نقد و بررسی کولر گازی 24000 اینورتر سامسونگ مدل AR24NSFHEWK

ارائه محصول

کولر گازی اینورتر سامسونگ 24000 با رنگ سفید زیبا و دکوری ساده ظاهری شیک و دلنشین به خانه می بخشد. همانطور که می دانید امروزه با وجود کولرهای گازی، کولرهای آبی فن های کمتری دارند و با راحتی و زیبایی کولر گازی، مردم ترجیح می دهند این محصول را خریداری کنند. ظرفیت سرمایش و گرمایش برای فصول گرم و سرد مناسب است و در هر فصلی می توانید محیط را گرم یا خنک کنید. موتور کم مصرف گاز R410A و اینورتر دیجیتال T3 و T1 در لیست پرفروش ترین های سامسونگ قرار گرفت. قطعات ساخته شده بر روی این واحد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، همین کیفیت و استحکام بالا دلیل عدم شنیدن صدا در هنگام روشن شدن کولر گازی و داشتن محیطی آرام است. فناوری اینورتر یکی از مهم ترین فناوری ها در کولر گازی می باشد به همین دلیل از هزینه های اضافی رها شده و در نتیجه تا 68 درصد از مصرف غیر ضروری جلوگیری می کند. یک کنترل از راه دور متصل به Wi-Fi دریافت کنید و تنظیمات کولر گازی سامسونگ را در هر محیطی تغییر دهید. فیلتر آنتی باکتریال با جذب آلودگی و هوای ناسالم هوای تمیز و سالم را فراهم می کند. دکمه روی ریموت کولر گازی که حالت Sleep را نشان می دهد با تنظیم دمای مورد نظر در هنگام خواب شرایط مناسبی را برای خواب ایجاد می کند.

کمپرسور دیجیتال اینورتر و گاز R410A

با توجه به تغییرات ولتاژ و فرکانس موتور، کمپرسور اینورتر امکان تنظیم توان موتور را با راه اندازی و راه اندازی مجدد فراهم می کند. البته در کولر گازی با توجه به دما و رطوبت تنظیم می شود. در چنین حالتی دستگاه به هیچ وجه خاموش نمی شود بلکه ابتدا از سرعت بالا برای رسیدن به دمای مورد نظر استفاده می کند و در نهایت با سرعت پایین از مصرف بی مورد برق جلوگیری می کند. این امر باعث کاهش هزینه اضافی افزایش عمر دستگاه می شود. گازهای مورد استفاده در کولرگازی ها متنوع است اما امروزه از گاز R410A استفاده می کنند که نسبت به سایرین پیشرفته تر است. این گاز دمایی بالاتر از 60 درجه تولید می کند و به دلیل قدرت عالی برای مناطق گرمسیری مناسب است. گاز r410a از قابلیت خنک کنندگی بالایی برخوردار است و در اوج تابستان محیطی دلپذیر و دنج را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.

مناطق مختلف با آب و هوای متفاوت

در انتخاب کولر گازی مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی از سه نوع T3، T1، T2 استفاده می شود که هر کدام باید با توجه به شرایط محیط زندگی شما انتخاب شوند. چیلرهای نوع T1 را می توان در مناطقی با شرایط آب و هوایی معتدل خریداری کرد. این مناطق بیشتر نیمه شمالی ایران و شهر تهران یا کرج هستند که با حداکثر دمای 43 درجه تا 46 درجه جواب خوبی است. نوع T2 برای مناطق سردسیر از 7 تا 35 درجه مناسب است و بیشتر در هوای گرم مانند غرب و شمال غرب ایران استفاده می شود. T3 برای مناطق گرمسیری مانند استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و برخی شهرهای سیستان و بلوچستان استفاده می شود و تا 52 درجه خنک می شود. البته برخی از تولیدکنندگان کولرهای گازی خود را طوری ساخته اند که به دمای 55 و 60 درجه پاسخ دهند. هنگام خرید کولر گازی اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند قدرت و نوع کولر گازی برای شرایط آب و هوایی مختلف است. کولرگازی 24000 برای فضای 60 تا 90 متر مربع مناسب است و بهترین عملکرد را دارد. البته این کولر گازی سامسونگ از انواع آب و هوایی T3 و T1 استفاده می کند تا در آب و هوای معتدل و گرم به راحتی از قابلیت های آن استفاده کنند. این کولر گازی با طراحی بسیار زیبا در رنگ سفید تولید شده و جلوه زیبایی به هر خانه ای می بخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 24000 اینورتر سامسونگ مدل AR24NSFHEWK" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 24000 اینورتر سامسونگ مدل AR24NSFHEWK"، کلیک کنید.