نقد و بررسی اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

ارائه محصول

اتو بخار فیلیپس DST5010 از شرکت فیلیپس و ساخت اندونزی است. اتوهای بخار این شرکت جزو بهترین های دنیا هستند 3 برند اصلی به ارائه انواع اتوهای بخار دستی و مخزن دار در بازار معروف هستند. تنها نام این شرکت تضمین کننده کیفیت محصول می باشد.

این مدل از اتو بخار فیلیپس DST5010 با قابلیت های مدرن و کاربردی به دنیا ارائه می شود. جنس کفی این اتو Steam Glide Plus می باشد که جابجایی اتو روی لباس را آسان می کند و بسیار مقاوم در برابر خط و خش است و اتو را بسیار آسان می کند. ظرفیت مخزن این اتو می باشد 320 میلی لیتر معلوم است که می توانید تعداد زیادی لباس را با آن اتو کنید.

مشخصات اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

سوزاندن مداوم در این اتو فیلیپس 40 گرم در دقیقه سریعتر چین و چروک ها را از بین می برد و تا 50٪ بخار بیشتری به صورت می دهد، اما در تبخیر فوری به میزان 160 گرم بخار از اتو خارج می شود و چین و چروک های عمیق تر را از بین می برد تا به راحتی چین و چروک های سرسخت را از بین ببرید. این اتو بخار فیلیپس 5010 با تکنولوژی ضد چکه از ریزش آب روی سطح لباس از سوراخ های کوچک کفی اتو جلوگیری می کند تا از لکه های احتمالی روی لباس جلوگیری کند.

این دستگاه با توان 2400 وات تولید شده که در گرم شدن سریعتر کفی اتو که در هنگام اتو کاملا داغ می ماند و همچنین در صورت عدم استفاده از اتو به مدت 30 ثانیه در حالت خوابیده، قابلیت خاموش شدن خودکار را دارد. دستگاه به طور خودکار خاموش می شود و از سوختن لباس ها جلوگیری می کند.

سیستم اتو بخار ضد رسوب فیلیپس 5010

بسیاری از اتوهای بخار در اثر بخار آب دچار مشکل رسوب می شوند که کارایی اتو را ضعیف می کند و باعث ایجاد لکه های سفید روی لباس می شود. این اتو بخار فیلیپس DST5010 با قابلیت رسوب زدایی خود این مشکل را برطرف کرده است و کافی است هر ماه یکبار دکمه رسوب زدایی را فشار دهید تا رسوبات داخل اتو به راحتی از بین برود، هر چه حجم مخزن اتو بیشتر باشد، حجم آن بیشتر می شود. استفاده از بخار اتو و اتو کردن را آسان می کند.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اتو بخار فیلیپس مدل DST5010" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اتو بخار فیلیپس مدل DST5010"، کلیک کنید.