تایید اعتبارنامه 6 منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیات اجرایی

گیل 25/گلستان رییس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه 6 نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی شهرستان با تایید هیات نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه ستاد پیش گیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ضمن ارایه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم دلی، هماهنگی و هم افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش گیری و رسیدگی به جرایم انتخابات که به خوبی نقش آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: 6 اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیات های اجرایی شهرستان ها با تایید هیات نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تایید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رییس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

پایان خبر گیل 25 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تایید اعتبارنامه 6 منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیات اجرایی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تایید اعتبارنامه 6 منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیات اجرایی"، کلیک کنید.