نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-roborock-q7-max-plus/

مروری بر ویژگی های ظاهری جاروبرقی رباتیک Roborac Q7 Max Plus

به طور کلی جاروبرقی های رباتیک ظاهری بسیار مدرن و پیچیده دارند و تقریباً همه آنها گرد هستند. برند Roborac که زیرمجموعه شیائومی است، تفاوت های کوچکی در ظاهر این جاروبرقی با مدل های قبلی ایجاد کرده است. سپس با ظاهر جاروبرقی رباتیک Q7 Max Plus آشنا شوید.

نوع طراحی و ساخت

در این مدل جاروبرقی رباتیک برخلاف مدل های قبلی، مخزن آب جدا از پد لباسشویی طراحی شده است. همچنین طراحان این جاروبرقی، غلتک لاستیکی; مانند یک برس بدون مو در این دستگاه تعبیه شده اند. این غلتک برای چیدن موهای انسان و حیوانات بسیار موثر است. زیرا مو به آن نمی چسبد و تمیز کردن آن بسیار آسان است. علاوه بر این برس، برس دیگری نیز در کنار آن قرار دارد که پودر را به سمت برس اصلی هدایت می کند.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن مناسب جاروبرقی رباتیک شیائومی به شما کمک می کند تا این دستگاه را بدون اشغال فضای زیادی نگه دارید. ابعاد این دستگاه 96.5*350*353 میلی متر و وزن آن 3.8 کیلوگرم می باشد.

ظرفیت سطل زباله و مخزن آب

یکی از نکات مثبت در ساختار جاروبرقی Q7 MAX PLUS Roborac ظرفیت بالای مخزن زباله آن است که می تواند مقدار زیادی گرد و غبار و زباله را در خود جای دهد. ظرفیت سطل 470 میلی لیتر است. مخزن آب آن 350 میلی لیتر گنجایش دارد.

بررسی مشخصات برنامه جاروبرقی رباتیک Xiaomi Roborock Q7 Max Plus

طراحان این لوازم خانگی هوشمند شیائومی با قرار دادن فناوری های مدرن مانند سنسورهای مختلف و قدرت مکش بسیار بالا، نظافت منزل را بسیار آسان کرده اند. در زیر تمام ویژگی های کاربردی این جارو هوشمند را بررسی خواهیم کرد.

برنامه تمیز کردن مورد نظر را تنظیم کنید

به طور معمول همه ما می خواهیم قسمت هایی از خانه مانند آشپزخانه که در معرض آلودگی بیشتری هستند با قدرت بالاتری تمیز شوند. جاروبرقی Q7 Max Plus Roborock به شما این امکان را می دهد تا برنامه نظافت مورد نظر را برای قسمت های مختلف خانه داشته باشید. در واقع می توانید یک برنامه شدت نظافت ویژه برای اتاق خواب، آشپزخانه، دفتر و … تنظیم کنید.

سیستم ناوبری لیدار

این سوییپر رباتیک مجهز به سیستم ناوبری PreciSense LiDAR است. جاروبرقی با استفاده از این سیستم ناوبری پیشرفته، نقشه دقیقی از محیط خانه و تمام اتاق ها ترسیم می کند و بدون کوچکترین ضربه ای به لوازم منزل، تمام قسمت ها را به طور کامل تمیز می کند. علاوه بر این به کمک این سیستم مسیریابی و از طریق برنامه Mi Home می توانید نقشه های سه بعدی منزل خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل آنها را اصلاح کنید. جاروبرقی رباتیک Roborac با این سیستم هدایت به صورت S شکل در اتاق حرکت می کند. یعنی ابتدا دیوارهای خانه و سپس قسمت مرکزی را تمیز می کند.

قدرت مکش بسیار بالا

ربات جاروبرقی شیائومی Q7 Max Plus دارای قدرت مکش 4200 پاسکال می باشد. با این قدرت مکش، جاروبرقی به راحتی گرد و غبار را بین الیاف فرش و زباله هایی که حتی قابل مشاهده نیستند می کشد. علاوه بر این با این جاروبرقی می توانید به راحتی و با قدرت بالا هر سطحی مانند سطح چوبی، فرش، سرامیک، سنگ مرمر و … را تمیز کنید.

از ویژگی خالی کردن خودکار Dock Pure پشتیبانی می کند

این ویژگی در جاروبرقی Roborac مدل Q7 Max Plus باعث می شود که در زمان کم شدن شارژ جاروبرقی بدون دخالت دست به صورت خودکار به پایه شارژ رفته و پس از اولین شارژ به کار خود ادامه دهد. علاوه بر شارژ مجدد، هنگامی که جاروبرقی به حوض خود می رود، به طور خودکار مخزن را در ایستگاه تخلیه خودکار تخلیه می کند.

ظرفیت کیسه گرد و غبار

ایستگاه تخلیه اتوماتیک دارای کیسه گرد و غبار به ظرفیت 2.5 لیتر می باشد. با این ظرفیت، هر هفت هفته یکبار باید کیسه گرد و غبار را تعویض کنید. و تعویض کیف آسان است و چند ثانیه طول می کشد. این کیف دارای فیلتر هوای پیشرفته نیز می باشد. با استفاده از این فیلتر حتی کوچکترین ذرات آلوده حذف شده و هوای اطراف بسیار مطبوع می شود.

عملکرد Carprt Boosrt

این عملکرد به شما امکان می دهد قدرت مکش جاروبرقی را افزایش دهید. این عملکرد برای فرش و موکت موثر است و فعال سازی آن باعث افزایش تمیزی فرش و موکت می شود.

پشتیبانی از دستیار صوتی

جاروبرقی Roborock از Amazon Alexa، Google Home و دستیار صوتی Siri پشتیبانی می کند. با استفاده از این ویژگی می توانید نحوه عملکرد جاروبرقی را با صدای خود کنترل کنید، حتی زمانی که خارج از خانه هستید.

مجهز به باتری قدرتمند

باتری نصب شده در این جاروبرقی دارای ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری قدرتمند به شما اجازه می دهد تا حدود 3 ساعت بدون توقف از جاروبرقی استفاده کنید. اگر باتری جاروبرقی در حین کار تمام شود، این دستگاه به پایه شارژ رفته و پس از شارژ به کار خود ادامه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-roborock-q7-max-plus/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-roborock-q7-max-plus/"، کلیک کنید.