نقد و بررسی کولر گازی 24000 جنرال هاوس مدل GNR-24GW

ارائه محصول

کولر گازی عمومی خانه قابلیت تامین هوای خنک کننده و گرمایشی را دارد، بنابراین می توانید در بیشتر مواقع از این محصول برای تعویض هوا استفاده کنید. کمپرسور روتاری استوایی جنرال کولر گازی R410 بهترین کارایی را دارد و قدرت زیادی برای تامین هوای مناطق گرمسیری دارد. سیستم کاهش رطوبت و تولید سرمایش سریع نیز برای کولرگازی ۲۴۰۰۰ جنرال هاوس مدل GNR-24 Gw تعبیه شده است که بهترین کارایی را برای منطقه شارجه دارد. همچنین می توانید با استفاده از کنترل از راه دور همراه محصول، حالت خواب را فعال کنید. برای کولرگازی 24000 General House GNR-24 Gw فیلتر آنتی باکتریال، فیلتر چند مرحله ای و فیلتر تصفیه هوا تعبیه شده است با قرار دادن این فیلترها در کولر گازی می توانید هوای کاملا سالم تنفس کنید.

کمپرسور روتاری استوایی

قسمت اصلی هر وسیله برقی موتور آن است که برای کولر گازی نیز کاربرد دارد. کمپرسور قرار داده شده در کولرگازی 24000 General House GNR-24 Gw یک کمپرسور روتاری استوایی است که برای مناطق گرمسیری و گرمسیری ساخته شده است. کمپرسور روتاری استوایی مصرف انرژی بسیار خوبی دارد و همچنین صدا و لرزش کمی دارد. کوچک ساختن قطعات روتور استوایی موتور تا حد امکان به طوری که وزن دستگاه کمتر و در نتیجه حمل و نقل آن راحت تر باشد. برخلاف نسل قدیم کولرگازی که دارای کمپرسور پیستونی بود و مصرف زیادی داشت و صدای بالایی نیز ایجاد می کرد، کمپرسور روتاری صدا و لرزش کولر را کاهش می داد.

فیلترهای توکار کولرگازی 24000 جنرال هاوس GNR-24 Gw

فیلتر آنتی باکتریال

یکی از فیلترهای قرار داده شده برای کولرگازی 24000 جنرال هاوس GNR-24 Gw فیلتر آنتی باکتریال می باشد، هوایی که در داخل کولر گازی به گردش در می آید قبل از ورود به محیط از این فیلتر عبور می کند و تمامی باکتری های موجود در هوا جذب می شوند. فیلتر آنتی باکتریال کولر گازی و هوای بدون باکتری و کاملا سالم در محیط مورد نظر پخش می شود.

فیلتر چند سطحی

نوع دیگری از فیلتر نصب شده در کولرگازی 24000 جنرال هاوس GNR-24 Gw فیلتر چند مرحله ای می باشد. همانطور که از نام این فیلتر مشخص است، پاکسازی هوا از هرگونه ناخالصی در چند مرحله و از طریق چندین لایه از سطوح مختلف قرار داده شده در فیلتر صورت می گیرد و به سلامت هوایی که تنفس می کنید کمک می کند.

فیلتر هوا

سومین و آخرین فیلتر در کولرگازی 24000 جنرال هاوس مدل GNR-24 Gw فیلتر هوا می باشد. این فیلتر همانطور که از ماهیت خود پیداست هوا را از تمامی ناخالصی ها و آلاینده های اکسیژن پاک می کند و هوا را کاملا تمیز پخش می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کولر گازی 24000 جنرال هاوس مدل GNR-24GW" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کولر گازی 24000 جنرال هاوس مدل GNR-24GW"، کلیک کنید.