نقد و بررسی اتو بخار فیلیپس مدل GC4909

ارائه محصول

اتو بخار فیلیپس مدل GC4909 عرضه شده توسط شرکت فیلیپس یکی از پیشرفته ترین دستگاه های این شرکت می باشد. اتو فیلیپس 4909 به دلیل اندازه و وزن مناسب در ردیف اتوهای خانگی قرار می گیرد. اتو وسیله ای برقی است که می تواند لباس ها را تمیز و تزئین کند و از طرفی کثیفی ها و باکتری ها را از لباس پاک کند. برای خرید و قیمت اتو بخار این صفحه را ببینید.

به طور کلی اتو دارای 4 مدل می باشد که عبارتند از: اتو خشک، اتو بخار، اتو پرس، اتو با مخزن بخار مجزا.

ویژگی ها:

1. استیم بلاست تا 250 گرم که به عمق پارچه نفوذ می کند و چین های سرسخت را به راحتی از بین می برد.

2. توان 3000 وات دارد که سریع گرم می شود. عملکرد گرمایش سریع و قدرتمندی را ارائه می دهد که اتو کردن را راحت می کند.

3. بخار مداوم تا 55 گرم در دقیقه. بخار قوی که بیش از 50 درصد از پارچه نفوذ می کند و می تواند چین و چروک ها را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرد.

4. دکمه برای تمیز کردن خودکار رسوبات داخل مخزن. از این دکمه می توان برای تمیز کردن آسان اتو بخار فیلیپس 4909 و بخاردهی طولانی مدت استفاده کرد.

5. خاموش شدن خودکار اتو بخار فیلیپس GC4909. اگر Auto Phillips را ثابت رها کنید، به طور خودکار خاموش می شود. کف اتو به گونه ای است که پس از دو دقیقه به طور خودکار خاموش می شود. هنگامی که اتو پاشنه را در حالت استراحت قرار می دهید، اتو پس از 8 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود.

6. سیستم ضد چکه. با استفاده از سیستم ضد چکه از نشت آب جلوگیری شده و با این عملکرد اتو در هر دمایی امکان پذیر است.

7. مخزن آب 300 میلی لیتر. به لطف مخزن بزرگ با حجم 300 میلی لیتر، بسیاری از لباس ها را می توان با یک پر کردن اتو کرد.

8. اتو بخار Philips Steam Glide Elite GC4909. کفی انحصاری Steam Glide Elite به راحتی می تواند اتو فیلیپس 4909 سرب روی پارچه. یکی دیگر از ویژگی های این زیره، ضد خش بودن آن است.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی اتو بخار فیلیپس مدل GC4909" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی اتو بخار فیلیپس مدل GC4909"، کلیک کنید.