نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-27-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-f882/

ارائه محصول

یخچال فریزر ال جی GR-F882HLHU یا F882 یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین محصولات سال 2018 برند کره ای ال جی می باشد که با خنک کنندگی عالی خود و به عنوان سری بالا پایین این برند وارد بازارهای جهانی شد. یخچال مذکور اصل کره ای بوده و با مدل کامل GR-F882HLHU مونتاژ چین وارد بازار کشورمان شده است. البته ممکن است این محصول در بازار با نام مدل F882 نیز شناخته شود که در واقع مدل کامل آن نیست، بنابراین در هنگام خرید باید به مدل کامل آن توجه کرد، زیرا ممکن است برخی از ویژگی ها با کالای پیش روی شما متفاوت باشد. مدل های مشابه همانطور که گفتیم، این یخچال فریزر از سری محصولات بالا به پایین یا دو درب است، به این معنی که از دو بخش مجزا، یک فریزر (بخش بالایی) و یک یخچال (بخش پایین) تشکیل شده است که هر بخش یک جای مناسب برای محل غذا یخچال فریزر بالا ال جی GR-F882HLHU دارای ظرفیت کل 760 لیتر است که معادل 27 فوت است. البته ظرفیت واقعی یا قابل استفاده آن 630 لیتر معادل 22 فوت است. ظرفیت واقعی قسمت یخچال برابر با 454 لیتر و ظرفیت واقعی قسمت فریزر برابر با 176 لیتر می باشد. می توان گفت این یخچال فریزر برای خانواده های متوسط ​​بسیار مناسب است و به خوبی می تواند نیاز آنها را برطرف کند.

طراحی شیک و یکپارچه این محصول می تواند با هر فضای آشپزخانه ای مطابقت داشته باشد و زیبایی آن را دو چندان کند. همچنین در ابعاد 860*1840*730 میلی متر تولید شده و به راحتی در کابینت ها قرار می گیرد. پنل لمسی LED این محصول در قسمت بالای یخچال فریزر یعنی درب قسمت فریزر به صورت نوار مشکی قرار گرفته است که از طریق آن می توان دمای یخچال فریزر را کنترل کرد و کنترل و تنظیم، وضعیت Wi-Fi، قفل کودک (قفل کودک). همچنین می توانید یک محفظه کوچک آب روی درب یخچال ببینید که امکان دسترسی سریعتر به آب سرد را فراهم می کند. سبک طراحی دستگیره این یخچال فریزر نیز به صورت نواری است که امکان باز و بسته شدن آسان درب یخچال و فریزر را فراهم می کند. داخل فریزر ۲ طبقه برای قرار دادن مواد غذایی منجمد و منجمد تعبیه شده است که وزن مواد غذایی را به خوبی تحمل می کند. علاوه بر این، دو قفسه روی درب فریزر تعبیه شده است که می توانید از آنها برای نگهداری و فریز کردن مواد غذایی کوچکتر استفاده کنید. لازم به ذکر است که یخ ساز این دستگاه به صورت دستی و Moving Ice Make در قسمت فریزر قرار می گیرد و قابلیت تولید یخ مکعبی شکل را دارد تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داشته باشید. در قسمت داخلی یخچال 4 قفسه برای قرار دادن مواد غذایی و همچنین روی در 4 طبقه و یک کشو (Fresh Zone) که مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات می باشد تعبیه شده است. کف و دیوارهای این یخچال از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار بوده و به راحتی تمیز می شود.

ال جی از یک موتور کمپرسور خطی اینورتر در یخچال 24 فوتی LG GR-F882HLHU استفاده می کند. در ساخت این نوع موتورها از تکنولوژی خاصی استفاده شده که باعث لرزش و ایجاد صدای کمتر نسبت به موتورهای معمولی می شود و در عین حال یخچال را در زمان کمتری خنک می کند. علاوه بر این کمپرسورهایی که از فناوری خطی اینورتر استفاده می کنند نسبت به مدل های معمولی عمر بیشتری دارند که شامل محصول پیش روی شما می شود. ال جی عمر و کارکرد صحیح موتور این یخچال را تا 10 سال تضمین می کند تا خیالتان راحت باشد. در واقع با کمک این موتور مصرف انرژی به کمترین حد خود می رسد و یخچال می تواند مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن خنک کند. ال جی همچنین از گاز مبرد R600a برای ایجاد سرمای مطلوب در این یخچال استفاده می کند و ضمن اینکه به ایجاد دمای بسیار پایین در داخل دستگاه کمک می کند، آسیب بسیار کمی به محیط زیست نیز وارد می کند.

یکی از ویژگی های متمایز و بسیار کاربردی یخچال دو درب ال جی GR-F882HLHU Friars، فناوری Multi Air Flow است که به آن سیستم تهویه چندگانه می گویند. این عملکرد در واقع هوای سرد را به طور یکنواخت در سراسر یخچال پخش می کند تا مواد غذایی و نوشیدنی ها بدون توجه به جایی که در یخچال قرار می گیرند در دمای مطلوب باقی بمانند. این سیستم دارای دریچه های متعددی است که در هر دو قسمت یخچال و فریزر قرار گرفته اند که هوای سرد را به طور یکنواخت تنظیم و به گردش در می آورند و دمای مورد نظر را تامین می کنند و سطح رطوبت را ثابت نگه می دارند. این فناوری از چندین ویژگی پیشرفته مانند دریچه های متعدد در حفره یخچال، خنک کننده چند جریان هوا و درایو هوا تشکیل شده است که همگی برای بهینه سازی و گردش هوای داخل یخچال با کارایی بیشتر طراحی شده اند. به طور کلی، فناوری Multi Air Flow تضمین می کند که غذا برای مدت طولانی تری تازه می ماند و دمای داخل یخچال را با عملکردهای پیشرفته خود حفظ می کند. این به کاهش مصرف انرژی کمک می کند، همچنین ایمنی غذا را حفظ می کند و یک سیستم خنک کننده خلاقانه ارائه می دهد که غذای شما را در شرایط عالی نگه می دارد. برای به حداکثر رساندن عملکرد یخچال خود، مطمئن شوید که دریچه های جریان هوای زیادی را که در پشت یخچال خود قرار دارند مسدود نکنید. زیرا دریچه های مسدود شده می توانند جریان هوا را مختل کرده و باعث گردش ناهموار هوای سرد شوند. هوای سرد از بالا به پایین در گردش است و سردترین مکان ها در پشت و نزدیک دریچه ها هستند. البته توصیه می شود از قرار دادن مواد غذایی حساس مانند ماست، تخم مرغ و سبزیجات در این نواحی خودداری کنید زیرا ممکن است یخ بزنند.

یخچال فریزر 760 لیتری LG GR-F882HLHU دارای فناوری Door Cooling + می باشد. این ویژگی در واقع سیستم خنک کننده درب است و بر خلاف سیستم اکثر یخچال ها که فقط جریان هوا را از پشت پخش می کنند، این ویژگی قابلیت گردش هوای سرد از بالا و تمامی قسمت های داخلی یخچال حتی پایین را دارد. مانند درب یخچال. البته عملکرد این سیستم به این صورت است که پس از باز شدن درب یخچال بلافاصله دمای هوا به حالت مطلوب می رسد و دمای داخلی را سریعتر از هر کولر دیگری خنک می کند و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. فناوری Hygiene FRESH+ یک سیستم پنج مرحله ای با فن است که به عنوان یک تصفیه کننده هوا در یخچال و به عنوان یک فیلتر بهداشتی می تواند بهداشت کامل مواد غذایی را تضمین کند. این عملکرد هوای داخل محفظه را تصفیه می کند و 99.99 درصد میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها را از بین می برد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هوای خنک، تمیز و مطبوع در داخل یخچال جریان می یابد و به حفظ عمر طولانی درجه مواد غذایی کمک می کند.

یخچال هوشمند ال جی GR-F882HLHU یکی از محصولات هوشمند این برند است که از وای فای یا اتصال بی سیم داخلی و قابلیت اینترنت اشیا پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت را فراهم می کند. علاوه بر این، از نرم افزار LG ThinQ نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید یخچال خود را از راه دور با نصب آن بر روی گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود کنترل و مدیریت کنید و برخی از تنظیمات آن را انجام دهید. همچنین از طریق این اپلیکیشن می توانید هشدارهای یخچال را دریافت کنید. این یخچال فریزر هوشمند دارای سیستم عیب یابی هوشمند SmartThings نیز می باشد و در صورت بروز مشکل این سیستم با سیگنال های صوتی مخصوص مشکلات یخچال فریزر را اطلاع رسانی می کند. البته برای استفاده از این قابلیت به گوشی هوشمندی نیاز دارید که اپلیکیشن LG ThinQ روی آن نصب شده باشد. این قابلیت زمانی بسیار کاربردی است که دستگاه دچار مشکل یا نقص فنی باشد و بتواند شما را مطلع کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-27-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-f882/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-27-%d9%81%d9%88%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-f882/"، کلیک کنید.