بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی دفاع، راه، صمت و علوم در نوبت عصر مجلس آغاز شد

بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی دفاع، راه، صمت و علوم در نوبت عصر مجلس آغاز شد

بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و علوم در نوبت عصر مجلس از لحظاتی قبل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، عصر امروز دوشنبه (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) در صحن مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور ۲۰۶ نماینده آغاز شد.

بنابراین گزارش، در پنجمین جلسه پارلمان، صبح امروز صلاحیت دو وزیر پیشنهادی کشاورزی و دادگستری مورد بحث و بررسی نمایندگان ملت قرار گرفت.

به گزارش گیل 25، چهارمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم دیروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۲۸ تن از نمایندگان در نوبت عصر دیروز مجلس، سومین جلسه نیز از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه)، (شنبه) نیز اولین جلسه (در نوبت صبح) و دومین جلسه (در نوبت بعدازظهر) بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی بود و مسعود پزشکیان رئیس جمهور برای دفاع از ترکیب کابینه و تشریح برنامه‌های دولت در صحن علنی مجلس حضور یافت که نمایندگان صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.

 

سلیمانی اولین مخالف وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلیمانی به‌عنوان اولین مخالف با وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پشت تریبون رفت.

بابایی کارنامی به‌عنوان دومین مخالف امیر نصیرزاده صحبت کرد

علی بابایی کارنامی به‌عنوان دومین مخالف امیر نصیرزاده صحبت کرد.

زارع اولین موافق نصیرزاده

رحیم زارع در حمایت از وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بیان نکات خود پرداخت.

 

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی دفاع، راه، صمت و علوم در نوبت عصر مجلس آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی دفاع، راه، صمت و علوم در نوبت عصر مجلس آغاز شد"، کلیک کنید.