نقد و بررسی https://gil25.ir/product/lg-quadwash-dfb325hd-steam-dishwasher/

ارائه محصول

ماشین ظرفشویی ال جی DFB325HS این یکی از پیشرفته ترین محصولات ال جی است. این دستگاه با ظرفیت 14 نفر می تواند حجم زیادی از ظروف را در یک دوره شستشو بشویید و به راحتی نیاز خانواده های پرجمعیت را برطرف کند. امکانات امروزی و مدرن پاسخگوی نیازهای مدرن هر خانواده خواهد بود. این ماشین ظرفشویی دارای طراحی مینیمال و ساده است. این واحد مجهز به سه قفسه می باشد. قفسه های قابل تنظیم می توانند ظروف با هر اندازه ای را در خود جای دهند. همچنین می توانید با استفاده از دکمه های شماره ای که روی دستگاه قرار داده شده اند، دستگاه را کنترل و کار کنید. کلاس بازده انرژی A+++ و مصرف سالانه 9 لیتر آب آن را به یکی از محصولات کم مصرف تبدیل کرده است. یکی از دلایل کم مصرف بودن این ماشین ظرفشویی استفاده از موتور قدرتمند اینورتر با درایو مستقیم است که به افزایش بهره وری انرژی کمک می کند. با این موتور میزان صدای تولیدی به کمترین حد خود رسیده است و در حین کار متوجه هیچ صدایی نخواهید شد زیرا میزان صدای تولیدی این دستگاه 41 دسی بل است. با دارا بودن 10 برنامه شستشو و 8 آپشن ویژه می توانید با توجه به حجم و درجه کثیفی ظروف بدون محدودیت برنامه های مورد نظر را انتخاب کنید و بهترین کارایی و تمیزی حاصل می شود. این ماشین ظرفشویی دارای عملکرد QuadWash می باشد. این فناوری با استفاده از چهار بازوی اسپری آب را از زوایای مختلف و با فشار زیاد روی ظروف می پاشد. به کمک این فناوری حداکثر پوشش برای هر قفسه فراهم شده و نظافت قدرتمند ظروف حاصل می شود. همچنین به بهینه سازی آب کمک می کند و تا حد زیادی از مصرف بیش از حد آب جلوگیری می کند. ال جی از فناوری TrueSteam برای از بین بردن لکه ها و چرک استفاده می کند. با استفاده از این فناوری سخت ترین و چرب ترین لکه ها را با کمک بخار در چند ثانیه بدون هیچ گونه لکه، خراش و بریدگی از بین می برد. یکی دیگر از ویژگی های این ماشین ظرفشویی 325 شستشوی بهداشتی است. در هنگام انتخاب این برنامه دمای آب به 80 درجه سانتیگراد می رسد که تمام لکه ها را از روی ظروف پاک می کند. در نهایت ظروف تمیز و بدون لکه می آورد. اگر ظروف نیازی به شستشوی زیاد ندارند، می توانید با انتخاب گزینه Turbo Cycle چرخه شستشو را در کمتر از یک ساعت کامل کنید. یکی از ویژگی های جذاب سیستم هوشمند SmartThinQ است. با دانلود و نصب این برنامه بر روی گوشی هوشمند خود می توانید دستگاه را از راه دور نظارت و کنترل کنید و همچنین از وضعیت و عملکرد آن مطلع شوید. همچنین به لطف سیستم تشخیص عیب Smrt Diagnosis می تواند به طور هوشمند و خودکار مشکلات ماشین ظرفشویی را تشخیص دهد. برای استفاده از این برنامه کافیست آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در صورت بروز هر گونه خطا در دستگاه، این سیستم به صورت خودکار و بدون دخالت کاربر، مشکلات را برطرف می کند. ماشین ظرفشویی LG DF425 جایگزین و مدل جدیدتر این محصول است که به تازگی معرفی و روانه بازار شده است.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB325HS یکی از محصولات خوش ساخت و بادوام کمپانی کره ای ال جی می باشد که در رنگ تک رنگ و نقره ای تولید شده است. این مدل ماشین ظرفشویی به لطف ظرفیت بالای 14 نفری خود به راحتی می تواند حجم زیادی از ظروف کثیف را درون خود جای دهد. علاوه بر این، سبدهای ماشین ظرفشویی ال‌جی با قابلیت تنظیم ارتفاع به کاربر این امکان را می‌دهد تا وسایل بسیار بزرگ‌تری مانند قابلمه‌ها را درون آن قرار دهد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی سیستم اسپری QuadWash است. ال جی با قرار دادن این اسپری در این مدل ماشین ظرفشویی به کاربر این تضمین را می دهد که تمامی ظروف از کوچک ترین تا بزرگ ترین آنها کاملا تمیز از ماشین ظرفشویی خارج شوند. همچنین نوع موتور ماشین ظرفشویی ال جی اینورتر دایرکت درایو می باشد که جدا از عملکرد خوب؛ در عین حال در هنگام شستشو صدای بسیار کمی تولید می کند. Smart Diagnosis و سیستم هوشمند SmartThinQ مخصوص ماشین ظرفشویی ال جی می باشد که در قسمت های بعدی به توضیح بیشتر آنها خواهیم پرداخت. میزان آب مصرفی ماشین ظرفشویی ال جی تنها 9 لیتر است که در کنار کلاس مصرف انرژی A+++ تضمین می کند که در پایان هر ماه شاهد کاهش هزینه های آب و برق باشید. علاوه بر این، طراحی زیبا و به خصوص جنس فلز ضد زنگ ماشین ظرفشویی ال جی یکی از دلایل تعیین کننده استقبال بسیاری از مصرف کنندگان از خرید آن است. در نتیجه می توان گفت این ماشین ظرفشویی یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های 2019-2020 است.

طرح ماشین ظرفشویی ال جی مدل 325

ماشین ظرفشویی ال جی 325 در حال حاضر یکی از محبوب ترین مدل های کمپانی ال جی است. اما در عین حال با ظاهر بسیار زیبای خود بهترین افزودنی برای جذابیت بیشتر آشپزخانه شماست. بزرگترین دلیل زیبایی ماشین ظرفشویی ال جی رنگ نقره ای آن است و اگر آن را مانند ماشین لباسشویی در کنار وسایل دیگر قرار دهید به معنای واقعی کلمه جذابیت آن را درک خواهید کرد. اگر به ظاهر ماشین ظرفشویی ال جی نگاه کنید، با درب تاشو آن مواجه می شوید که در بالای آن صفحه نمایش LED با دکمه های تنظیم را مشاهده می کنید. برند ال جی نیز در سمت چپ ماشین ظرفشویی و بالای آن قابل مشاهده است. ماشین ظرفشویی ال جی از فلز ضد زنگ ساخته شده است که می تواند بهترین عملکرد را برای چندین سال بدون هیچ گونه زنگ زدگی ارائه دهد.

فضای داخلی و ماشین ظرفشویی با ظرفیت 325 ال جی

مطمئناً هنگام انتخاب نوع ماشین ظرفشویی، گزینه های مختلفی در ذهن کاربر ایجاد می شود. چه نوع ماشین ظرفشویی می تواند یک خانواده بزرگ را ملاقات کند؟ یا راهی برای جا دادن انواع ظروف از قاشق و چنگال گرفته تا انواع قابلمه و تابه وجود دارد؟ برای پاسخ به این گونه سوالات ماشین ظرفشویی ال جی 325 با ظرفیت 14 نفر می تواند بهترین پیشنهاد باشد. وجود طبقات مختلف در این ماشین ظرفشویی قطعا می تواند کار را در یک مهمانی بزرگ انجام دهد. برای درک این موضوع بهتر است به داخل ماشین ظرفشویی نگاه کنید. همانطور که از عکس بالا مشخص است، امکان بارگیری آسان با حداکثر انعطاف در هر یک از طبقات ماشین ظرفشویی ال جی قابل مشاهده است. اقلام کوچکتر را می توان در بالاترین قسمت ماشین ظرفشویی و اقلام بزرگ را می توان در قفسه های دیگر قرار داد. علاوه بر این، ارتفاع قفسه بالایی ماشین ظرفشویی ال جی را می توان برای قرار دادن وسایل بزرگتر تنظیم کرد. به این ترتیب قفسه بالایی در سه سطح مختلف قابل تنظیم است و می توانید با اطمینان کامل هر ظرفی را با هر اندازه ای در آن قرار دهید.

ظروف را با تکنولوژی QuadWash تمیز کنید

ال جی ماشین ظرفشویی DFB325HS را به فناوری QuadWash مجهز می کند. این فناوری که یکی از بهترین ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی است، همراه با فشار فوق العاده قوی اسپری های چند منظوره خود با چربی مبارزه می کند. به عبارت دیگر فناوری QuadWash همانطور که از نامش پیداست دارای چهار جت است که آب را با فشار بسیار بالا روی ظروف پاشیده و در مدت زمان بسیار کوتاهی کثیف ترین ظروف را کاملا تمیز می کند. اسپری QuadWash آب را از دو جهت به تمام نقاط ماشین ظرفشویی می پاشد و ظروف را از هر زاویه ای با حرکات رو به جلو و عقب شستشو می دهد. به طور کلی باید گفت که همراه با فناوری QuadWash از بهینه سازی آب به میزان قابل توجهی حمایت شده و تا حد زیادی از مصرف بی رویه آن جلوگیری می شود.

چرخش چند جهته با چهار جت کواد واش عملکرد قوی در تمام جهات ارائه می دهد و با کمک آن، هر ظرف در قفسه خودش کاملا تمیز می شود.

موتور اینورتر درایو مستقیم، بی صدا، قابل اعتماد و کارآمد

ماشین ظرفشویی ال جی DFB325HS یکی از کم صداترین لوازمی است که ال جی می خواهد با عرضه آن به بازار از چند جهت کمک خوبی به مصرف کنندگان باشد. عملکرد بی صدا ماشین ظرفشویی ال جی به گونه ای طراحی شده است که لحظاتی آرام را برای شما رقم بزند تا بتوانید همزمان از عملکرد ظرفشویی لذت ببرید و کودکتان خوابی کاملا آرام و بی صدا داشته باشد. موتور اینورتر درایو مستقیم با قطعات متحرک بسیار کم طراحی شده است و علاوه بر بی صدا بودن آن را تضمین می کند. در عین حال کاملاً قابل اعتماد و مؤثر است. از طرفی به دلیل کاهش اصطکاک در این ماشین ظرفشویی، عملکرد و طول عمر دستگاه تا سال ها ثابت می ماند.

خانه هوشمند با قابلیت SmartThinQ

فناوری SmartThinQ یکی از حرفه ای ترین و هوشمندترین برنامه هایی است که ال جی برای ماشین ظرفشویی DFB325HS در نظر گرفته است. این برنامه به صورت هوشمند تمامی دستگاه های هوشمند خانه را تحت کنترل ماشین ظرفشویی قرار می دهد. به زبان ساده تر، همراه با برنامه SmartThinQ می توانید دستگاه های دیگر را با استفاده از ماشین ظرفشویی کنترل کرده و سایر تنظیمات دلخواه را روی آنها اعمال کنید. این بی سیم است، شما می توانید همه چیز را با اتصال دستگاه های هوشمند به ماشین ظرفشویی ال جی خود کنترل کنید.

حذف لکه با تکنولوژی TrueSteam

آیا دوست دارید همیشه ظروف تمیز داشته باشید؟ از چربی روی ظروف خود خسته شده اید؟ برای رفع چنین مشکلاتی بهتر است به ماشین ظرفشویی ال جی DFB325HS اعتماد کنید. این ماشین ظرفشویی با دمای بالا و قدرت بخار بالا در چند ثانیه انرژی ظروف را تامین می کند. به عبارتی ریزترین و چرب ترین ذرات کثیفی روی ظروف با استفاده از قدرت بخار ماشین ظرفشویی ال جی یا فناوری TrueSteam به طور کامل پاک می شوند و می توانید همیشه از ظروف تمیز لذت ببرید.

بیشتر بدانید: فناوری بخار TrueSteam چه می کند؟ TrueSteam وظیفه حذف چربی و قطرات آب روی ظروف را بر عهده دارد. بدین ترتیب با امکان خیساندن ظروف و امکان چسبیدن بخار به ظروف، دما بالا رفته و تمامی لکه ها و قطرات آب را از بین می برد. در نهایت کاهش 30 درصدی مصرف آب را تجربه خواهید کرد.

سایر امکانات و قابلیت های ماشین ظرفشویی ال جی 325

در این قسمت به توضیح برخی از ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی 325 می پردازیم اگر می خواهید ماشین ظرفشویی در کمتر از یک ساعت تمام شود، می توانید گزینه TurboCycle را انتخاب کنید. علاوه بر این دمای بسیار بالای ماشین ظرفشویی ال جی در طول چرخه آب به 80 درجه سانتیگراد می رسد که حداکثر مراقبت از ظروف ظریف مانند فنجان و لیوان را انجام می دهد و هر کدام را تمیز و مرتب بدون شکستگی تحویل می دهد. عملکرد Clean Reminder دستگاه راه خوبی برای نشان دادن کامل شدن چرخه شستشو و تمیز کردن ظروف است. برای این کار کافی است گزینه Machine Cleaning Reminder را فعال کنید، بعد از هر 30 چرخه نشانگر نور به شما اطلاع می دهد که زمان شروع چرخه تمیز کردن فرا رسیده است.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/lg-quadwash-dfb325hd-steam-dishwasher/" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی https://gil25.ir/product/lg-quadwash-dfb325hd-steam-dishwasher/"، کلیک کنید.