رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن سید حسن نصرالله، جنایت بزرگی است

رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن سید حسن نصرالله، جنایت بزرگی است

رهبر انصارالله یمن ضمن سخنرانی پیرامون آخرین تحولات تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم صهیونیستی را مصیبتی برای تمام امت اسلام دانست‌.

به گزارش گیل 25، «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنرانی خود گفت: تحولات روزهای گذشته با رویدادهای مهم آن از پنجشنبه پیش تا امروز، تحولات مهمی است.

به نقل از سایت خبری انصارالله، الحوثی تأکید کرد: هدف قرار دادن شهید اسلام و بشریت، شهید بیت المقدس، الاقصی و فلسطین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان جنایت بزرگی است. شهادت او مصیبتی برای تمام امت اسلامی است‌. او دارای نقش و نماد اسلامی، اهمیت و تأثیر جهانی، منطقه‌ای و محلی است. در رأس نقش‌های سید حسن، نقش و تاثیرگذاری او در مقابله با خطر صهیونیستی – یهودی و وارد کردن شکست‌هایی به دشمن صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود: نقش سید حسن نصرالله برای فلسطین، لبنان، کشورهای همسایه آن و برای کل امت اسلام اهمیت داشت چرا که دشمن صهیونیستی را خطری برای مسلمانان می‌دانستند. بیش از ۴۰ سال سید حسن در میدان جهاد و در رویایی با خطر صهیونیستی با تاثیرگذاری فراوان و مواضع ممتاز و عملکرد فوق العاده حضور داشت. او نزدیک به ۳۰ سال مسیر جهادی حزب‌الله را با عملکردی عالی و موفق رهبری کرد و پیروزی‌های بزرگی یه دست آورد. خداوند به او شایستگی‌های عالی عنایت کرده و تجربه رهبری فوق‌العاده داشت.

رهبر انصارالله گفت: سید حسن با مردم و جامعه در ارتباط بود و به محبوبیت حزب‌الله و به طور کلی جامعه لبنان توجه داشت چرا که او به اهمیت نقش مردمی اعتقاد داشت و برای جامعه ارزش و احترام قائل بود. سید حسن علاوه بر توجه به ساختار جهادی و تشکیلاتی حزب‌الله، فعالیت گسترده و اهتمام زیادی به مردم داشت. ارتباط او با مردم قوی بود و برای تشریح حقایق به مردم که آنها را رکن اصلی میدان و موضع‌گیری می‌دانست، تمام تلاش خود را می‌کرد. متقابلا مردم هم به او محبت، احترام و اعتماد داشتند.

رهبر انقلاب یمن تصریح کرد: نفوذ سید حسن نصرالله بر توده‌های دشمن مشخص بود و نگاه دشمن به ایشان این بود که از شایستگی بالایی برای انجام وظایف و مسئولیت‌های خود برخوردار است. دیدگاه دشمن صهیونیستی به سید نصرالله با دیدگاه او نسبت به بسیاری از رهبران عرب که به آنها اهمیتی نمی‌دهد و برای آنها ارزشی قائل نیست، متفاوت بود. دشمن به سید حسن نصرالله نگاه دیگری داشت و می‌دانست که او از نظر رهبری، شجاعت، ایمان، بصیرت، بلوغ، درایت، قاطعیت و استواری در موقعیت، چه دارد. نگاه دشمن به سید حسن نصرالله با دیدگاهش نسبت به بیشتر شخصیت‌های برجسته جهان عرب و اسلام در سطح رسمی یا مردمی متفاوت بود.

الحوثی ادامه داد: شهرک‌نشینان صهیونیستی هم موضع اعلام شده نصرالله، حرف‌های ایشان، وعده‌ها، هشدارها، تهدیدهای ایشان را کاملا جدی می‌گرفتند. دشمن و شهرک‌نشینان، اعتبار سید حسن را در اظهارات، تاکیدها و تهدیدهای ایشان می‌دانستند و آگاه بودند که او مرد حرف و عمل است‌.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن سید حسن نصرالله، جنایت بزرگی است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهبر انصارالله یمن: هدف قرار دادن سید حسن نصرالله، جنایت بزرگی است"، کلیک کنید.