نقد و بررسی جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Dreame Z10 Pro

جاروبرقی هوشمند و روباتیک Xiaomi Dream Z10 Pro

جاروبرقی های هوشمند یک نعمت بزرگ در زندگی مدرن ما هستند. بسیاری از مردم به دلیل مشغله کاری یا مراقبت های روزمره وقت ندارند خانه را جارو کنند و زباله ها را جمع آوری کنند. این زمانی است که جاروبرقی های هوشمند وارد میدان شده و بدون نگرانی تمام زباله های خانه را تمیز می کنند. جاروبرقی سطلی Dream Z10 Pro محصولی قدرتمند است. شرکت دریم یکی از زیر مجموعه های برند شیائومی می باشد و شما می توانید این محصول را با گارانتی این برند خوش نام خریداری نمایید. این جاروبرقی رباتیک دارای توان مصرفی 1000 وات می باشد که با توجه به قدرت و کارایی بالا آرامش را به شما القا می کند. به علاوه مخزن این دستگاه 4 لیتری است که می تواند حتی موهای روی زمین را تمیز کند و در نهایت می توانید فیلتر را با آب بشویید. وجود یک داک شارژ ایستاده در Z10 Pro باعث می‌شود دستگاه زمانی که احساس کند باتری کم شده است به پایه شارژ برود.

ظرفیت داخلی جارو

ظرفیت مخزن زباله دستگاه تنها 400 میلی لیتر می باشد. این مخزن زباله را می توان در هر زمانی پر کرد، اما این دستگاه دارای ویژگی متفاوتی است که باعث می شود دستگاه حتی پس از پر شدن مخزن نیز به کار خود ادامه دهد. پس از هر بار پر کردن مخزن زباله، این دستگاه به طور خودکار به پایه شارژ خود می رود تا مخزن خود را خالی کند. در کنار پایه شارژ، مخزن زباله جاروبرقی رباتیک به طور خودکار تخلیه می شود و سپس دستگاه به کار خود ادامه می دهد.

طراحی تانک

ظرفیت مخزن شارژ اصلی 10 برابر ظرفیت خود دستگاه است، یعنی. 4 لیتر. کیسه زباله داخلی به گونه ای طراحی شده است که هنگام تخلیه، دستان شما را کثیف نمی کند. مخزن 4 لیتری این دستگاه می تواند 65 روز دوام بیاورد و تنها کاری که باید انجام دهید تخلیه و تعویض کیسه زباله هر 65 روز یکبار است.

ابعاد جاروبرقی

ابعاد جاروبرقی رباتیک 35.2 x 35 x 9.6 سانتی متر و وزن آن 7.78 کیلوگرم است. این محصول از دو قسمت یک سوییپر رباتیک و یک پایه برای پر کردن و تخلیه خودکار مخزن تشکیل شده است. پایه دارای طراحی استاندارد بوده و به راحتی بر روی سطوح مختلف نصب می شود.
علاوه بر این، ابعاد پایه 35.3 در 35 در 9.68 سانتی متر است و به لطف طراحی زاویه دار، جارو روباتیک می تواند به راحتی روی پایه مخصوص پایه قرار گیرد. بنابراین برای تخلیه مخزن جاروبرقی رباتیک Dreambot Z10 Pro نیازی به مداخله دستی نیست.

شناخت محیط و خواندن نقشه

یک سنسور LIDAR بر روی این دستگاه قرار داده شده است که آن را بسیار قادر به مسیریابی و نقشه برداری می کند. این سنسور می تواند در هر ثانیه هزاران نقطه را بررسی کند و به راحتی نقشه خانه شما را ترسیم کند. این دستگاه پس از بار اول نقشه کامل منزل شما را در خود ذخیره می کند و حتی می تواند 3 طبقه مختلف منزل شما را در آن ذخیره کرده و بدون خطا کار خود را انجام دهد.
سنسوری که این دستگاه برای مسیریابی خود استفاده می کند بسیار هوشمند است. این سنسور می تواند فاصله دستگاه تا موانع را اندازه گیری کند و سپس بهترین مسیر را برای ربات انتخاب کند. اگر در منزل وسایل و اثاثیه ای دارید که جابجایی آنها سخت است، این وسیله به آنها آسیبی نمی رساند و حتی نیازی به جابجایی آنها نیست. تمام قسمت های خانه شما را بدون برخورد به هیچ مانعی جارو می کند.

عمر باتری دستگاه

با استفاده از این جاروبرقی رباتیک خانه شما نقطه به نقطه تمیز می شود بدون اینکه زباله ای در آن باقی بماند. ظرفیت باتری این دستگاه 5200 میلی آمپر ساعت است که این دستگاه را از سایرین متمایز می کند. این دستگاه با باتری داخل این قابلیت را دارد که با یک بار شارژ به مدت 150 دقیقه به طور مداوم کار کند و تمام اتاق های منزل شما را تمیز کند.

قدرت مکش جارو

قدرت موتور این دستگاه 46 وات است که قدرت مکش 4000 پاسکال را ایجاد می کند. این قدرت مکش برای یک جاروبرقی رباتیک قدرت بالایی در نظر گرفته می شود و این دستگاه را قادر می سازد تا کف منزل شما را به طور کامل و بدون برجای گذاشتن اثری تمیز کند. علاوه بر قدرت مکش، طراحی داخلی نیز در قابلیت تمیز کنندگی دستگاه موثر است. برس داخلی دستگاه که همیشه در حال چرخش است به ربات اجازه می دهد تا خزه ها و موها را از روی زمین جارو کند. این دستگاه برای کسانی که حیوانات خانگی دارند مناسب است.

به اپلیکیشن موبایل متصل شوید

به راحتی می توانید اپلیکیشن مربوطه را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و دسترسی خود را به رباط افزایش دهید. با نصب اپلیکیشن می توانید کنترل کامل تری بر عملکرد دستگاه داشته باشید. پس از نصب برنامه، می توانید مناطق ممنوعه را برای دستگاه تنظیم کنید و به دستگاه بگویید آن قسمت از خانه شما را تمیز نکند. همچنین می توانید اتاق هایی را که دستگاه تمیز می کند انتخاب کنید.

قابلیت تشخیص صدا

این دستگاه قابلیت تشخیص صدای شما را دارد. این جارو روباتیک از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند. می توانید به وسیله صدا به دستگاه دستور دهید تا کاری را که می خواهید انجام دهد. این ویژگی کار شما را بسیار آسان می کند. بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن، می توانید به راحتی به دستگاه فرمان ساده ای برای تمیز کردن خانه خود بدهید.

پس از همه

جارو روباتیک Dreame Z10 Pro یکی از جدیدترین و کامل ترین ربات های موجود در بازار است که مدت کوتاهی پس از مدل L10 Pro معرفی شد. محصولی شگفت انگیز و بسیار باکیفیت ساخت دریم سازنده اصلی و تخصصی جاروبرقی و رباتیک شیائومی. این محصول را می توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی کد خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Dreame Z10 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Dreame Z10 Pro"، کلیک کنید.