوط می کند. سپس یک لایه خامه ای از کف شیر را بدون پاشیدن در دمای مناسب به لیوان اضافه می کند.

  • منوی خانوادگی شخصی

دستگاه اسپرسوساز اتوماتیک فیلیپس مجهز به ویژگی سفارشی سازی قهوه با تنظیم آسان است که می توانید غلظت، طعم و زمان دم کردن نوشیدنی را تنظیم کنید. به لطف 4 پروفایل کاربری که دستور العمل های شخصی شما را ذخیره می کنند، نوشیدنی مورد علاقه خود را هر بار بنوشید. علاوه بر این، با یک پروفایل مهمان اضافی، مهمانان شما می توانند بدون تغییر تنظیمات شما، قهوه را به شیوه خود میل کنند.

  • سیستم تسویه حساب

به لطف فیلتر AquaClean تا 5000 فنجان بدون رسوب زدایی دم کنید. با تعویض فیلتر در زمان مناسب تا 5000 فنجان نیازی به رسوب زدایی دستگاه نخواهید داشت و می توانید در عین حال از آب تمیز و شفاف لذت ببرید.

  • قطعات را در ماشین ظرفشویی بشویید

برای راحتی و صرفه جویی در زمان، می توانید مخزن شیر، محفظه آسیاب قهوه و سینی تخلیه را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP5443/70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP5443/70"، کلیک کنید.