اعلام نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور 1403

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری گیل 25، آزمون اختصاصی هر یک از گروه های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در 412 شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه 6 اردیبهشت و جمعه 7 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه 6 اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه 6 اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی بعدازظهر پنجشنبه 6 اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه 7 اردیبهشت 1403 برگزار می شوند.

کارت های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال شده است.

اینفوگرافیک نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال 1403

اعلام نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور 1403

همچنین اینفوگرافیک وظایف داوطلبان در فرآیند قبل، حین و بعد از نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 منتشر شده است.

اینفوگرافیک وظایف داوطلبان در فرآیند قبل، حین و بعد از نوبت اول آزمون سراسری سال 1403

اعلام نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور 1403

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور 1403" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور 1403"، کلیک کنید.