آغاز ششمین دوره رقابت های کشوری موشک های آبی در دانشگاه سمنان

آغاز ششمین دوره رقابت های کشوری موشک های آبی در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری گیل 25 استان سمنان ؛  دبیر برگزاری مسابقات موشک های آبی در دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت :  ۵۰ دانشجو در قالب ۲۲ تیم از شش دانشگاه کشور شامل سمنان، ارومیه، فسا، خواجه نصیر ، شاهرود و شیراز در این رقابت ها حاضرند .
امیرحسین بادینلو  افزود : علاوه بر دانشجویان  ۷۳ دانش آموز در قالب ۱۹ تیم دانش آموزی از دبیرستان های دخترانه عفاف، فرزانگان، امامی،کوثر و پسرانه شهید بهشتی، محمد رسول الله ، سعادت و پروفسور همتی در مسابقات موشک های آبی در دانشگاه سمنان با هم به رقابت می پردازند.
 دبیر برگزاری مسابقات موشک های آبی در دانشگاه سمنان تصریح کرد : سه دانشجوی بین الملل نیز در قالب ۳ تیم در این رقابت ها حضور دارند.
وی کشف استعدادها، ارزیابی علمی آموخته های تئوی دانشگاهی، افزایش توان طراحی و خلاقیت و تکمیل چرخه آموزشی دانشگاه ها در کاربردی کردن علوم را از اهداف برگزاری این رقابت مهیج در بین دانشجویان  برشمرد و افزود : موشک های آبی با استفاده از بطری های پلاستیکی ساخته شده و به واسطه آب و فشار هوا پرتاب می شوند.
دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی در حاشیه این مسابقات علمی خبرداد و تصریح کرد: نمایشگاهی از موشک‌های ساخته شده نیز در حاشیه مسابقات امسال برپا شده است .

این رقابتها عصر امروز دوم آبان با معرفی نفرات برتر به پایان‌ می رسد.
یاد آور می شود ؛  پنجمین دوره رقابت های کشوری موشک های آبی با حضور ۸۷ دانشجو در قالب ۲۸ تیم از ۱۳ دانشگاه کشور اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در دانشگاه سمنان برگزار شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز ششمین دوره رقابت های کشوری موشک های آبی در دانشگاه سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز ششمین دوره رقابت های کشوری موشک های آبی در دانشگاه سمنان"، کلیک کنید.