نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است - خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گیل 25، سرهنگ عباس رحیمی شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای قرارگاه محله اسلامی، بسیجیان و جمعی از اهالی روستای کوزه گران شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: شهدای جبهه مقاومت با افتخار و سربلندی به شهادت رسیدن و با شهادت خود هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و دنیای غرب را در هم شکستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی و حامیان آنها توانایی مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را ندارند، گفت: علائم اضمحلال این رژیم کودکش به دستان خود آنها نمایان شده است و ضربات جبهه مقاومت بر پیکره رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی جبران ناپذیر و کوبنده‌تر خواهد شد.

سرهنگ رحیمی ادامه داد: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک بوده و به زودی پیروزی نهایی حزب الله و رزمندگان اسلام با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با ایستادگی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

جانشین سپاه شفت با بیان اینکه حضور و به کارگیری نوجوانان و جوانان در مساجد بسیار اهمیت دارد، افزود: حضور پررنگ مردم و علی الخصوص جوانان و نوجوانان در مساجد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که زینت مسجد به حضور نمازگزاران، نوجوانان و جوانان است و باعث ایجاد آینده‌ای بهتر خواهد شد.

رحیمی در ادامه با توجه به مؤثر بودن هیئت امنا و پایگاه مقاومت روستاها در جذب جوانان تصریح کرد: همکاری ارکان محلات با یکدیگر جهت حضور نمازگزاران، جذب نسل جوان و نوجوان و تلاش برای ترویج و نهادینه سازی معارف دینی و اخلاقی یک امر بسیار مهم در این زمینه می‌باشد.

وی در ادامه به نقش قرارگاه‌های محله‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: قرارگاه‌های محله‌های اسلامی با محوریت مساجد در رفع مشکلات و آسیب‌های محلات با بهره‌گیری از توان و ظرفیت موجود، این توان را دارند تا بسیاری از مشکلات و موانع محلات را کاهش بدهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است – خبرگزاری گیل 25 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.