نقد و بررسی کولر گازی 24000 الجی مدل AMPU26T4

ارائه محصول

کولر گازی ال جی AMPU26T4 در لیست کولر گازی های Dual Cool شرکت ال جی قرار دارد که در سال 2023 به بازار معرفی شد. مونتاژ در تایلند این اسپلیت دیواری ال جی در بازار ما موجود است. این محصول مانند سایر کولرگازی ها از دو یونیت داخلی یا همان پانل دیواری با مدل AMPN26T4 (S4NW24K22LC) و یونیت خارجی با مدل AMPU26T4 (S4UW24K22LC) تشکیل شده است. کولر گازی دیواری پیش روی شما دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد، بنابراین برای استفاده در هر 4 فصل سال مناسب بوده و می تواند محیطی گرم یا خنک را برای شما فراهم کند. این اسپلیت دیواری سری Dual Cool ال جی دارای ظرفیت 24000 BTU می باشد که در واقع برابر با 2 تن می باشد که متاسفانه به اشتباه به عنوان کولر گازی ال جی 26000 در بازار معرفی شده است. این اسپلیت دیواری ال جی برای محیط های متوسط ​​و نسبتا بزرگ ایده آل است و می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. این محصول در مقایسه با کولر گازی معمولی ال جی می تواند 65 درصد انرژی کمتر و 60 درصد سرمایش سریع تری را برای شما فراهم کند.

ال جی کولر گازی AMPU26T4 را به کمپرسور اینورتر دوگانه (DUAL Inverter) مجهز می کند. کمپرسور اینورتر DUAL ال جی با موتور دوار دوار با سرعت متغیر دارای فرکانس چرخش وسیع تری است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و محدوده سرعت بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی می شود. در واقع، این فناوری نوآورانه ال‌جی خنک‌سازی سریع‌تر، سطح سر و صدای کمتر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان‌های آماده به کار کوتاه‌تر و پایداری بیشتر را فراهم می‌کند. باید گفت این موتور از نوع استوایی بوده و برای آب و هوای گرمسیری (T3) و معتدل (T1) مناسب است. این کمپرسور می تواند در محیط با دمای بالا و نزدیک به 60 درجه راندمان و عملکرد عالی از خود نشان دهد. کمپرسور ال جی برای این محصول تا 10 سال گارانتی دارد که طی آن می توانید عملکرد بالایی را از آن مشاهده کنید. شرکت ال جی اسپلیت دیوار بالایی را به گاز R410A با ظرفیت 1480 گرم مجهز کرده است. این گاز عملکرد بسیار خوبی در جذب و آزادسازی حرارت دارد و نقطه جوش کمتری نسبت به سایر گازها دارد. گاز R410A در مقایسه با سایر گازها کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. این محصول دارای دمپر برقی 4 جهته می باشد یعنی قابلیت وزش باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) را دارد و می تواند باد را در کل اتاق یا راهرو وزش دهد و خنکی را برای شما فراهم کند. یا محیط گرم بنابراین فرقی نمی کند در کجای سالن بنشینید، می توانید هوای خنک یا گرم دریافت کنید.

کولر گازی دیواری ال جی AMPU26T4 با ریموت کنترل عرضه می شود که به کمک آن می توانید اسپلیت را از راه دور تنظیم و کنترل کنید. روی این ریموت دکمه هایی وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و استفاده از کولر گازی را برای شما راحت و آسان می کند. نقش دکمه SWING این است که می توانید از آن برای تعیین جهت حرکت فلپ یا پره ها استفاده کنید. در واقع از طریق این دکمه امکان تغییر جهت وزش باد وجود دارد. این محصول دارای شیرهای عمودی و افقی می باشد که با استفاده از کلید راکر عمودی و کلید افقی می توانید جهت حرکت را روی آن تنظیم کنید. حالت خواب که یک حالت خواب است، دما و سرعت باد به طور خودکار تا یک سطح مشخص تنظیم می شود تا یک محیط خواب مناسب ایجاد شود. همچنین از دکمه Comfort Air برای تنظیم خودکار زاویه باد و جلوگیری از وزش مستقیم باد به افراد استفاده می شود. می توانید از دکمه تنظیم/لغو برای تنظیم یا لغو عملکردهای خاص و تایمر استفاده کنید. دکمه سرعت فن برای انتخاب سرعت فن و پرتاب باد در اتاق استفاده می شود. این کولر گازی دارای حالت جت می باشد که شامل 3 عملکرد مختلف خنک کننده سریع (Jet Cool)، گرمایش سریع (Jet Heat) و رطوبت زدایی سریع (Jet Dry) می باشد.

یکی از ویژگی‌های متمایز کولر گازی ال‌جی AMPU26T4 Dual Cool فناوری منحصربه‌فرد Plasmaster™ Ionizer+ است که توسط TÜV Rheinland تایید شده و توسط سازمان‌ها تایید شده است. این عملکرد بیش از 3 میلیون یون ساطع می کند که نه تنها هوای عبوری از کولر گازی، بلکه مواد مضر و بوهای اطراف دستگاه را نیز استریل می کند. در واقع محافظت غیر قابل نفوذی را فراهم می کند و به از بین بردن 99.9٪ میکروب ها، باکتری ها و بوهای ناخواسته کمک می کند. نتیجه این است که فضای شما را از باکتری ها پاک می کند و محیطی سالم و بهداشتی را برای شما فراهم می کند. مدل اسپلیت دیواری 24000 ال جی AMPU26T4 دارای فناوری Auto Clean می باشد. این فناوری از تشکیل باکتری و ذرات مضر بر روی مبدل حرارتی جلوگیری خواهد کرد، در واقع این عملکرد به طور خودکار رطوبت پنل داخلی و هرگونه مواد مضر و گرد و غبار کولر را بدون نیاز به دخالت کاربر حذف می کند. باید گفت که با وجود این فناوری، ویروس ها، باکتری ها و بوهای نامطبوع از بین می روند و هوای تمیز، سالم و راحت را در فضای داخلی ایجاد می کنند. علاوه بر این، این تهویه مطبوع از داشتن یک سیستم پیش فیلتر بهره می برد که در واقع ذرات گرد و غبار بزرگتر را جذب می کند، زیرا در اولین خط دفاعی از ورود ذرات جلوگیری می شود.

عملکرد راه اندازی مجدد خودکار در مشخصات فنی اسپلیت دیوار فوق ذکر شده است. این عملکرد پس از قطع برق، کولر گازی را به طور خودکار روشن می کند. کولر گازی ال جی AMPU26T4 با ظرفیت 24000 از فناوری ThinQ و Wi-Fi پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید با استفاده از این دو عملکرد از طریق تلفن همراه خود نیز کولر گازی ال جی خود را کنترل و مدیریت کنید. این کولر گازی اینورتر دوگانه ال‌جی دارای راحتی فوق‌العاده بی‌صدا است، به این معنی که در ساعات مختلف شبانه روز بدون ایجاد آلودگی صوتی به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این، ال جی کولر گازی AMPU26T4-AMPN26T4 را به یک مودم فوق پیشرفته 2 آمپر مجهز می کند. I-CONTROL آمپر. این تابع قابلیت تنظیم آمپلی فایر قدرت را در سطوح مختلف دارد و برای مواقعی که ولتاژ تغذیه ناپایدار است مناسب است. با کمک قابلیت Smart Diagnosis می توانید مشکلات دستگاه خود را شناسایی کرده و راه حل های مناسب برای رفع آن ها را دریافت کنید. یونیت خارجی کولر گازی ال جی 24000 دارای رادیاتور مسی می باشد که پوشش محکم کندانسور کولر گازی محسوب می شود و از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر این سیستم تهویه مطبوع و افزایش راندمان سرمایش و گرمایش آن می شود. خواهد داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 24000 الجی مدل AMPU26T4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 24000 الجی مدل AMPU26T4"، کلیک کنید.